Skocz do zawartości

Rakiety


Muradin
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W pierwszej kolejności drugi ze skryptów, który podał Yacek - u mnie w zupełności wystarczy. Szczególnie po przesiadce z M4 do M3+ - dajesz wieżyczkom komendę "Tylko rakiety" lub "obrona antyrakietowa" i włączasz obronę mosquito 😉 . Bardzo rzadko coś się przebija. Przynajmniej na razie 😉 . Trzeba tylko w ustawieniach statku zlecić automatyczne uzupełnianie pocisków na stacjach.

Być może mam za krótkie doświadczenie z TC i potem bez pierwszego skryptu ani rusz ale na razie dobrze się bawię z tym co napisałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 11 miesięcy temu...

niedawno kupiłem sobie tą gierkę i zacząłem w nią grać, na razie jestem strasznie zielony, ale co mnie zdziwiło jak czytam forum, pełno tu piszecie o różnych skryptach, modach itp. czy naprawdę w grę nie można grać bez nich ? a w temacie czytam sobie, że jest problem bo pirat strzela do mnie z rakiet, no to chyba trzeba go wcześniej ustrzelić albo mieć mocniejsze osłony albo nie wiem co jeszcze ( bo jak pisałem jestem zielony ), ale żeby od razu zmieniać grę czyli instalować jakiś skrypt żeby ten pirat nie strzelał ? to trochę śmieszne 🤪

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.