Skocz do zawartości

Gospodarka X3 i problem z komendami Handluj


kszksz
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Czy to normalne, że po 12h grania w Terran Confilct, gospodarka ledwo zipi? W stacjach brak materiałów/produktów tylko ogniw w elektrowniach dostatek. Jest jakiś skrypt który podbuduje gospodarkę?

I druga sprawa...

Nie działają mi komendy w TS Handluj, żadne. Są na szarym tle. Mam zakupione systemy handlowe MK1, MK2, ale dalej żadna z opcji handlu nie jest dostępna.

Handluje w ten sposób, że recznie nakzuje dokować w stacji, sam kupuje towary i wysyłam statek dalej, co jest bardzo uciążliwe.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Gospodarka X jest zmienną, może masz przejściowy kryzys. Ja gram kilkanaście razy więcej i miałem kilka razy pustki w pewnych sektorach wyczyszczonych podczas inwazji itp. Wszystko jednak wraca do normy. Nie widziałem żadnego skryptu poprawiającego gospodarkę, bo normalnie nie ma co poprawia.

2. Czy TS-y mają osłony i uzbrojenie? Teoretycznie Handlowca można uruchomić tylko na statku z osłonami itp. Zobacz do instrukcji. Jeśli natomiast mają, a nadal masz problem z uruchomieniem ST/UT to w połączeniu z powyższym problemem z p.1 możesz mieć uszkodzoną instalkę TC. Reinstalacja może pomóc, lecz czy nie trzeba będzie zaczynać gry od początku to nie gwarantuję.

PS. Jeszcze jedno, teraz zauważyłem że napisałeś o Handlowych MkI i MkII, te polecenia będą działały jeśli statkowi przypiszesz jako bazę swoja fabrykę. Będzie mógł ją zaopatrywać w surowce lub sprzedawać produkty z niej. Jeśli natomiast chcesz aby TS sam latał i handlował dla ciebie musisz kupić MkIII i uruchomić na początek handlarza sektorowego. Ale to wszystko masz opisane w instrukcji, trzeba tylko chcieć ją przeczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja po około dwóch dniach czasu gry stwierdziłem, że praktycznie wszystkie stacje świecą pustkami nie licząc pól produktów w fabrykach i to też nie wszystkich oraz ogniw - tych z kolei jakby wcale nie ubywało. Gdybym nie miał zapasów satelitów na stanie to nie mógł bym wykonac jednej z misji Terran :/. Po reinstalacji, wczytaniu sejvu i upływie czasu nic się nie zmieniło.

-marine repairs

-npc bailing addon

-salvage claim software

-salvage claim software mk1

-salvage commands and npcs

-stocznie marudera ( od niedawna więc nie miała wpływu )

Co śmieszniejsze jeśli idzie o zasobność stoczni w statki to cały czas jest po 10 sztuk każdego rodzaju. Oczywiście patch mam najnowszy. Bardzo to jest dziwne - potwierdza to z czym spotkał się kszksz i moze ktoś się natknął i zna rozwiązanie ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba zgodze sie z Azakalem, gdyz ja od poczatku np. mialem pod dostatkiem satelitow w praktycznie kazdej placowce wojskowej na fulla.

Co do statkow, to roznie: wersje S, M po 10 praktycznie caly czas, wersja full wypas raz 10, a po 1-2h 0, ale po kilku godzinach znowu full.

Co do reszty fabryk, te z dlugim cyklem produkcyjnym beda wolna produkowaly, dopoki ktos ich nie oprozni i nie zwolni miejsca w magazynie (to samo sie tyczy DZ, gdyz one maja nawet mniejsza pojemnosc niz same fabryki i NPC nie ma gdzie sprzedawac). Moze sprobuj wziac misje budowlane, postaw w nich nowe stacje, dzieki czemu bedziesz mial wiecej towarow (nie mam pewnosci, gdyz jeszcze nie bralem sie zadnej misji budowlanej oprocz tej z fabuly Gonerow).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie dostępność statków w stocznia zmienia się cyklicznie, od dostępnych tylko S do dostępnych wszystkich trzech wersji.

Misje budowlane dodają nowe stacje, ale zanim one zaczną produkować musi upłynąć sporo czasu. Do tego każda dodatkowa stacja obciąża wydajność komputera w sektorze, w którym zostanie postawiona, więc trzeba uważać i nie przesadzać z budowaniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam i pozdrawiam wszystkich.

Mam nadzieje ze autor tematu nie będzie miał za złe ze się podepnę ponieważ mój problem jest troszkę podobny.

Dotyczy dziwnego zachowania traderów TS i TU, otóż dziwna sprawa dopóki nie osiągną 9-10 lv to licząc tak od około 4lv TS zaraz po awansie pojawia się im w ładowniach "niezidentyfikowany obiekt" w ilości przeważnie 93 szt.którego normalnie w ładowni nie widać czyli wyrzucić nijak nie ma możliwości(widoczny tylko wtedy gdy użyje "sprzedaj za najlepszą cenę"), pozostaje jedynie przesadzić pilota i sprzedać statek .

Być możne przesadziłem z jakimś skryptem ale teraz problem z jakim ? (kilka ich jest)

Pomóżcie dobre ludki bo da się z tym żyć ale upierdliwe to to jest 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...