Skocz do zawartości

Zlecenia bojowe


Qba2
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat

Gra wyleci do pulpitu? 😀

No może?? Wiem jedno jak biore zlecenie bojowe już teraz to statki stoją w miejscu i nic nie robią, bo komputer nie nadąża z rozkazami. I myślę że to wina pamięci bo 2 GB - 1066 to mało 😀

Strzelanie do stojących statków to nie jest frajda z gry 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Cytat

Mam tyle samo pamięci, grałem z MMBR i IR i nie miałem takich problemów. Może użyj moda NoCiv i usuń kamienie z sektorów, po powinno Ci pomóc. Masz temat o wydajności i problemach z nią, tam szukaj rozwiązania.

No tak tu masz rację hce te mody niedługo zainstalować tylko ostatnio mało czasu by to zrobić zawsze co innego wychodzi do zrobienia. Choć przyznam lubie kamienie zbierać 😀

Te misje bojowe przy takiej ilości statków są dla nie wykonalne, tak więc będe musiał handlem się zająć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Chciałbym aby ktoś mi wyjaśnił w jaki sposób X3TC dobiera poziom trudności misji np inwazji Xenońskich.

Pamiętam że w poprzednich wersjach gry w misjach takich jak ochrona stacji przed flotą xenońską czy inwazji na sektor brały udział też duże statki jak J czy K a w patchu 2.7.1 na najtrudniejszym poziomie przyleciały 2 x M6 i kilka skrzydeł myśliwców, przy randze Komandor. Teraz twórcy zaimplementowali chyba inny sposób dobierania wroga.

Czy mógł by mi to ktoś wyjaśnić w jaki sposób teraz jest dobierana trudność inwazji czy na przykład inwazje są zależne od posiadanych statków przez gracza????

Albo mi się wydaje albo jest łatwiej niż było.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowy patch zmienił dwie rzeczy:

1. Bardziej zarysowane są różnice pomiędzy stopniem trudności misji. We wcześniejszych wersjach nawet łatwe i bardzo łatwe okazywały się być zbyt wymagającymi dla niektórych początkujących graczy, więc zostało to zmienione. Podobno misje trudne i bardzo trudne oferują podobny poziom jak poprzednio, więc starzy wyjadacze powinni szukać właśnie ich.

Wyczytałem to na forum Ego, sam nie miałem okazji tego sprawdzić, bo w grze z 2.7.1 latam jeszcze M3 i mam dosyć niską rangę.

2. W misjach pojawia się więcej typów statków, więc o ile w poprzednich wersjach gry zwykle dosyć szybko następował przeskok M5/4->M3->M6->M2/M1 to teraz możemy się spotykać z łagodniejszymi przejściami i te najmocniejsze statki będą pojawiać się tylko w 'najtrudniejszych' okolicznościach (wysoka ranga i trudność misji, dużo mocnych statków gracza w sektorze, itd).

Reszta podobno działa jak w poprzednich wersjach, poczytaj moje poprzednie posty i zerknij na wyniki testu, który z tego co pamiętam przeprowadził Sorkvild.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij


×
×
  • Dodaj nową pozycję...