Anonimowy Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Witam Mam problem z dodawaniem towaru do HQ, czytałem na forum o jakiejś opcji "Dodaj towar do stacji" jednak nigdzie tego nie wiedzę. Czy do HQ moge dodawać towar jedynie taki jaki aktualnie mam na swoim statku ? Proszę o w miarę czytelny opis krok po kroku, jak to dodawać o ile istnieje taka opcja. Nie interesują mnie skrypty.Mam wersje X3 Reunion, z patchem 2.5 PLPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Jeśli dobrze pamiętam to wystarczy przenieść towar z ładowni statku tam zadokowanego do ładowni HQ.Można też w rozkazach HQ poszukać pozycji "Brak" wybrać ją i w kolejnym oknie szukać pozycji "Dodaj towar" (ale tak to się robi w Stacjach Handlowych). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 W HQ nie mam takiego polecenia, mam tylko "Brak" i "Automatyczny transfer pieniędzy na konto gracza" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Przenieś ładunek do HQ i zobacz.Co do polecenia "Brak", to najedź na nie i naciśnij enter. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Menu stacji/rozkazy/wybierasz dowolny wolny slot i masz tam dodaj/usuń towary. Wybierasz wtedy dowolny towar, nie musi być w stacji, wybrać można z dowolnej fabryki z któregokolwiek zakątka we wszechświecie. Miałem tak od początku posiadania HQ i nie jest to zdeterminowane posiadaniem jakiegokolwiek skryptu. Jeśli tego nie masz to szczerze nie wiem czemu, może najpierw trzeba jakiemukolwiek TSowi wyznaczyć HQ jako bazę, żeby miał kto ganiać po te towary. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Jedyna możliwość jaką posiadam to dodawanie z ladowni statku. co do rozkazów to wybieram: Stacja > Rozkazy > Slot 1: Brak > [ do wyboru : 1. Brak ( wybór tej opcji cofa o jeden poziom w górę) 2. Automatyczny transfer pieniędzy na konto gracza ( wybór tej opcji pozwala ustalić limit kredytów które są przetrzymywane na stacji, reszta dopisywana jest do konta) Mam przypisane dwa transportowce do HQ. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Sprawdziłem w X3R, mam na 4 pozycji Dodaj/Usuń towar.Tylko że ja mam X3R+XTM, nie wiem jak w czystej grze X3R, czy też jest ta opcja.Czy HQ masz z misji Bala Gi, czy kupione? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 HQ za wykonanie misji Bala Gi. A to to można gdzieś kupić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Można, ale tylko po instalacji odpowiedniego skryptu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pshemozz Opublikowano 28 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2009 Ja mam X3R bez XTM - opcja dodawania/usuwania towaru była odkąd tylko postawiłem HQ. Jeśli jej nie ma to coś czuję, że gdzieś po drodze przy instalacji mogło coś się sknocić bo innego wyjścia nie widzę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 A czy idzie dodać do HQ takie "usługi" jak powiekszenie ładowni, tuning silnika/sterów? I jak to zrobić w sytuacji gdy nie mam opcji Dodaj/Usuń towar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Bez skryptu (o ile taki był do X3R) się tego nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Wow Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 Mam parę pytań odnośnie zarządzania HQ, ten temat jest w miarę na temat, więc piszę.1. Czy można trzymać w HQ towary, ale tak żeby się nie pojawiały w ofercie handlowej? W sensie, trzymać w magazynie a nie na wystawie Jak tak to jak to zrobić?2. Mam problem z dodawaniem/usuwaniem towarów z oferty handlowej HQ, jak próbuję coś dodać/usunąć, to tylko mam takie "biip" i napis [DWARE]. Co to znaczy i jak to zmienić?3. Miałem to napisać w oddzielnym poście, ale wrzucę tu, żeby bałaganu nie robić.Mianowicie, mam HQ i kompleks 17 fabryk wytwarzających rzeczy potrzebne do budowy statków (wszystko w sektorze Avarice). Da się jakoś ustawić, żeby transportowiec/transportowce kursowały pomiędzy kompleksem a HQ i zwoziły produkty do magazynów w HQ?Jak rozbuduję sobie kompleks do 34 fabryk to będzie on samowystarczalny i będzie produkował wszystkie 10 surowców do budowy statków, więc ta kwestia transportu jest dla mnie, no cóż, ważna...Aha i nie odsyłajcie mnie proszę do tematu o poleceniach logistycznych http://xudb.pl/topic/99-polecenia-logistyczne-mk2/bo przekopałem go całego wzdłuż wszerz i na ukos, ale problemu mojego nie rozwiązał (jak dla mnie strasznie pogmatwany temat, i nie wiem jak się stosować do podanych poleceń. Poza tym mam wrażenie że mój X3 XTM nie działa tak jak jest napisane w w.w. temacie.)Natomiast jeżeli dostanę jakieś inne informacje w sprawie konfiguracji TSów, najlepiej łopatologicznie i krok po kroku, będę niewypowiedzianie szczęśliwy Będę wdzięczny za podpowiedź/odpowiedź/pomoc/komentarz/cokolwiek, niepotrzebne skreślić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 CytatMam parę pytań odnośnie zarządzania HQ, ten temat jest w miarę na temat, więc piszę.1. Czy można trzymać w HQ towary, ale tak żeby się nie pojawiały w ofercie handlowej? W sensie, trzymać w magazynie a nie na wystawie Jak tak to jak to zrobić?Z tego co wiem- nie można. Możesz jedynie ustawić zakaz handlu z innymi rasami i zakaz handlu z HQ Twoich ST/UT (był do tego jakiś skrypt), wtedy nikt nie ruszy tych towarów.Cytat2. Mam problem z dodawaniem/usuwaniem towarów z oferty handlowej HQ, jak próbuję coś dodać/usunąć, to tylko mam takie "biip" i napis [DWARE]. Co to znaczy i jak to zmienić?Nie pamiętam jak to działało... Ile sztuk towaru który chcesz usunąć masz w magazynie ? Może nie można usuwać z listy tych, których jest przynajmniej jedna sztuka ?Cytat3. Miałem to napisać w oddzielnym poście, ale wrzucę tu, żeby bałaganu nie robić.Mianowicie, mam HQ i kompleks 17 fabryk wytwarzających rzeczy potrzebne do budowy statków (wszystko w sektorze Avarice). Da się jakoś ustawić, żeby transportowiec/transportowce kursowały pomiędzy kompleksem a HQ i zwoziły produkty do magazynów w HQ?Jak rozbuduję sobie kompleks do 34 fabryk to będzie on samowystarczalny i będzie produkował wszystkie 10 surowców do budowy statków, więc ta kwestia transportu jest dla mnie, no cóż, ważna...Aha i nie odsyłajcie mnie proszę do tematu o poleceniach logistycznych http://xudb.pl/topic/99-polecenia-logistyczne-mk2/bo przekopałem go całego wzdłuż wszerz i na ukos, ale problemu mojego nie rozwiązał (jak dla mnie strasznie pogmatwany temat, i nie wiem jak się stosować do podanych poleceń. Poza tym mam wrażenie że mój X3 XTM nie działa tak jak jest napisane w w.w. temacie.)Natomiast jeżeli dostanę jakieś inne informacje w sprawie konfiguracji TSów, najlepiej łopatologicznie i krok po kroku, będę niewypowiedzianie szczęśliwy Będę wdzięczny za podpowiedź/odpowiedź/pomoc/komentarz/cokolwiek, niepotrzebne skreślić. Najlepiej użyć do tego CLS ale skoro nie chcesz to też jest wyjście. Tylko pytanie- czy Twoje HQ sprzedaje albo kupuje inne towary z dalszych zakątków wszechświata ? Jeśli nie to ustaw w kompleksie handel z innymi rasami na nie, w HQ zasięg skoków na 0 i dodaj statki skupujące towar po najlepszej cenie, po 1 dla każdego produktu. Powinny wtedy latać w obrębie tego jednego sektora.Mógłbyś też spróbować przedstawicieli handlowych i odpowiednio skonfigurować im ilość skoków.Nie pamiętam czy w Reunion jest też polecenie handlu ręcznego, jeśli tak możesz pokombinować z nim. W TC ustawia się w jego parametrach ilość powtórzeń na -1 i wtedy statki latają do usr... śmierci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 5 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2010 3. Tutaj jest na to skrypt: http://xudb.pl/topic/162-po-co-budowa-dok-zaopatrzeniowy-gdzie-sprzedaje-si-w-dk/page__st__10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Wow Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 W sprawie błędu [DWARE], to przepraszam, mój błąd. To najwidoczniej było oznaczenie przyjęcia polecenia ;D Teraz już widzę że towary znikają i się dodają wedle polecenia.CytatNajlepiej użyć do tego CLS ale skoro nie chcesz to też jest wyjście.Co do tego, to wcale nie chodzi o to, że nie chcę używać poleceń logistycznych. Ja po prostu nie potrafię... Tak, nawet po lekturze odpowiedniego tematu. Nie wychodzi mi, zupełnie inaczej to u mnie wygląda.Cytat3. Tutaj jest na to skrypt:viewtopic.php?f=4&t=176&start=10Cerber - skrypt się nie sprawdza, jak ustawiam odpowiednio, to mi się pojawia wiadomość, że np.:"Cargo Delivery Service: Unable to launch software. Your Station Kwatera Główna(Avarice) has no use for Mikrochipy"Więc no cóż. Nie da się tym skryptem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 CytatCytat3. Tutaj jest na to skrypt:viewtopic.php?f=4&t=176&start=10Cerber - skrypt się nie sprawdza, jak ustawiam odpowiednio, to mi się pojawia wiadomość, że np.:"Cargo Delivery Service: Unable to launch software. Your Station Kwatera Główna(Avarice) has no use for Mikrochipy"Więc no cóż. Nie da się tym skryptemSzkoda, bo też planowałem go użyć . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Cytat(...)Nie napisałeś czy to o czym wcześniej pisałem pomogło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sir Wow Opublikowano 6 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2010 Cerber - skrypt działa, jeżeli ustawimy go w czasie, kiedy HQ ma ustawioną kolejkę produkcji. W końcu wtedy jest "use mikrochipy ;)" zastanawiam się, czy jak skończy się produkcja to czy transportowce staną. Ale myślę że nie, one tylko raz przy ustawianiu polecenia sprawdzają czy dana stacja "use mikrochipy" Prowler - Przepraszam że nie odpisałem, jakoś mi to umknęło W HQ ustawiłem zakaz handlu, oraz max ceny na wszystko, więc raczej mi UT nie będą towarów podbierać. W żadne skrypty się nie bawiłem, żeby nie komplikować.A sprawę transportu załatwiłem skryptem od Cerbera, który jednak działa tylko trzeba mądrze do niego podejść ;]Dzięki za pomoc, tak w ogóle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.