Gie_N_koV Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Mój X3 Terran Conflict 2.5 korzysta tylko z jednego procesora z dwóch (mam dwurdzeniowy). Ogólnie da się poczuć dramastyczny spadek FPS podczas walki. Da się coś z tym zrobić?Zamieszczam kilka screenów:SpoilerSpoilerJak widać na pierwszym obrazku wyraźnie widać że gra nie wykorzystuje całości mocy. Dziwnie zachowuje się także RAM. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Dwa rdzenie w X3. Zapomnij. W tym tkwi caly sek beznadziejnej wydajnosci w tej grze, do tego dochodzi masakryczna konsumpcja pamieci. jedyne co mozesz zrobic to odciazyc procesor poprzez zastosowanie mini moda np. x3 unleashed (dzial skrypty). Wywali on okolo 30% zbednych statkow, co powinno udroznic gre. U mnie dziala to bardzo dobrze na c2d@3500 2Gb, jest wyrazna roznica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Tak mam wrzucony ten mod, i wiele innych poprawiających wydajność ale coś mi się zdaje że przesadziłem z modem Xtreme Mode. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Wrzucasz Xtreme i oczekujesz wydajnosci. Nie tedy droga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Nie spartoli mi się nic jak go wyrzucę z gry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Nie. Spokojnie możesz, ale nie oczekuj że statki znikną ot w magiczny sposób. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Wywal, zapisz stan, wczytaj i sprawdz. Nie wszystkie znikna od razu, ale troche czasu trzeba dac grze. Czesc zginie w walce, czesc rozwalisz ty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Hmm już się za to zabieram. Jak myślicie jak bardzo może obciążyć procesor ten mod? Pamiętam że po wrzuceniu No Civilians mod miałem extra skok wydajności (około 50FPS w sektorze Aldrin!). Pewnie wrzucenie Xtreme mode wszystko zepsuło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 To proste jest - wiecej statkow i tym samym wieksza moc procesora zaangazowana. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 4 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 CytatNie. Spokojnie możesz, ale nie oczekuj że statki znikną ot w magiczny sposób.Hmm może cheat collention pomoże w usuwaniu niedobitków? Żeby się nie potrzebnie nie narażać znaczy?EDIT: Mam wiele satelitów rozmieszczonych w różnych sektorach. W bardzo wielu sektorach. Każdy z nich niby "widzi" ruch w danym sektorze. Czy to też ma wpływ na wydajność?? Bo jak tak to będę musiał je wszystkie porozwalać ehhh...EDIT2: Czy istnieje skrypt który zlicza WSZYSTKIE aktywne statki w CAŁYM świecie X? W mojej grze oczywiście . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Możesz użyć skryptu kill all ships. Usuwa on wszystkie statki oprócz Twoich. Nowe statki powstają bardzo szybko (praktycznie natychmiast). Sam z uwagi na to, iż często zmieniam mody, co jakiś czas używam tego skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mani Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Rozstawione satelity nie pogarszają wydajności. Komputer i tak robi obliczenia w tle, a to, czy w danym sektorze masz satelitę, czy nie, nie wpływa na jego obciążenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 CytatRozstawione satelity nie pogarszają wydajności. Komputer i tak robi obliczenia w tle, a to, czy w danym sektorze masz satelitę, czy nie, nie wpływa na jego obciążenie.To tylko teoria, a w praktyce niestety jest odwrotnie. Ostatnio w kilku grach, na pewnym etapie stawiałem satelity we wszystkich sektorach. Im więcej miałem satelitów, tym wydajność gry spadała. Dwie ostatnie gry gram bez satelitów i wydajność utrzymuje się na stałym poziomie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 CytatOstatnio w kilku grach, na pewnym etapie stawiałem satelity we wszystkich sektorach. Im więcej miałem satelitów, tym wydajność gry spadała. Dwie ostatnie gry gram bez satelitów i wydajność utrzymuje się na stałym poziomie.Bo ja wiem Yacuś? Czasem w grze robię taki myk, że odpalam skrypt rozmieszczający satelity we wszystkich sektorach, żeby zorientować się co w trawie piszczy. Ciekawszy sposób od mapy Scorpa niestety bardziej skomplikowany, bo po wyszpiegowaniu wczytuję ostatni zapis (po diabła mi tyle satelitów). Wracając jednak do rzeczy, przy tak dużej różnicy (zero satelitów - wszędzie satelity) nie zauważyłem jakiś drastycznych skoków bądź spadków wydajności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2009 Wiem co piszę. Wiesz chyba że ostatnio praktycznie co tydzień zaczynam nową grę. Mam więc porównanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 5 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2009 CytatMożesz użyć skryptu kill all ships. Usuwa on wszystkie statki oprócz Twoich. Nowe statki powstają bardzo szybko (praktycznie natychmiast). Sam z uwagi na to, iż często zmieniam mody, co jakiś czas używam tego skryptu.Hmm sprubuję...CytatWiem co piszę. Wiesz chyba że ostatnio praktycznie co tydzień zaczynam nową grę. Mam więc porównanie.A czemu tak?EDIT: spróbowałem tego skryptu, po kilku sekundach w przestrzeni nie było ani jednego statku oprócz moich. Boję się jednak bo tak myślę że ten skrypt usuwa wszystkie statki a ja jeszcze nie zacząłem niektórych fabuł. Tak myślę że ten skrypt uniemożliwi zaczęcie niektórych z nich... czy dobrze mówię czy te statki się odnowią?EDIT: W Elysium of Light brak tego statku gonerów - chyba już nie zacznę tej fabuły tak?EDIT: Pamięciożerca? Jak najbardziej (2GB RAM mam jakby ktoś pytał):Spoiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.