LeWaR Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 W związku z powiększaniem się floty zastanawiam się nad statkiem tej klasy. Nie mam doświadczenia za bardzo w dużych statkach i poproszę Was o opinie na ten temat:W co zainwestować, aby było dobrze.W osobnym temacie to samo nt klasy M1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rolnik_pl Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 1.Boreas2.Osaka3.Tyr4.Python Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrWHO Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 W zasadzie to rolnik wyczerpał temat, z wyjątkiem tego, że Tyr ma więcej dział niż Osaka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Osaka uzbrojona we wszystkie trzy typy ziemskiej broni rozniesie na strzępy wszystko, począwszy od J, K, a skończywszy na drobnicy typu Zwiadowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blantas Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 2xTytan Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eradorius Opublikowano 14 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2009 Osaka - 2-3 krzackie niszczyciele roznosi bez problemu (2-3GJ osłon zostają w zapasie). Moje (mam na razie dwie) są uzbrojone w 24xPPO (seria z jednej wieży (8 dział) niszczy 2 GJ osłon), 12xEMDP 12x ziemskie przeciwlotnicze (4+4 na wieży) bez problemu służą do obrony p-lot. Koszt z uzbrojeniem i tarczami to ok 115-120mln. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...