Skocz do zawartości

Test wydajności dla X3TC


ed971
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

jak już niektórzy zdążyli się zorientować X3TC ma większe wymagania w porównaniu do X3R (XTM) w odniesieniu do sprzętu na którym się gra. Na tym forum w dziale dotyczącym X3R XTM były przeprowadzane już testy wydajności. Niniejszym informuję, że do X3TC jest również dostępne demo, które można uruchomić jako benchmark. Ostrzegam jednak, że czwarta jego cześć daje nieźle „popalić” karcie graficznej. 🤪 Do ściągnięcia jest 422MB (wielkość pliku instalacyjnego). Zachęcam do zamieszczania własnych testów. 😉 😛

Demo dostępne jest pod tym adresem:

http://www.egosoft.com/download/x3tc/demos_pl.php

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oto test przeprowadzony na dwóch dostępnych mi maszynach:

Game Version: 1.2.0.0

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 8600 GTS [512 MB] Driver: 6.14.0011.7824
CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz (2 CPUs)
Usable System Memory: 3326 MB

Video Settings During Benchmark:
Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen
Using Shader Profile: 3.0
Antialias Mode: 4x
Anisotropic Mode: 4x

Graphics & Shader Settings:
Texture Quality: high
Shader Quality: high
High Quality Bumpmaps: enabled
Environment Mapping: enabled
Glow Filter: enabled
Ship Color Variations: disabled
More Dynamic Lights: disabled
Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates
--------------------------------------------------------------------------------
Scene "Trade" 30.2 average fps 8.0 minimum fps 61.0 maximum fps
Scene "Fight" 29.8 average fps 10.0 minimum fps 45.0 maximum fps
Scene "Build" 22.5 average fps 14.0 minimum fps 33.0 maximum fps
Scene "Think" 9.9 average fps 3.0 🤪 minimum fps 20.0 maximum fps

Overall average framerate: 23.1 fps

Operating System: Windows XP Professional (5.1, Build 2600) Service Pack 2 (2600.xpsp_sp2_rtm.040803-215B)
DirectX Version: DirectX 9.0c (4.09.0000.0904)
Graphics Card Info: NVIDIA GeForce 9800 GT [1024 MB] Driver: 6.14.0011.8122
CPU Info: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E6850 @ 3.00GHz (2 CPUs)
Usable System Memory: 3326 MB

Video Settings During Benchmark:
Screen Resolution: 1920 x 1200 * [32], fullscreen
Using Shader Profile: 3.0
Antialias Mode: 4x
Anisotropic Mode: 8x

Graphics & Shader Settings:
Texture Quality: high
Shader Quality: high
High Quality Bumpmaps: enabled
Environment Mapping: enabled
Glow Filter: enabled
Ship Color Variations: disabled
More Dynamic Lights: disabled
Used Vertexsize: 40 bytes

Framerates
--------------------------------------------------------------------------------
Scene "Trade" 36.3 average fps 10.0 minimum fps 85.0 maximum fps
Scene "Fight" 66.3 average fps 29.0 minimum fps 115.0 maximum fps
Scene "Build" 68.0 average fps 44.0 minimum fps 96.0 maximum fps
Scene "Think" 35.7 average fps 23.0 minimum fps 61.0 maximum fps

Overall average framerate: 51.6 fps

(c)2008 EGOSOFT

For more information visit http://www.egosoft.com

Po tym teście nie dziwię się, że mój jeszcze nie tak stary laptop dostaje ciężkiej zadyszki. 😉 W końcu ma on na pokładzie tylko Intel Core 2 Duo T7200 i GF7900GS M (z 256MB). Nawet 4GB RAM niewiele tu pomaga. 😛((

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...