Sorkvild Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Dosc niedawno trafil sie na forum bardzo szczegolowo przygowany mod poprawiajacy wydajnosc w grze. Ulepszenie wydajnosci polega przede wszystkim na zmiejszeniu ilosci niepotrzebnych statkow w calym wszechswiecie. Zmienszjono ilosc cywili, wojskowych, handlowcow. Wszystko co wrogie zostalo niezmienione. Autor podszedl do wszytskiego w sposob bardzo analityczne serwujac nam test wydajnosciowy. Zachecam do glebszego zapoznania sie z tematem. Narazie jest to wersja rozwojowa, aczkolwiek patch dziala jak zamierzono. Polecam.http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... sc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Października 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Niestety, ale gryzie się z innymi modami operującymi na TSips, takimi jak np. Hard mode, Xtreme mode i Pirate Patrols. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 14 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2009 Wszystkie trzy ww. mody zwiekszaja liczbe pewnych obiektow w grze wiec nawet ideowo gryzie sie to z podstawowym. zalozeniem odchudzenia gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 21 Października 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2009 Po blisko tygodniowym testowaniu moge z cala pewnoscia zachecic graczy to pobierania tego modu.W swojej grze zastosowalem jeszcze: Remove Rocks oraz remove Adsigns. Gra pozbyla sie zbednego bagazu latajacego smiecia i moze poszczycic sie przyzwoita wydajnoscia w niegdys kompletnie zakiblowanych sektorach, gdzie roilo sie od bezmyslnie krecacych sie cywili, militarnych i traderow. Na szczescie ilosc wrogow wciaz ta sama Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 31 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Lipca 2010 Jaga_Telesin wydal najnowsza wersje swojego moda (link w pierwszym poscie), ktory zostal przygotowany pod aktualna wersje gry 2.7.1. Tak sie sklada, ze mam teraz czysta instalke gry bez zadnych dodatkow i przetestowalem kilkugodzinna gre na modzie Unleashed. Czy X3, moze lepiej chodzic:) ? Smiga zupelnie juz jak Reunion. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Zainstalowałem sobie ten mod, postąpiłem zgodnie z zaleceniami autora i... nic. Dalej mam pełno statków cywilnych, nie mówiąc już o wojskowych i handlarzach . No chyba, że ten skrypt stopniowo redukuje ilość niepotrzebnych pojazdów, powiedzmy w ciągu kilkudziesięciu minut, kilku godzin.Spróbuję jeszcze raz, wywaliłem kokpity. Mam nadzieję, że mod nie gryzie się z łatką wstawiającą shadery z Reuniona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Natychmiastowe efekty byłyby widoczne przy starcie nowej gry albo po użyciu skryptu usuwającego wszystkie statki NPC we wszechświecie. Przy wrzuceniu go do starej rozgrywki wszystkie te 'zbędne' statki nie zostaną od razu usunięte- powoli wykruszą się w walkach, a pojawiać się będą tylko te, które wymyślił sobie autor skryptu. Po kilku(/nastu) godzinach powinieneś zauważyć zmiany Paczka z shaderami podmienia tylko te z TC na starsze, nie zmienia żadnych ważnych plików gry i problemów z kompatybilnością z jakimkolwiek skryptem być nie powinno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Aha, czyli jest tak jak myślałem. Czyli muszę być cierpliwy. Wolę przeczekać te kilkanaście godzin niż od nowa przechodzić fabułę Terran i zbierać na Tytanka z uzbrojeniem. No i na nowo odkrywać 115 sektorów w Galaktyce Swoją drogą, jeśli mówimy już o wydajności. Miałem dziwną sytuację w TC, bo gdy kupiłem nowy monitor LCD 22" (w porównaniu ze starym 17"), gra chodziła mi płynnie na najwyższych detalach. Można powiedzieć, że chodziła jeszcze lepiej niż na średnich detalach na 17" monitorze . Tak było do patcha 2.5, który coś posypał i było gorzej niż na starym monitorze. Miałem wtedy 5 statków i odkryte 60 sektorów. Fakt jest faktem, dobrego sprzętu do tej gry to ja nie mam - 1GB RAMu, 2GHz Athlon 3000+, GeForce GTS 250 CUDA 1GB. Ale to się wkrótce zmieni i mam nadzieję, że standardem będzie płynność na poziomie +/- 25-35FPSów (nie wiem jak to dokładnie wygląda na komputerze z częściami z tego lub zeszłego roku).Koniec offtopa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2010 Ta modyfikacja jest dlugofalowa w swym dzialaniu. Musisz dac grze troche czasu by mogla wszytsko przerobic wszystko wg. modelu, jaki zawiera mod. Tu sa wyniku testu i uwagi, warto zajrzec.http://forum.egosoft.com/viewtopic.php? ... 29#3352829 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ComradeJacob Opublikowano 6 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2010 No dobra, nie wytrzymałem i zacząłem nową grę.Pierwsze, co rzuciło mi się w oczy to... płynność zaraz po starcie! Włączyłem SETĘ na 1000% i byłem bardzo pozytywnie zaskoczony efektem. Nie ważne, czy walczę, czy latam sobie od tak - jest wreszcie super płynność! Wliczając jeszcze w to patch 2.7, który ponoć sam w sobie zwiększa wydajność, powiem krótko - miód malina .Dobra, wracam do gry - teraz aż chce się grać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 7 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2010 No właśnie tez to zauważyłem, problemem tamtej wersji było to ze niektóre przemysły zwyczajnie padały lub była stagnacja spowodowana mała płynnością przepływu surowca. Pograłem kilka godzin i na razie wszystko jest jakby 'ok', ponoć niegdyś to wychodziło po wielogodzinnej grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.