Jagoda Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Skrypt jest bardzo dobry, nawet mając stocznię Marauder warto go dodać, zawsze to jakaś alternatywa dla tego smakosza ziela z Maraudera.Zresztą ja ostatnio gram bez stoczni Marauder (mam inne ciekawsze stocznie), więc go sobie zapodam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eradorius Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 CytatSzkoda tylko że mechanik ma do zaoferowania tylko 2 możliwości podkręcenie prędkości i manewrowości naszego statku, jak dla mnie to mogłaby się jeszcze przydać powiększenie ładowności, albo tuningowanie statku na tej zasadzie że jak statek nie ma możliwości używania przykładowo rakiet Moskito albo kafar to po tym tuningu mógłby już te rakiety mieć w spisie dostępnych. Co do ładowni to z moich doświadczeń wychodzi, że jest to niemożliwe. Skryptem zwrotność i prędkość (ulepszenia) da się dodawać w nieskończoność, ulepszenia ładowności tylko do limitu statku.Co do rakiet i broni w X3R było to tak, że modyfikując ogólnie dany typ statku, (editor lub dodawanie statku (nadpisywanie modelu względem tego w oryginalnej grze)) odnosiło się to tylko do kolejnych, nowych (stworzonych, po modyfikacji, przez grę) statków. Więc taka zmiana z poziomu skryptu też jest chyba) niemożliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Eradorius ma rację. Gdyby takie coś było możliwe z poziomu skryptu na 100% skrypt by to umożliwiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 CytatSkrypt jest bardzo dobry, nawet mając stocznię Marauder warto go dodać, zawsze to jakaś alternatywa dla tego smakosza ziela z Maraudera.Używałem go trochę i wróciłem do Ganji Qwai z Maraudera. Głównie dlatego, że rzeczony mechanik siedzi sobie w Aranie i lata od stoczni do stoczni, dodatku jest Boronem co oznacza konieczność zaprzyjaźnienia się z tą rasą. Wprowadza to pewne ogrniczenie swobody gry Nie lubię takich ograniczeń. Sam wybieram sojuszników dlatego skrypt wylądował u mnie w koszu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Cytat dodatku jest Boronem Masz coś do Boronów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 CytatUżywałem go trochę i wróciłem do Ganji Qwai z Maraudera. Głównie dlatego, że rzeczony mechanik siedzi sobie w Aranie i lata od stoczni do stoczni, dodatku jest Boronem ...Ganji Qwai też jest Boronem, więc co to ma do rzeczy? Aby skorzystać z jego usług w Marauderze trzeba mieć w miarę poprawna reputację u piratów. Mnie zdarzyło się że po sporym spadku reputacji u piratów Marauder też zrobił się "czerwony", na szczęście dla mnie szybko został zniszczony, a jak się odrodził, był już "niebieski".A Boroni są OK, bardzo smaczni. Chcesz kilka przepisów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 CytatGanji Qwai też jest Boronem, więc co to ma do rzeczy?To akurat nie ma znaczenia. W przypadku podróżującego mechanika ma, bo mając przechlapane u "żabusiów" nie ulepszysz statku.CytatMnie zdarzyło się że po sporym spadku reputacji u piratów Marauder też zrobił się "czerwony"No to musiała Ci sporo spaść. Ja mając u piratów -10000 mogłem kupować w Marauderze (ostatnio Maraudera ktoś mi zniszczył no i stocznia przeniosła się do Savage Spur. Teraz oferuje statki Yaki).Obecnie gram na profilu Dziki Split. Tam od początku jest -10000 u Piratów, Ziemian, Argonów, Boronów i Gonerów. Wczułem się bardzo i zmiatam ze swojej drogi wszystko co Argońskie czasem Boronom przy okazji tez się dostanie (na razie skromnie zmiatam bo mam tylko M3 ) Chociarz parę razy im pomogłem no i repka skoczyła mi do -7000. jednak nie zamierzam jej specjalnie podciągać dla tuningów bo uważam, że jest to pewne ograniczenie co do wyboru wrogów i sojuszników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Ja też zawsze mogłem w Marauderze kupować i to zarówno kiedy był niebieski, czerwony, a nawet fioloetowy i różowy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 15 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 O ile się ie mylę to Mechanik nie będzie z tobą chciał współpracować o ile "zakosisz" mu statek, w innym przypadku będzie tak samo handlował jak w przypadku stoczni Marauder.Albo jak zrobisz mu ekstra parę dodatkowych hangarów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 CytatO ile się ie mylę to Mechanik nie będzie z tobą chciał współpracować o ile "zakosisz" mu statek, w innym przypadku będzie tak samo handlował jak w przypadku stoczni Marauder.Nie wiem, bo u mnie cały czas był czerwony. Może poczęstowałem go niechcący paroma szerszeniami i się obraził, chociaż wątpię, bo w tamtej okolicy mało było zadym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 No w spokojnej okolicy ciężko jest oberwać niechcący szerszeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 CytatNo w spokojnej okolicy ciężko jest oberwać niechcący szerszeniem.Czasem jak się "rozkokoszę" to szyje rakietami na lewo i prawo Poza tym "mało zadym" to pojęcie względne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Na Boronów można też polować wędką, taki prosty stary sposób, niekoniecznie trzeba rakietami rąbać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 No wiesz, trza się trochę wyszumieć. Ostatnio przegiąłem i w M4 wystrzeliłem trzy Kafary, bo coś mi się przyśniło że to Osy. Gdy to przemyślałem na zimno doszedłem do wniosku, ze jestem debil, bo jakim cudem po usłyszeniu słów: CytatHammerhead missile instaledTrzy razy wcisnąłem "L" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Bo to był niszczyciel klasy M4 więc się nie dziw, że odruchowo kafary poszły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 15 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2009 Taki bardzo kieszonkowy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 16 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Cytat Eradorius napisał(a): Co do ładowni to z moich doświadczeń wychodzi, że jest to niemożliwe. Skryptem zwrotność i prędkość (ulepszenia) da się dodawać w nieskończoność, ulepszenia ładowności tylko do limitu statku.Tak wiem że się nie da, ale to był tylko taki pomysł. Rozchodzi mi się o to że ładownie w niektórych statkach są wręcz nieproporcjonalne na wielkości statków ja używam X3s Viewer i przykładowo :ATF Aegir 5500 - 9500Valhalla 8500 -12500Valhalla jest 3 razy większa i weź teraz zadokuj i w pełni uzbrój te 60 myśliwców. Wiadomo że ładownia powinna mieć taką przestrzeń by myśliwce mogły by być uzbrajane na wiele walk a nie na parę starć i z powrotem do bazy. Nie wiem czy wiecie ale po za 60 myśliwcami do Valchali mogą dokować też M6 i M7 z 12 sztuk o ile się nie mylę. No i przy tej ładowności 12500 to raczej nie wyposażysz sobie za wiele statków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 No łądwoność w niektórych statkach to żenada, ale Niemce mają zaburzenia proporcji w tym względzie, oj mają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 No cóż, lepszy pancerz, hangary, mocniejsze generatory osłon, instalacje potężniejszych dział itd itp zajmują sporo miejsca, tak to można wytłumaczyć Moim zdaniem jeśli chodzi o ładownie to w większości jest ok. Statki które mają je trochę mniejsze są zwykle mocniejsze w walce. Gdyby były pod każdym względem "naj" to po co w ogóle w grze inne jednostki ? Już i tak w paru przypadkach twórcy trochę przegięli... Zresztą jest sporo możliwości żeby w pewnym obejść te ograniczenia, wystarczy troszkę pokombinować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eradorius Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 CytatCytat Eradorius napisał(a): Co do ładowni to z moich doświadczeń wychodzi, że jest to niemożliwe. Skryptem zwrotność i prędkość (ulepszenia) da się dodawać w nieskończoność, ulepszenia ładowności tylko do limitu statku.Tak wiem że się nie da, ale to był tylko taki pomysł. Rozchodzi mi się o to że ładownie w niektórych statkach są wręcz nieproporcjonalne na wielkości statków ja używam X3s Viewer i przykładowo :ATF Aegir 5500 - 9500Valhalla 8500 -12500Valhalla jest 3 razy większa i weź teraz zadokuj i w pełni uzbrój te 60 myśliwców. Wiadomo że ładownia powinna mieć taką przestrzeń by myśliwce mogły by być uzbrajane na wiele walk a nie na parę starć i z powrotem do bazy. Nie wiem czy wiecie ale po za 60 myśliwcami do Valchali mogą dokować też M6 i M7 z 12 sztuk o ile się nie mylę. No i przy tej ładowności 12500 to raczej nie wyposażysz sobie za wiele statków.Wiem sam chętnie bym wydał po te 50mln za sztukę by powiększyć ładownie moich Tyrów i Vidara. EditŁadownię da się ulepszyć ale ciężko będzie zintegrować to z skryptem. W tym temacie, dzięki _RA, przypomniałem sobie o efekcie źle napisanego skryptu na tworzenie kontenerów. Efekt jest taki, że kontener zajmuje w ładowni tyle miejsca ile jest jednostek towaru, a nie tyle ile wynosi objętość. Ale gdy sprzedamy towar to odejmowana jest objętość (jest to trochę zawiłe). Przykład: tworzymy skryptem kontener z 10 osłonami 25MJ (każda normalnie kupiona w ładowni zajmuje 10 jednostek). Nasz statek ma ładownię 0-1000 jednostek, z czego zajęte jest 500. Po złapaniu go na pokład całość zajmuje 510. Gdy zadokujemy do stacji i sprzedamy osłony wtedy będziemy mieli zajęte 410 jednostek (510-100), a nasza ładownia będzie zajmować przedział od -90 do 1000.Mam tak "zmodyfikowaną" Valhallę (4xPPO, była to pierwsza wersja skryptu na wyposażenie i dopiero przy dozbrajaniu kolejnego statku zauważyłem, że coś jest nie tak z ładownią) i od kilku miesięcy gry nic z nią się nie dzieje, więc efekt wydaje się być stabilny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 Jak zauważyliście z tuningami też mają wartość na minus.... Może tu jest obejście? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eradorius Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 CytatJak zauważyliście z tuningami też mają wartość na minus.... Może tu jest obejście?Nie zauważyłem by pędkość i zwrotność miały wartości ujemne. Skrypty po prostu dodają do ładowni kolejne tuningii w nieskończoność.Gdy za pomocą skryptu dodajemy ulepszenia ładowni, uzyskamy je tylko do limitu określonego w informacj o statku. Taki sam efekt jest jak dodamy do jakiegoś statku 1000 ogniw a mu zostało tylko 500 miejsca. Skrypt doda tylko 500 jednostek, i tylko za nie odliczy kasę. Tuningów gra doda nam cały 1000, mimo, że statek ma w opisie max 10. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 W TC nie gadałem jeszcze z mechanikiem, natomiast w X3:R zwrotność i prędkość miały ilość ulepszeń na minus, natomiast wartość prędkości i zwrotności szły w górę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2009 CytatW TC nie gadałem jeszcze z mechanikiem, natomiast w X3:R zwrotność i prędkość miały ilość ulepszeń na minus, natomiast wartość prędkości i zwrotności szły w górę...Ja też mam sklerozę, ale w X3R było dokładnie tak samo jak w TC. Wartości ujemne dodał jakiś skrypt lub XTM-em, nie pamiętam, trzeba by przeszukać forum, bo pisaliśmy o tym ewenemencie. Można było spotkać statki (przejąc je dzięki BSE i SCS) z tymi wartościami ujemnymi, ale były to rzadkie przypadki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.