Skocz do zawartości

Jak można samemu stworzyć NOWY sektor??


Jare3ek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja sie w to bawilem i mialem nawet gotowy juz sektor, ale gdy okazalo sie, ze musze uzyc 3DsMax i w dodatku napisac jakis plugin w postaci tekstu, aby sektor byl widoczny potem na mapie galaktyki, to mi sie odechcialo, zwlaszcza, gdy zobaczylem tresc tego pluginu do przykladowego sektora - poprostu nie jarze jak dokladnie napisac dla kazdego dodanego sektora, nie siedze w tym 😆 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Program do grafiki 3D jest potrzebny, aby nowy sektor byl widoczny na mapie galaktyki, gdyz ona jest modelem (jak np. Nova) lub taka animacja (jak w Oblivionie) - jakos tak. Mam caly poradnik po angilesku do edycji galaktyki w X3 Reunion i jest tam nawet podany plugin dla przykladowego sektora. Bez tego po prostu nie bedzie nowego sektora na mapie - wiem bo sprawdzalem, mialem gotowy sektor, ale nie bylo go na mapie (moglem do niego tylko normalnie wleciec - tzn. z sektora, z ktorym go polaczylem).

Istnieje takze ograniczenie maksymalnej liczby sektorow, gdyz jest cos takiego jak maksymalne koordynaty (bodajze od 0 - np. Kingdom End, do 26 w poziomie, czyli wzdluz osi X, a wzdluz Y nie pamietam, ale podobnie). Wiec sektory mozna juz tylko wstawiac na prawo od Kingdom End i na poludnie, choc bramy laczace sie z nimi moga byc stawiane w dowolnym sektorze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

z tymi bramami to ciekawe zastanawiam się czy nie dało by się zrobić paru ciekawych skrótów np. z The Wall do Light of Hart było by to nad wyraz pomocne

Kup sobie w stoczni ziemskiej fregaty Ollerus do stawiania bram skokowych. Albo tak jak mówiono wczesniej dodaj bramy za pomocą X3 Editor. Osobiście to zrobiłem sobie kiedyś bramę w X2 z Red Light do Xenońskiego (nie pamietam numeru). To był taki eksperyment.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wynik zabawy x3 edytorem

jedyny poważny ból to że działa to tylko w nowej grze nie oddziałuje na seve'y

Poza tym udało mi się stworzyć własny sektor ale jak już ktoś pisął niebyło go na mapie, Można było do niego wlecieć normalnie używać na mapie go niebyło i najlepsze jest to że po wleceniu od niego zauważyłem że mimo że był on pusty z założenia to były w nim statki handlowe 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

jedyny poważny ból to że działa to tylko w nowej grze nie oddziałuje na seve'y

Fakt to samo było w X2. Po wczytaniu save'a myślałem, że nic z tego nie wyszło, ale gdy uruchomiłem nową grę (oczywiście zapomniałem o tej drobnej modyfikacji) wielkie było me zdziwienie na widok kilkunastu statków Xenon w Argon Prime 😆

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

jedyny poważny ból to że działa to tylko w nowej grze nie oddziałuje na seve'y

Poza tym udało mi się stworzyć własny sektor ale jak już ktoś pisął niebyło go na mapie, Można było do niego wlecieć normalnie używać na mapie go niebyło

To jest podobnie jak z XTM - on tez dodaje mnostwo nowych sektorow, ale zmiany sa widoczne dopiero po rozpoczeciu nowej gry. A zeby miec te nowe sektory na mapie, to jeszcze trzeba uzyc programu do grafiki 3D (w poradniku chyba byl 3DsMax) i przy pomocy odpowiedniego tekstowego pluginu (tworca poradnika napisal taki, zeby bylo latwiej - mi sie wydaje, ze wcale nie ulatwil sprawy 😆 ) dodac kazdy sektor z osobna, gdyz dla kazdego z nich wpisuje sie do pluginu inne parametry (nazwa, polozenie, itp.). Ja nie skumalem i odpuscilem 😆 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć wszystkim.

Nie będę zakładał nowego tematu bo moje pytanie wiąże się z obecnym. Jak dodać w X3 Editorze towar do doku zaopatrzeniowego i statek do stoczni? Tak sobie wymyśliłem, że wcisnę do jakiejś stoczni Mantisa a do doku zaopatrzeniowego osłony soneńskie i strumieniówki. Chodzi mi konkretnie, gdzie zapisane są dane odnośnie tego co jest sprzedawane w konkretnej stacji. Kombinowałem z pliczkami TWare.pck, TWareList.pck i tak wydaje mi się, że w tym drugim przedmioty są przypisane do konkretnych fabryk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...