Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 CytatWątpię by się udał.Widzisz co napisałem? Napisałem tylko że wątpię by się pomysł udał. TYLKO i WĄTPIĘ.Specjalnie dla Ciebie Mani rozwinę to: Jagodo, zapytam z miła chęcią kolegów z forum DDTC o możliwość dołączenia przygotowanych przez Ciebie zestawów. Ale z przykrością muszę Cie poinformować, iż wątpię, aby ten pomysł się im spodobał. Choć mam gorącą nadzieję że się mylę.Resztę pominę milczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 Scalenie modów zawierających statki raczej nie powinno być problemem. Sam to zrobiłem kilka razy Więc easy chłopaki i dziewczyno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 No nareszcie jakaś odpowiedź na moją prośbę CytatScalenie modów zawierających statki raczej nie powinno być problemem. Sam to zrobiłem kilka razyAzakal a czy jak bym ci wysłała 2 pliki Tship to mógłbyś mi Wyjaśnić jak to zrobić , nie proszę o to byś to zrobił tylko wyjaśnił tylko chciałabym nauczyć się to robić. PLEASE. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 No i gut. Proszę pamiętać o statku dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 12 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2009 CytatAzakal a czy jak bym ci wysłała 2 pliki Tship to mógłbyś mi Wyjaśnić jak to zrobić , nie proszę o to byś to zrobił tylko wyjaśnił tylko chciałabym nauczyć się to robić. PLEASE.Scalenie dwóch plików Tships to nie wszystko. Ale skoro Azakal robił takie łączenia, to zna się lepiej niż ja na tym. I pewnie pomoże bardziej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Cytat2. A np. chęć zamiany reflektorów w aucie lub powieszenie bombki na lusterku ma być zła?A jednak się nie mogłem powstrzymać. Tak, wiem, jestem bad Mani, pomyliłeś tuning silnika z upiększaniem samochodu. No chyba że jak zmienię lusterka i powieszę bombki to będę mógł jeździć szybciej. Jeśli tak to już lecę po całe pudło bombek.A, zapomniałem, nie mam samochodu. Jak myślisz, jak sam się obwieszę bombkami jak choinka to będę biegał szybciej? Fajnie by było. Yacek super torpeda Może prześcignę Torbodoładowymena (czy jak mu tam, nie zdążyłem się mu przyjrzeć, taki szybki był). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 CytatA, zapomniałem, nie mam samochodu. Jak myślisz, jak sam się obwieszę bombkami jak choinka to będę biegał szybciej? Fajnie by było. Yacek super torpeda Z naukowego punktu widzenia rzecz biorąc mam nadzieję, że umieścisz relację z tego wydarzenia na youtube. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 E tam na Yutube, we wszystkich dziennikach, zaczynając od CNN będzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Lekcja 1.Potrzeby jest X3ModManager do wypakowania plików .dat. Można go pobrać ze strony http://x3mm.doubleshadow.wz.cz/downloadPo instalacji klikając na plik M6NormadyByTenk1.3.cat prawym przyciskiem myszy w opcji Otwórz za pomocą... powinna pojawić się opcja X3ModManager, klikamy na nią. Plik zostanie otworzony w X3ModManagerze, możemy wypakować z niego wszystkie pliki klikając w X3ModManagerze na strzałkę obok przycisku Extract i wybierając Whole catalog. Wszystkie pliki zostaną wypakowane do wskazanego katalogu na naszym dysku. Zachowana zostanie ich lokalizacja w katalogach. To znaczy w wybranym przez nas katalogu pojawią się podkatalogi (script, mod, T, types), a w nich pliki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Joł ludziska jestem z powrotem Musiałem dyski twarde poprzestawiać i trochę to trwało.Czy dodawanie/łączenie statków nadal aktualne? Nie wiem czy zacząć się produkować czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Jak najbardziej aktualne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Ja sie tym bawilem. Samo polaczenie plikow TShips nie jest trudne, gorzej z innymi plikami z folderu Types, np. Particles.Ja poki co polaczylem 3 statki (wlacznie ze skryptami dodajacymi je do stoczni) z modem Engine Effects (czy jakos tak - z tymi kolorowymi smugami silnikow i dymkiem z nich) w jeden mod.Jeszcze, gdyby ktos wiedzial, jak dodac nowy material do Materials i potem uzyc go w Particles, to bylbym wdzieczny, bo potrzebuje wlasnych kolorow gazow wylotowych dla Xenonow i Terran (Smoke & Engine ..., jakos tak - nie posiada ich, a Engine Colors, czy jakos tak - nie bardzo odpowiadaja mi te particle). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 CytatAzakal napisał:Czy dodawanie/łączenie statków nadal aktualne? Nie wiem czy zacząć się produkować czy nie.Oczywiście że aktualne. Mój plan jest taki, na dzień dzisiejszy chciałabym cztery statki połączyć w jeden mod. Mam tylko nadzieję że autorzy wyrażą zgodę bo Yacek troszku mnie zmartwił. Ale o ile się nie myśleę gdy w tym modzie załączę ich jako głównych twórców statków to raczej powinni wyrazić zgodę. Ja przynajmniej tmam taką nadzieję Więc Terran M6 Normandia, Paradiański M6 Thanatos, Boroński M7 Lusca i do naszej kolekcji dołącza nowy statek klasy M7 który ma możliwość pomieszczenia w swoim hangarze aż do trzech myśliwców M3. Niżej zamieszczam fotkę naszego nowego statku M7 WhiteStar. Który również należy do nacji Boron.A więc Yacku jak tobie wiadomo wczoraj przerobiłam już pliki T spolszczając opisy tych statków jak i ich nazwy. Teraz tylko trzeba wszystkie pliki Tship scalić w jeden i czy coś jeszcze trzeba będzie zrobić czy wystarczy tylko pobawić się plikiem Tship? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Musisz scalić wszystkie pary plików dat/cat. Normalnie wystarczyłoby wypakować je wszystkie i spakować do jednej paczki dat/cat, ale nie ma tak dobrze Mody zawierają pliki o tych samych nazwach np.: TShips, TCokpits itd. Dlatego trzeba stworzyć jeden zbiorczy plik dla wszystkich duplikatów, czyli jeden TShips (ten robi się najłatwiej) dla wszystkich statków, jeden TCockpits itd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Cytatstarjacker0 napisał:Ja poki co polaczylem 3 statki To co, ja tutaj nie mam już co robić skoro to zrobiłeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Tylko niestety Jagodo dużo roboty z tym jest i czasem wychodzi czasem nie ale jak potwierdził starjacker0 jest to możliwe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Kiedyś dodałem sobie do gry statek Normandia z mojej ulubionej gry Mass Effect, i troszkę się nim bawiłem. Łączenie statków to chyba nie robota na jeden dzień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Proszę, na szybko połączyłem Thanatosa i Normandię. Obydwa statki zostają prawidłowo dodane do gry (siedziałem w nich i nawet postrzelałem ). Niestety jako read teksty bo skaszaniło mi się kodowanie stron, a jestem po formacie i nie chciało mi się szukać Notepada + ]Możesz Jagodo sprawdzić, czy o to Ci chodziło?Thanatos i Normandy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Open XML Editor jest dobry do skryptow i textow. Za free i w ogole OK, u mnie jedynie taki problem, ze musze kazdy plik wpierw wladowac do C:\ lub Pulpit, gdyz z glebszych folderow nie chce otworzyc (ale moze to kwestia Win7 i 64bitow).CytatCytatstarjacker0 napisał:Ja poki co polaczylem 3 statki To co, ja tutaj nie mam już co robić skoro to zrobiłeś Mialem na mysli inne statki, w tym wlasnorecznej roboty, wiec dla ciebie jest jeszcze nadal to zadanie.CytatKiedyś dodałem sobie do gry statek Normandia z mojej ulubionej gry Mass Effect, i troszkę się nim bawiłem. Łączenie statków to chyba nie robota na jeden dzień.Ja przy gotowym modelu (sprawnym rzecz jasna) to importuje statek w kilka godzin (liczac do momentu w pelni gotowosci statku, czyli gdy bedzie juz do uzytku, bez koniecznosci zadnych poprawek w TShips itp.) do gry (gdy mam czas), wiec idac w upartego daloby sie polaczyc kilka statkow w jeden dzien, zaleznie od rodzajow plikow (jak mowilem - na razie Components, TCockpits, TShips sa "zjadalne" dla mnie, ale np. Materials juz w ogole nie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 CytatOpen XML Editor jest dobry do skryptow i textow. Za free i w ogole OKJa używam Notepad +. Przyzwyczaiłem się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 CytatAzakal napisał:Możesz Jagodo sprawdzić, czy o to Ci chodziło?Hmmm Ja to powiem tak że wiem jak to zrobić. Że należy stworzyć foldery i je odpowiednio nazwać a następnie powrzucać pliki. Ja mam tylko jeden problem jak na razie a mianowicie nie wiem co mam zrobić z tym plikiem Tship ? Bo przykładowo mam trzy pliki Tship i teraz te trzy muszę wrzucić do jednego pliku tekstowego który nazywa się Tship. Czy ma się to odbyć na zasadzie wytnij/wklej ? tak jak to jest w przypadku TCockpits.txt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Jezeli masz X3 Editor 2, to kazdy otwierasz w nim. Obierasz jeden jako bazowy, do ktorego wkleisz pozycje z pozostalych. W pozostalych szukasz statkow, ktore chcesz przeniesc. Klikasz PPM na nim, dajesz Copy, wracasz do bazowego i PPM (najlepiej w obszarze rasy, do ktorej ma nalezec statek) i wybierasz Paste. Nastepnie pozostaje ci tylko ewentualnie poprawic ID z PASTE_OBJECT na oryginal (z odpowiedniego pliku) i ewentualnie rase, jezeli zmieni sie podczas wklejania niechcacy. I tak z kazdym, ktory chcesz przeniesc do bazowego TShips i na koncu zapisujesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Tak tylko, że wklejając może nadpisać niektóre statki. Miałem tak właśnie przy Normandy i Thanatosie (obydwa mają nr 370 i wzajemnie się nadpisywały) dlatego najpierw trzeba zmienić nr statku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Hmm a jak spakować zpowrotem te pliki bym uzyskała plik cat ? bo jakos nie mogę :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 13 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2009 Użyj X3ModManagera.Jak nie możesz, to zrób sobie kopię plików .cat/.dat jakiegoś moda, otwórz te pliki w X3Mod Managerze (piszę w poprzednim poście jak) wywal wszystkie pliki z moda, wklej wszystkie swoje pliki, zapisz zmiany. Teraz masz komplet plików .cat/.dat ze swoimi plikami, zmień sobie im nazwy na np. Jagoda.cat i Jagoda.dat i testuj.Dodajesz pliki opcją Add, pamietaj tylko aby w oknie jakie się otworzy, jak wybierasz pliki z folderu types to zmienić w oknie katalog na types, a jak z T to zmienić na T, aby w modzie były zachowane odpowiednie katalogi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.