Skocz do zawartości

Readtexty w wersji 2.5 a FAQ #12


cybernauta
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Hej

W sumie aż tak bardzo mi to nie przeszkadza, ale chętnie pozbyłbym się readtekstów w grze.

Znalazłem w FAQ wątek "#12 Pojawiły się Readtexty, jak się ich pozbyć?" ale coś mi się nie zgadza.

Cytat

1. Readtexty mogą pojawić się po instalacji Bonus Packa, w taki przypadku należy sprawdzić w podkatalogu "t" w katalogu gry czy nie mamy dwóch plików o takiej samej nazwie, jednego z rozszerzeniem .pck, drugiego .xml

Jesli tak mamy to wystarczy usunąć plik z rozszerzeniem .pck

Jak widac na poniższym zrzucie nie mam (i nie miałem) żadnego pliku .xml w tym folderze:

Być może w związku z poniższym wycinkiem coś da się zrobić?

Cytat

2. Drugi powód występowania Readtextów to instalacja skryptów. Zainstalowaliśmy nowy skrypt, Plugin Manager nie stworzył nam polskiej wersji pliku tekstowego tego skryptu, nie ma też dostępnego spolszczenia skryptu. Co zrobić w takim przypadku? Należy w podkatalogu "t" w katalogu gry porównać ilość plików .xml z liczbą 44 na początku z ilością takich plików z liczbą 48 na początku. Brak jakiegoś pliku 48xxxx.xlm będzie przyczyną wystąpienia Readtextów.

Jak sobie poradzić w takim przypadku? Trzeba stworzyć samemu brakujący plik 48xxxx.xlm, robi się to poprzez przekopiowanie plik 44xxxx.xlm ze zmianą nazwy na 48xxxx.xlm (zmieniamy tylko drugą czwórkę na ósemkę, resztę zostawiamy bez zmian). Następnie musimy otworzyć ten plik w jakimś edytorze txt (nie notatniku Windows, bo ten zostawia swoją sygnaturę w pliku i nadal będziemy mieć Readtexty, jak polecam EditPad Lite) i zmienić w drugim wierszu od góry zapis <Language ID= "44"> na <Language ID="48">, zapisać zmiany.

Mam 2 pliki "44" i jeden "48", tyle że są to pliki .pck

Czy z nich też da się zrobić .xlm?

Ile i jakich konkretnie plików mi brakuje?

Zaznaczam, że mam legalny egzeplarz gry a żadnych skryptów po za dwoma aktualizacjami nie robiłem

🤔

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spolszczenie BP 3.1.07 powinno pomóc.

Co do SS_WARE to w normalnej grze (X3; X3+XTM) występuje tylko jeden SS_WARE_NEW2, jest to Wirus Włamań Systemowych, który po zakupie zmienia nazwę w ładowni statku na SS_WARE. Jest to błąd tłumaczenia patcha 2.5.

Natomiast pozostałe SS_WARE, które masz w DOK-u Stevia są nieznanymi urządzeniami, być może wykorzystywanymi przez skrypty, więc bez odpowiedniego skryptu nie będą działać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...