Skocz do zawartości

[X3R] Jak dodać towar do HQ ?


Gość Anonimowy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam problem z dodawaniem towaru do HQ, czytałem na forum o jakiejś opcji "Dodaj towar do stacji" jednak nigdzie tego nie wiedzę. Czy do HQ moge dodawać towar jedynie taki jaki aktualnie mam na swoim statku ?

Proszę o w miarę czytelny opis krok po kroku, jak to dodawać o ile istnieje taka opcja.

Nie interesują mnie skrypty.

Mam wersje X3 Reunion, z patchem 2.5 PL

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Menu stacji/rozkazy/wybierasz dowolny wolny slot i masz tam dodaj/usuń towary. Wybierasz wtedy dowolny towar, nie musi być w stacji, wybrać można z dowolnej fabryki z któregokolwiek zakątka we wszechświecie. Miałem tak od początku posiadania HQ i nie jest to zdeterminowane posiadaniem jakiegokolwiek skryptu. Jeśli tego nie masz to szczerze nie wiem czemu, może najpierw trzeba jakiemukolwiek TSowi wyznaczyć HQ jako bazę, żeby miał kto ganiać po te towary.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyna możliwość jaką posiadam to dodawanie z ladowni statku.

co do rozkazów to wybieram:

Stacja > Rozkazy > Slot 1: Brak > [ do wyboru : 1. Brak ( wybór tej opcji cofa o jeden poziom w górę) 2. Automatyczny transfer pieniędzy na konto gracza ( wybór tej opcji pozwala ustalić limit kredytów które są przetrzymywane na stacji, reszta dopisywana jest do konta)

Mam przypisane dwa transportowce do HQ.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Mam parę pytań odnośnie zarządzania HQ, ten temat jest w miarę na temat, więc piszę.

1. Czy można trzymać w HQ towary, ale tak żeby się nie pojawiały w ofercie handlowej? W sensie, trzymać w magazynie a nie na wystawie 😎 Jak tak to jak to zrobić?

2. Mam problem z dodawaniem/usuwaniem towarów z oferty handlowej HQ, jak próbuję coś dodać/usunąć, to tylko mam takie "biip" i napis [DWARE]. Co to znaczy i jak to zmienić?

3. Miałem to napisać w oddzielnym poście, ale wrzucę tu, żeby bałaganu nie robić.

Mianowicie, mam HQ i kompleks 17 fabryk wytwarzających rzeczy potrzebne do budowy statków (wszystko w sektorze Avarice). Da się jakoś ustawić, żeby transportowiec/transportowce kursowały pomiędzy kompleksem a HQ i zwoziły produkty do magazynów w HQ?

Jak rozbuduję sobie kompleks do 34 fabryk to będzie on samowystarczalny i będzie produkował wszystkie 10 surowców do budowy statków, więc ta kwestia transportu jest dla mnie, no cóż, ważna...

Aha i nie odsyłajcie mnie proszę do tematu o poleceniach logistycznych http://xudb.pl/topic/99-polecenia-logistyczne-mk2/

bo przekopałem go całego wzdłuż wszerz i na ukos, ale problemu mojego nie rozwiązał (jak dla mnie strasznie pogmatwany temat, i nie wiem jak się stosować do podanych poleceń. Poza tym mam wrażenie że mój X3 XTM nie działa tak jak jest napisane w w.w. temacie.)

Natomiast jeżeli dostanę jakieś inne informacje w sprawie konfiguracji TSów, najlepiej łopatologicznie i krok po kroku, będę niewypowiedzianie szczęśliwy 😀

Będę wdzięczny za podpowiedź/odpowiedź/pomoc/komentarz/cokolwiek, niepotrzebne skreślić. 😎

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Mam parę pytań odnośnie zarządzania HQ, ten temat jest w miarę na temat, więc piszę.

1. Czy można trzymać w HQ towary, ale tak żeby się nie pojawiały w ofercie handlowej? W sensie, trzymać w magazynie a nie na wystawie 😎 Jak tak to jak to zrobić?

Z tego co wiem- nie można. Możesz jedynie ustawić zakaz handlu z innymi rasami i zakaz handlu z HQ Twoich ST/UT (był do tego jakiś skrypt), wtedy nikt nie ruszy tych towarów.

Cytat

2. Mam problem z dodawaniem/usuwaniem towarów z oferty handlowej HQ, jak próbuję coś dodać/usunąć, to tylko mam takie "biip" i napis [DWARE]. Co to znaczy i jak to zmienić?

Nie pamiętam jak to działało... Ile sztuk towaru który chcesz usunąć masz w magazynie ? Może nie można usuwać z listy tych, których jest przynajmniej jedna sztuka ?

Cytat

3. Miałem to napisać w oddzielnym poście, ale wrzucę tu, żeby bałaganu nie robić.

Mianowicie, mam HQ i kompleks 17 fabryk wytwarzających rzeczy potrzebne do budowy statków (wszystko w sektorze Avarice). Da się jakoś ustawić, żeby transportowiec/transportowce kursowały pomiędzy kompleksem a HQ i zwoziły produkty do magazynów w HQ?

Jak rozbuduję sobie kompleks do 34 fabryk to będzie on samowystarczalny i będzie produkował wszystkie 10 surowców do budowy statków, więc ta kwestia transportu jest dla mnie, no cóż, ważna...

Aha i nie odsyłajcie mnie proszę do tematu o poleceniach logistycznych http://xudb.pl/topic/99-polecenia-logistyczne-mk2/

bo przekopałem go całego wzdłuż wszerz i na ukos, ale problemu mojego nie rozwiązał (jak dla mnie strasznie pogmatwany temat, i nie wiem jak się stosować do podanych poleceń. Poza tym mam wrażenie że mój X3 XTM nie działa tak jak jest napisane w w.w. temacie.)

Natomiast jeżeli dostanę jakieś inne informacje w sprawie konfiguracji TSów, najlepiej łopatologicznie i krok po kroku, będę niewypowiedzianie szczęśliwy 😀

Będę wdzięczny za podpowiedź/odpowiedź/pomoc/komentarz/cokolwiek, niepotrzebne skreślić. 😎

Najlepiej użyć do tego CLS ale skoro nie chcesz to też jest wyjście. Tylko pytanie- czy Twoje HQ sprzedaje albo kupuje inne towary z dalszych zakątków wszechświata ? Jeśli nie to ustaw w kompleksie handel z innymi rasami na nie, w HQ zasięg skoków na 0 i dodaj statki skupujące towar po najlepszej cenie, po 1 dla każdego produktu. Powinny wtedy latać w obrębie tego jednego sektora.

Mógłbyś też spróbować przedstawicieli handlowych i odpowiednio skonfigurować im ilość skoków.

Nie pamiętam czy w Reunion jest też polecenie handlu ręcznego, jeśli tak możesz pokombinować z nim. W TC ustawia się w jego parametrach ilość powtórzeń na -1 i wtedy statki latają do usr... śmierci 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie błędu [DWARE], to przepraszam, mój błąd. To najwidoczniej było oznaczenie przyjęcia polecenia ;D Teraz już widzę że towary znikają i się dodają wedle polecenia.

Cytat

Najlepiej użyć do tego CLS ale skoro nie chcesz to też jest wyjście.

Co do tego, to wcale nie chodzi o to, że nie chcę używać poleceń logistycznych. Ja po prostu nie potrafię... Tak, nawet po lekturze odpowiedniego tematu. Nie wychodzi mi, zupełnie inaczej to u mnie wygląda.

Cytat

3. Tutaj jest na to skrypt:

viewtopic.php?f=4&t=176&start=10

Cerber - skrypt się nie sprawdza, jak ustawiam odpowiednio, to mi się pojawia wiadomość, że np.:

"Cargo Delivery Service: Unable to launch software. Your Station Kwatera Główna(Avarice) has no use for Mikrochipy"

Więc no cóż. Nie da się tym skryptem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat
Cytat

3. Tutaj jest na to skrypt:

viewtopic.php?f=4&t=176&start=10

Cerber - skrypt się nie sprawdza, jak ustawiam odpowiednio, to mi się pojawia wiadomość, że np.:

"Cargo Delivery Service: Unable to launch software. Your Station Kwatera Główna(Avarice) has no use for Mikrochipy"

Więc no cóż. Nie da się tym skryptem

Szkoda, bo też planowałem go użyć 😎 .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cerber - skrypt działa, jeżeli ustawimy go w czasie, kiedy HQ ma ustawioną kolejkę produkcji. W końcu wtedy jest "use mikrochipy ;)"

zastanawiam się, czy jak skończy się produkcja to czy transportowce staną. Ale myślę że nie, one tylko raz przy ustawianiu polecenia sprawdzają czy dana stacja "use mikrochipy" 😎

Prowler - Przepraszam że nie odpisałem, jakoś mi to umknęło 😎

W HQ ustawiłem zakaz handlu, oraz max ceny na wszystko, więc raczej mi UT nie będą towarów podbierać. W żadne skrypty się nie bawiłem, żeby nie komplikować.

A sprawę transportu załatwiłem skryptem od Cerbera, który jednak działa tylko trzeba mądrze do niego podejść ;]

Dzięki za pomoc, tak w ogóle 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...