majeros Opublikowano 17 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2016 Ostatnio zainstalowałem CODEA na AP + XRM, wyszkoliłem ok. 10 pilotów do rangi "Porucznik". Teraz chciałbym załatwić sobie transportowce do uzupełniania rakiet dla bombowców itd. Tu pojawia się problem, mam okręt Merkury Superfrachtowiec XL z pilotem o randze "Porucznik" na pokładzie, ale za cholerę nie mam pojęcia jak przypisać go do grupy transportowców, mam wszystkie te dodatkowe skrypty (tj. MEFOS, Military Transport itd) poinstalowane, na jego pokładzie znajduje się wymagane wyposażenie (polecenia bojowe, nawigacyjne, handlowe, oprogramowanie do dostawy, teleporter itd), a gdy próbuję go przypisać do "Grupy uderzeniowej Transportowców", nieważne czy statek jest w tym samym czasie co M1 na stacji, czy w przestrzeni czy też dokuje na pokładzie M1 - wyświetla mi, że nie ma żadnych odpowiednich statków. Nie wiem co robię źle, mam go najpierw w jakiś sposób (tego pilota) wyszkolić do rangi "Komandor", przypisać do TL i dopiero "Porucznika" do Merkurego i przypisać TS do TL? Jak w ogóle przypisać TL do M1? Manual mgliście wyjaśnia co jest potrzebne żeby zbudować flotę transportową przy użyciu CODEA, ale niestety chyba potrzebuję, żeby ktoś to wytłumaczył krok po kroku. Prosiłbym o pomoc w związku z tym problemem. Przeszukałem już dogłębnie temat o skrypcie CODEA w dziale TC i niestety nie znalazłem rozwiązania.Kupiłem też Ciężkiego Centaura, przypisałem całe uzbrojenie, pilota, oprogramowanie i wszystko co wg manuala potrzebne jest do "CODEA Korweta" i nie mogę przypisać Centaura do "Grupy Uderzeniowej Korwet". Nie mam już zielonego pojęcia co dalej robić. Oczywiście okręty nie mają takich dodatków jak SETA, dopalacz czy wzmacniacz obrazu.@Edit: Centaura już ogarnąłem - wystarczyło, że zamiast dokować go do hangaru i przypisywać pilota, ustawiłem go na podążanie i dopiero przypisałem pilota, wtedy CODEA go wykryło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.