lucas Opublikowano 8 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2009 Witammam problem z ukończeniem misji z obroną stoczni przed Sohnenami.wysyłam w jej okolice kilka T2 sam dolatuję tygrysemotrzymuje wiadomość z prośbą o pomoc, akceptuje ją, rozwalam to co się pojawiło i koniec. z tego co wiem powinna się pojawić kolejna fala Sohnenów, jednak u mnie niestety nie przylatują. Ma ktoś może jakiś pomysł ?? grę już przeinstalowałem, niestety nic to nie zmieniło.x3 - 2.5 xtm - 075pozdrawiamŁukasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Dar Opublikowano 11 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 A czy napwno wszystko rozwalasz a nie na przykład zmuszasz do opuszczenia (BSE) bo jeżeli zmuszasz do opuszczenia choć jeden statek to misji nieukończysz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 11 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2009 BSE wyłączyłem na ten moment, poza tym T2 to i z BSE rozwala wszystko zanim zdąży się załoga ewakuować. Cofnąłem się parę sejwów wstecz odpuszczając sobie tymczasowo tę misję Dzisiaj spróbuje ponownie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 12 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2009 dzisiaj kolejnie podejscie.w okolice wysyłam K uzbrojonego w PDF gamma aby trochę osłabić osłony przeciwnika, dolatuje seth'em uzbrojonym po zęby, rozwalam wszystko i nic bez zmian. Kolejna fala sie nie pojawia. BSE wyłączone, nic nie wyskoczyło.może ktoś opisać jak swoją historię przejścia tej misji ?? Czy używaliście jakiegoś wsparcia, czy może solo ?? pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 15 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2009 Witam ponownie,Moja desperacja w przejściu tej misji osiągnęła szczytu. Dzisiaj testowo przywróciłem oryginalne pliki językowe XTM'a, wczytałem sejwa tuż przed dokowaniem do stoczni Gonerów, otrzymałem informacje o sektorze i stacji do obrony w j. angielskim, skok, ściągnięcie wsparcia i .... misja poszła dalej. Wniosek - moim zdaniem jest coś skopanego w tłumaczeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Tłumaczenie ma się do tego jak pięść do nosa. Skrypt jeśli nie znajdzie tekstu o odpowiednim ID w plikach tekstowych musi działać dalej poprawnie, najwyżej dostałbyś pustą wiadomość, albo wiadomość z readtextem.Jeśli jednak chcesz koniecznie to mogę sprawdzić, podaj mi początek wiadomości w j.angielskim, poszukam, porównam z tłumaczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Wiem, że tłumaczenie nie powinno mieć tu znaczenia, analizowałem wszystkie teksty i skrypt. zatrzymuje się on na etapie sprawdzenia istnienia stacji.i teraz tak:wersja pl: sejw juz po otrzymaniu wiadomości w stoczni gonerów (jestem już w sektorze gdzie dzieje sie akcja) dolatuje, pojawia sie info, rozwalam pierwsza fale, ciszawersja pl sejw przed dokowaniem do stoczni gonerów: zachowanie jak wyżej.wersja en sejw po orzymaniu wiadomości w stoczni gonerów (w sektorze ze stacją) na mapie nazwa stacji po polsku, dolatuje pojawia się info po angielsku, pierwsza fala idzie w piach, ciszawersja en sejw przed dokowaniem do stoczni gonerów: otrzymuje info(en) w stoczni, skaczę,dolatuję, pojawia się info z prośbą o wsparcie (en) na mapie stacja ma nazwę angielską, kolejne fale sonenów pojawiają się.prawdopodobnie skrypt nieprawidłowo rozpoznaje stacje, ale nie miałem czasu wczoraj już tego sprawdzać.walczę z tą misją już paręnaście dni w rożnych kombinacjach i tylko po przywróceniu plików językowych poszło, ale w momencie gdy stacja którą należy bronić miała angielską nazwę. Takie jest moje pierwsze wrażenie jednak mogę być w błędzie nie znam się na tyle aby stwierdzić to w 100%czy ktoś kończył tę misję w wersji pl ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 W Takim przypadku wygląda na to że stacja jest tworzona przez skrypt po otrzymaniu wiadomości i skrypt szuka jej po nazwie. Podaj nazwę stacji PL i nazwę stacji EN. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 wieczorem sprawdzę bo teraz w robocie jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 CytatW Takim przypadku wygląda na to że stacja jest tworzona przez skrypt po otrzymaniu wiadomości i skrypt szuka jej po nazwie. Podaj nazwę stacji PL i nazwę stacji EN.Jak najbardziej Yacku. Sprawdzałem parę razy, przed otrzymaniem wiadomości stacja nie istnieje. Najwyraźniej kolega lucas ma coś zamieszane w skryptach. Pliki tłumaczenia nie mają tu nic do rzeczy. Skrypt odnajduje stacje po nazwie tylko, że to nie jest ani angielska, ani polska nazwa Ta nazwa tak jak i wszystko inne w grze ma postać SS_FAC_A_SHIP (stocznia Argonów w czystej grze) lub SS_FAC_XTM_TER_BEMP (ziemska fabryka EDP Beta w XTM). Polskie, angielskie czy nawet koreańskie nazwy służą jedynie graczowi, żeby wiedział co jest co zaś sama gra ich nie potrzebuje. Lucas gdybyś miał coś z plikami tłumaczenia to otrzymałbyś wiadomość w postaci read tekstu. Twój przypadek to ewidentnie wina skryptu.Cytatczy ktoś kończył tę misję w wersji pl ???Oczywiście, że ją ukończyłem w wersji pl. Yacek i wielu innych użytkowników forum na pewno również. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 CytatOczywiście, że ją ukończyłem w wersji pl. Yacek i wielu innych użytkowników forum na pewno również.Ja nie. Moje doświadczenia z misjami w XTM kończą na pierwszej misji Soneńskiej ze Sfery Dysona (dostarczenie przesyłki do wybranego przez nich sektora), oraz raz podjętej próbie obrony Valhalli. Próbie nieudanej, ale za to zakończonej przejęciem porzuconej Mirandy (Valhalla).Jakoś nie mam cierpliwości do misji, to tego latania i robienia co mi rozkazują, wolę wolę samemu wytyczać sobie cele. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Fakt denerwujące i mało różnorodne są te misje Nie wiem czy wytrzymałbym psychicznie przejście ich po raz kolejny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 A jeśli chodzi w tej misji o stocznię Gonerów, to pojawia się ona niezależnie od tego czy robi się tą misję, czy nie. Jeśli dobrze pamiętam to pojawiła mi się ona albo po zakończeniu misji z Soneńskim zwiadowcą, albo po skomunikowaniu się ze Sferą Dysona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 tak jak pisałem walczę z ta misją już dosyć długo, poszła dalej dopiero wtedy gdy przywróciłem pliki językowe. reinstalowałem grę, zachowałem kolejność instalacji, nie pomogło. Jeżeli zaś chodzi o skrypty to mam ich niewiele w sumie może z 6 każdy test przeprowadzałem analogicznie:1 save z sektora w którym dzieje się akcja2 save przed dokowaniem do stoczni gonerów gra zawsze zachowywała się tak samo tzn dolatuje do stoczni, dostaje info, pojawia sie pierwsza fala i koniec.po przywróceniu oryginalnych plików 1 scenariusz się nie powiódł. Drugi natomiast jak najbardziej.w edytorze skryptów zapętlają się dwa z nich. Pierwszy (odpowiedzialny za misję) zatrzymuje sie na warunku "czy stacja istnieje"co jakiś czas odpala się drugi (moim zdaniem to on powinien wywoływać kolejne jednostki, jednak tego nie robi.)dziwne jest jeszcze to, ze jak dopuszczę do zniszczenia stacji misja kończy się niepowodzeniem.poza tym jak wytłumaczyć fakt ze misja poszła dalej po przywróceniu plików ?? wiem że w tłumaczeniu są tylko teksty wyświetlane (przeglądałem obydwa skrypty odpowiedzialne za tę misję). Sprawdzałem trzykrotnie, za każdym razem działa. Fakt że jeszcze jej nie ukończyłem, sprawdzałem tylko czy jednostki się respownują.jeżeli ktoś jest chętny mogę wystawić swoją instalkę jutro na szybkiego ftp w celu sprawdzenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 CytatA jeśli chodzi w tej misji o stocznię Gonerów, to pojawia się ona niezależnie od tego czy robi się tą misję, czy nie.Nie, tutaj chodzi o stocznię w Federations End. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 Cytatjeżeli ktoś jest chętny mogę wystawić swoją instalkę jutro na szybkiego ftp w celu sprawdzenia.Instalka nie potrzebna, wystarcza savy sprzed misji i w trakcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 16 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2009 lista skryptów które mam zainstalowane:BBS Extras :: Cycrow :: Yes :: 1.61 :: 04/12/2006Bail Signal Extension :: voxol/xfir01 :: Yes :: 2.1 :: 18/08/2007Salvage Claim Software :: Cycrow :: Yes :: 1.05 :: 29/06/2006Salvage Extension Commands :: Szakal :: Yes :: :: Weapons Changer :: Bunny :: Yes :: 2.50 :: 15/07/2007Xenon Migration :: Cycrow :: Yes :: 1.40 :: 09/01/2007Xtended Mod - Shipyard :: The Xtended Team :: Yes :: 1.1 :: 26/06/2007nazwa stacji w wersji pl: Baza Wywiadu Sił Zbrojnychwersja en: Coallition Intelligence Facility Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2009 CytatSkrypt odnajduje stacje po nazwie tylko, że to nie jest ani angielska, ani polska nazwa Ta nazwa tak jak i wszystko inne w grze ma postać SS_FAC_A_SHIP (stocznia Argonów w czystej grze) lub SS_FAC_XTM_TER_BEMP (ziemska fabryka EDP Beta w XTM). Polskie, angielskie czy nawet koreańskie nazwy służą jedynie graczowi, żeby wiedział co jest co zaś sama gra ich nie potrzebuje.Zgadza się Azakal. Wszak nazwę można sobie dowolnie zmieniać. Dla gry ważny jest ID danej stacji, fabryki czy statku, a nie nazwa pod jaką ją widzi gracz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.