Prowler Opublikowano 24 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2009 Ma nie być zbyt łatwo. Nie chcę się skupiać na tylko jednym aspekcie gry, np. walce. Ma być wszystkiego po trochu: walka, misje, handel, budowa stacji, akcje większą ilością jednostek, itd, więc ustaliłem kilka wytycznych których będę się trzymał.Zasady:1. Profil startowy - Tormented Teladi2. Żadnych save/reload. Jak coś sknocę to... po ptakach.3. Mogę kupować nowe statki i plany statków tylko u Teladich i piratów. Inne muszę kupić z drugiej ręki albo przejąć lub też ukraść. Po przeanalizowaniu w HQ mogę je później sam produkować.4. Darmowe statki umieszczone w grze przez twórców- mogą być przejęte ale użyte dopiero po przeanalizowaniu w HQ i wyprodukowaniu "seryjnych" 5. Brak możliwości użycia UT/ST.6. Fabuły: możliwe ale wszystko zależy od tego jak się będzie układała współpraca z różnymi rasami.7. Ustawienia NPC Bailing Addon- małe statki: 20%, duże 10%. 8. MBRR: wyłączone; IR: aktywna opcja Hot War i przejmowanie sektorów przez gracza; RI: aktywne; Hard Mode + Pirate Patrols9. Śmierć = koniec gry.Dodatkowe cele gry:1. Zgromadzenie planów wszystkich unikatowych statków (prototypy, zaawansowane i wszystkie inne których nie można kupić)Jeśli ktoś ma pomysł na dodatkowe zasady/ograniczenia albo cele gry to chętnie skorzystam i je dodam lub zmodyfikuję swoje, o ile będą w miarę rozsądne Lista skryptów:- SCS- SCS Software- Ships Killed Notifications- CMod3- Crystal Free SPP- Improved Boarding- Mobile Repairs (pełny)- NPC Bailing Addon (20% małe, 10% duże statki)- Signal Boost- CAG- CLS- EST- Marine Training- Trade Overview- Player's Workshop- Display Ranks- MARS- Auto Rename Player Property- Race Invasions- Pirate Patrols + Hard Mod- The Marauder Shipyard- Marine Repairs- SST Performance Upgrade- Low Poly Roids- Invasion Warnings- Tubeless Complex Mod- No Fog- Improved Races- Satelite Early Warning- Ecliptic Projector- Shipyards Combined- Explorer Command Extension Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Podzieliłem i przeniosłem woje opowiadanka. Też się zastanawiałem nad tym profilem. Gratulacje za odwagę i czekam na następne relacje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Dzięki, zmieniłem ten początkowy post, przynajmniej wszystko będzie na miejscu. Profil bardzo fajny, a przy tych ustawieniach skryptów dosyć rzadko trafiają się opuszczone statki, więc czasem trzeba trochę bardziej pokombinować P.S.Dalej czekam na sugestie co do zasad i celów, mogę w każdej chwili dodać nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Jeśli chodzi o skrypty to mam wszelkie możliwe. A z innych zasad? Żyć w miarę normalnie w tym świecie.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Nareszcie się zaczyna. Czekam na rozwój sytuacji niecierpliwie.Co do MBRR to bym włączył, razem z Extra stacjami xenków, mnie się teraz lepiej gra. Jest ciężko, bo sporo stacji poszło z dymem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Myślę o MBRR ale najpierw przetestuję jeszcze na innej grze, ze zmniejszonymi ustawieniami regeneracji tokenów i krótszymi patrolami. Może by się udało ograniczyć ilość tych dużych statków w ten sposób. Nie chcę sobie tej gry spaprać, bo jak pisałem żadnych save/reload, a jakiś czas temu miałem sytuację, że pomimo prawidłowego odinstalowania MBRR sporo statków utworzonych przez ten skrypt zostało w grze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Września 2009 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 Ja zmniejszyłem ilość tokenów i czas patrolu o połowę, ale raczej nie zauważyłem zmian, chyba że działa to na nowe statki, więc trzeba czasu by zmiany weszły w życie. Natomiast włączenie extra stacji na pewno zmniejszyło ilość statków inwazyjnych, wytłukli się z Xenkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 26 Września 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2009 CytatJa zmniejszyłem ilość tokenów i czas patrolu o połowę, ale raczej nie zauważyłem zmian, chyba że działa to na nowe statki, więc trzeba czasu by zmiany weszły w życie. Natomiast włączenie extra stacji na pewno zmniejszyło ilość statków inwazyjnych, wytłukli się z Xenkami.Raczej na nowe. Tokeny wykorzystywane są przy tworzeniu nowych jednostek, każda kosztuje odpowiednią ich ilość. Baza wojskowa ma określoną pulę tokenów i za nie "wykupuje" sobie statki według uznania. Myślę czy nie ustawić 1/4 domyślnej wartości, na początek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.