Dorion300 Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Witam.Jestem początkujący ale zauważyłem że mój główny statek posiada "napęd skokowy" który o dziwo ma bardzo duży zasięg.Wcześniej używałem tego małego słabego myśliwca do szpiegowania pewnego kolesia.Nie wiedziałem do czego miałbym użyć myśliwiec po skończeniu tej misji więc po prostu stworzyłem flotę "główną" (myśliwiec latał i bronił statek główny)zauważyłem że jest takie coś jak "napęd skokowy" ale niestety nie działa na te myśliwce (gdy testowałem)Czy jest jakiś "Dodatek" który potrafi całą flotę przenieść?PS: Z czego najwięcej można zarobić? (na początku gry) - handel, górnik czy niszczenie wszystkiego co się rusza na czerwonych sektorach?Handel ogarniam - kupować w bazach kopalnianych,górnikowych a następnie sprzedawać w bazach gdzie się tworzą torpety, amunicja albo na handel główny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 24 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2014 Każdy statek musi mieć własny napęd, napęd zużywa ogniwa energetyczne - to czy działa na dany statek zależy tylko od tego, czy da się go tam załadować - rozmiry kontenerów itp. - więcej na ten temat powinieneś mieć w instrukcji do TC/AP. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dorion300 Opublikowano 27 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 Dzięki za odpowiedź.I jeszcze jedno pytanie - można wysyłać polecenia do kilku statków na raz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...