rozz Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Witam wszystkich!Jak widać po tytule posta jestem początkującym graczem w X3TC stąd to być może głupie pytanie. Jeszcze jedno - jestem w trakcie przechodzenia fabuły terran. Z góry dziękuję za odpowiedź.Pozdrawiam! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kedudg Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 jak kończysz fabułę terran to możesz go kupić na ziemi w Torus dodatkowo można kupić napęd skokowy w Home of Light - kwatera Terracorp; w Legends Home - kwatera Otas; i w Queens Harbor - kwatera Atreus Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pshemozz Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 Ewentualnie przeszukać najpierw forum bo takie pytania i takie odpowiedzi już padały. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Yacek Posted October 9, 2009 Share Posted October 9, 2009 CytatEwentualnie przeszukać najpierw forum bo takie pytania i takie odpowiedzi już padały.Choćby tu: http://xudb.pl/topic/580-re-5-misja-terran/#entry6984 warto zobaczyć do tego posta. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...