Skocz do zawartości

CMod3 i uzbrojenie


Gie_N_koV
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Jak wiadomo każdemu użytkownikowi tego moda, zmienia on wartości wszystkich broni tzn. obrażenia, prędkość pocisku. Wprowadza także nowe zastosowania różnych typów broni:

Spoiler

Weapon conversions (most significant changes)

Weapon conversion: Teladi Gauss Cannon now hyper velocity long range anti-capship weapon with particle trail.

Weapon conversion: Ion shard railgun now hyper velovity anti fighter weapon

Weapon conversion: Frag. Bomb launcher now very short range flak weapon, low fire rate very high damage, effective on rear turrets.

Weapon conversion: Ion pulse generator, shield breaker weapon with immobilizing ability. Effective against corvettes + Frigates

Weapon conversion: Ion Cannon, now beam weapon with ability to immobilize ships, strip shields and weapons energy. efftctive for captures.

A więc jaką byście polecili w tym modzie broń przeciwlotniczą oprócz FAA i CFA, dla M7?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

A więc jaką byście polecili w tym modzie broń przeciwlotniczą oprócz FAA i CFA, dla M7?

ISR. Używam na swoich M1/M2/M7 i spisuje się świetnie.

Mhm, mhm, a w czym są lepsze od FAA i CFA? Bo na moją panterę mogę zamontować laser którego niema nigdzie w żadnej fabryce. Zaraz podam jego nazwę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...