Skocz do zawartości

Formacje statków


Jagoda
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Na początku mojego postu chciałabym serdecznie pozdrowić wszystkich forumowiczów świata X. 😉

Jak zapewne wam wiadomo, ja jestem początkującym wyjadaczem świata X, i przyznam się szczerze że nigdy nie darzyłam sympatią, do tego typu gier. Cieszy mnie, to że się to zmieniło:) Bo do kompa, to tylko z książkami podchodziłam sesje i temu podobne. W sumie zaczęło się wszystko od Worms potem byli The Settlers, a następnie Civilization i jej siostrzana gra Colonization.

No ale chyba troszku odbiegłam od sedna sprawy, ale to ze mną to już tak chyba jest, i wy o tym chyba wiecie najlepiej prawda ?😀

A wiec z czasem gdy bardziej zaczęłam się zagłębiać w grę X3 TC, tym coraz bardziej mi się podoba, czasem drażni... to w sumie tak samo jak z facetami 😀

W sumie śmiało mogłabym siebie nazwać space bizneswoman 😀. No ale jak to w interesach bywa, są wzloty i upadki. W chwili obecnej mam problem z moimi TS-kami. Piraci nagminnie je atakują, i co najgorsza niszczą moje TS-ki zbierając, przy tym spore żniwa. 😀((

Doszłam do wniosku, iż będę musiała zastosować taktykę, jakiej użyli Alianci w drugiej wojnie światowej na Atlantyku. A mianowicie konwoje. 😀

Więc mam pytanie chciałabym jednego TS-ka obsadzić z 3 statkami takimi, jak Ciężki Centaur.

I tutaj mam pytanie , czy ktokolwiek stosuje , i ma swoje sprawdzone formacje?

Szukałam w internecie co one oznaczają, ale bez większego rezultatu. A mianowicie rozchodzi mi się, o takie formacje jak: XDelta, X, Tarcza, Linia, Tygrysi pazur, czy stosujecie te wcześniej wymienione formacje, czy w ogóle jakiekolwiek z nich są skuteczne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

, a następnie Civilization i jej siostrzana gra Colonization.

Dobry wybór.

Cytat

No ale chyba troszku odbiegłam od sedna sprawy, ale to ze mną to już tak chyba jest, i wy o tym chyba wiecie najlepiej prawda ?😉

Wciąż się uczymy.

Cytat