Dorion300 Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Witam.Jestem początkujący ale zauważyłem że mój główny statek posiada "napęd skokowy" który o dziwo ma bardzo duży zasięg.Wcześniej używałem tego małego słabego myśliwca do szpiegowania pewnego kolesia.Nie wiedziałem do czego miałbym użyć myśliwiec po skończeniu tej misji więc po prostu stworzyłem flotę "główną" (myśliwiec latał i bronił statek główny)zauważyłem że jest takie coś jak "napęd skokowy" ale niestety nie działa na te myśliwce (gdy testowałem)Czy jest jakiś "Dodatek" który potrafi całą flotę przenieść?PS: Z czego najwięcej można zarobić? (na początku gry) - handel, górnik czy niszczenie wszystkiego co się rusza na czerwonych sektorach?Handel ogarniam - kupować w bazach kopalnianych,górnikowych a następnie sprzedawać w bazach gdzie się tworzą torpety, amunicja albo na handel główny. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerber Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Każdy statek musi mieć własny napęd, napęd zużywa ogniwa energetyczne - to czy działa na dany statek zależy tylko od tego, czy da się go tam załadować - rozmiry kontenerów itp. - więcej na ten temat powinieneś mieć w instrukcji do TC/AP. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dorion300 Posted October 27, 2014 Author Share Posted October 27, 2014 Dzięki za odpowiedź.I jeszcze jedno pytanie - można wysyłać polecenia do kilku statków na raz? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cerber Posted October 27, 2014 Share Posted October 27, 2014 Można, jest opcja dla jakich klas statków, w jakim sektorze, dla jakich skrzydeł itp. (ctrz +c), ale nie pamiętam, czy trzeba było mieć jakieś polecenia, aby to robić. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...