henryk5pio Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Witam. Już któryś raz z kolei wałkuję ten sam temat, ale tym razem mam niezłą zagwozdkę...Wczoraj usunąłem X3TC z XRM-em i zainstalowałem X3TC + AP, wgrałem wszystkie modyfikacje (XRM + GSSR + NPC BA + SCSuite) i uruchomiłem grę, oczywiście na wł. SETA pojawiły mi się slynne już ogony spalin, ciągnące się też na kilometry sa statkami... Nie zrażony tym, edytowałem dzisiaj cały plik TShips za pomocą X3 Editor 2 i zmieniłem w nim wpis "particle emitter" dla każdego statku ręcznie na 0. I co widzę w grze? Pomimo tej zmiany, efekt nie zniknął! Nóż się w kieszeni otwiera... Wie ktoś jak więc mam to zmienić na X3 AP? Robiłem zmianę w pliku TShips w "XRM1.30d_PART_2", więc tym, który mam na samej szczycie listy (u Mnie nazywa się w C:\EGOSOFT\X3 Albion Prelude\addon\06.dat).Aha, jestem pewien, że zmiana została zapisana, sprawdziłem już to, bo na początku sądziłem, że może tylko wydawało mi się, iż zapisałem zmiany...Bardzo proszę o pomoc, czy rozwiązanie podane przez kolegę Bell w tym temacie http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/page__st__220__p__34098#entry34098 działa dla X3AP?Lub da się jakoś inaczej obejść ten problem, bo w usuniętm wczoraj X3TC, ten numer działał bez żadnych problemów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Musi dziać w AP. Tylko przeczytaj opis Bell-a dokładnie, zmiany masz robić nie w pliku cat/dat, tylko w wyodrębnionym z niego pliku Tships.txt. Plik po zmianach kopiujesz do katalogu addon/types.Tak jest lepiej i bezpieczniej.Tak na marginesie, autor moda zaleca nie używać SETA większego niż x6. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Dzięki za poradę Yacku Zrobię, jak pisze Bell. Cóż, wiem, że na wyższej SETA różnie bywa z autopilotem, ale tak już w X3TC/AP bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 10 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Z SETA nie chodzi tylko o autopilota, ale między innymi właśnie o spaliny, na x6 nie powinno ich być przed statkiem. Przynajmniej u mnie, odkąd gram z SETA x6 nie ma. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 10 Października 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2014 Udało się, dokładnie tak jak Bell pisał Zero ogonów przed jak i za statkiem nawet na SETA x10 Temat jest więc do zamknięcia Yacku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.