Yacek Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Przez ostatnie kilka gier cały czas narzekałem na Piratów, a raczej ich brak w "starych" sektorach pirackich, to znaczy tych z podstawowej gry. Bo w nowych sektorach, dodanych przez XTM, piratów było sporo. W temacie o najlepszych sektorach do szkolenia UT polecałem nawet sektor Company Pride, na co ktoś zwrócił uwagę że tam pełno piratów, więc jak szkolić UT. U mnie zobaczyć tam pirata, to było święto. Nawet skrypt Gildii pirackiej za bardzo nie zmienił tego stanu. Co prawda dzięki niemu pojawiło się trochę więcej statków pirackich, ale tylko w sektorach z Habitatami, a do tego większość z nich wolała trzymać się blisko Habitatu, najwyżej robiąc krótkie wycieczki w obrębie sektora.Ponieważ kilka dni temu gra mi się wysypała, u musiałem po reinstalacji zaczynać od nowa, znów mając Piratów w starych sektorach tyle co na lekarstwo, postanowiłem zrobić eksperyment i jeszcze raz przeinstalować grę i zainstalować wszystkie skrypty z pominięciem dodatkowych opcji startowych by Yaki. I to było to. Mimo że we wszystkich wcześniejszych grach używałem plików z katalogu High, to bez tych plików ilość Piratów w "starych" sektorach, oraz podróżujących pomiędzy sektorami drastycznie wzrosła. Jako przykład podam sektor Aladna Hill, z opcjami startowymi by Yaki zobaczyć tam pirata to było święto. W poprzedniej grze, na trzy dni gry, spotkałem tam może ze dwa, trzy razy Pir. Sokoła. Wczoraj w nowej grze bez dodatkowych opcji startowych, w czasie trzech godzin gry, przez sektor przewinęła się kilkanaście razy grupa piratów, złożona w najsłabszym układzie z Pir. Sokoła i dwóch Błotniaków.Tak więc jeśli ktoś chce spokojnej gry, tak aby móc rozwijać produkcję i handel polecam dodatkowe opcje startowe. Jednak jak ktoś woli walkę, to radzę jak najszybciej pozbyć się dodatkowych opcji startowych i rozpocząć nową grę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 19 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 Od siebie dodam ze olalem te cale opcje startowe by Yaki, bo nie ma to jak wziasc samemu zakasac rekawy i zbudowac wszystko zaczynajac praktycznie od zera. To w tej grze kocham, ale to juz inny temat. Apropos piratow. Jak juz Yac wspomnial to piraci przeniesli sie w inne rejony zostawiajac "piracki korytarz" czyli Split Fire -> Hatikvah's Faith dosc zaniedbany. Nie moge narzekac bo w Split Fire szaleje Reaver i dosc mocna ekipa. Dosc czesto do Elenas Fortune zaglada kolejny reaver i to nie sam. Jednego udalo mnie sie rozwalilc, ale wkrotce przylecial tam galleon! Pomiedzy Split Fire a Farnhams jest caly czas jakis ruch. Ha! W koncowce prezia reaver, marauder i jakies sokoly - czesty widok. W Bala Gi's mam 2 galleony i carracka, zas w Danna's i Nopileos caly czas sie cos dzieje (do tego dochodza xenony. Jedyne co mi sie nie podoba to to ze Brennan's jesli chodzi o piratow jest mocno zaniedbany, prawie wcale nie widzialem tam nic wiekszego niz sokol! Nie raz przelatywalem tamtedy z wycieczka lub pelnym ts'em bez zadnej zaczepki. Mimo to mozna to przebolec. Mam nadzieje ze nadchodzacy xtm jakos wypelni nam te luke dostarczajac wrazen i zabawy rownomiernie w kazdym sektorq Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 19 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Września 2008 A ja z obecnej gry jestem wielce zadowolony. Piratów mam wszędzie pełno, jak na razie tylko raz spotkałem Marudera w Thuruk Beard. Natomiast drobnicy M5-3 wszędzie pełno. Do tego Xenkami mi obrodziło jak nigdy. Czy ktoś widział w Aladna Hill Q? Ja jeszcze nigdy, a teraz już cztery przyleciały z sektora 256. To dzięki nim latam full wypas LX-em po dosłownie dwóch godzinach gry, BSE ustawione na startowych ustawieniach. Teraz poleciałem na "zakupu" w okolice Scale Planet Green, bo szykuje się do kupna Hyperiona, a raczej jego przeróbki Bassilisk. Potem odwiedzę "stare" sektory pirackie i zobaczę jak tam jest. A na pewno będzie OK, bo przelatując przez Hatikvah's Faith widziałem najmniej 10 statków pirackich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 CytatCzy ktoś widział w Aladna Hill QNie grales wczesniej bez opcji startowych ? W swojej grze widzialem juz cztery razy Q z mocna obstawa. Dosc niedawno Q w Akeela's Beacon!!! Sadzac po kursie przedzierał sie do Proximy. Nie mam zadnych skryptow typu: improved xenon czy xenon migration. Ot wszystko na normalnej grze sie dzieje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 20 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 Cytatradzę jak najszybciej pozbyć się dodatkowych opcji startowych i rozpocząć nową grę.A to oznacza, że grę trzeba by zacząć ze standardowych opcji startowych. Mam z tym problem gdyż gra trochę "haczy się" na podstawowych profilach startowych i to na kilku różnych kompach, poczynając od mojego trupka (Sempron 2800+; GF7300 GT Sonic; 1,25GB RAMu) a kończąć na czymś nieco lepszym (C2D 1,7 GHz; ATI RADEON HD 2400; 2GB RAMu). Nie stanowi to jednak problemu gdyż nie zaczynam gry ze standardowych opcji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 20 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2008 CytatNie grales wczesniej bez opcji startowych ? Grałem, ale z fabułą i bez skryptów i modów. Po zainstalowaniu XTM i kilku skryptów dodałem też opcje startowe i grałem kolejno:Wróg publiczny (więc podstawowa opcja startowa)Bankrut zabójca (też podstawowa opcja startowa)Yoshiko (dodatkowa opcja startowa)Jak widać pliki (.cat .dat i xml) dodawane przez Dodatkowe opcje startowe by Yaki wprowadzają sporo zamieszania w grę. Skoro dla ciebie widok Q w Aladna Hill nie nie jest niczym nowym. Teraz wiem co straciłem przez te wszystkie gry Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 CytatJak widać pliki (.cat .dat i xml) dodawane przez Dodatkowe opcje startowe by Yaki wprowadzają sporo zamieszania w grę. Skoro dla ciebie widok Q w Aladna Hill nie nie jest niczym nowym. Teraz wiem co straciłem przez te wszystkie gryCoś mi tu brzydko pachnie Yacku. Grałem w XTM bez dodatkowych opcji startowych XTM ale takich rzeczy jak pisze Sorkvild nie uświadczyłem. Może poprostu miałem pecha, a może kolega Sorkvild zapomniał/przeoczył, iż ma zainstalowane Xenon Migration i stąd wzięły się te Q-moszki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 Też mi się tak wydaje. Tylko że Xenon Migration miałem już dawno i Q też nie widziałem nigdzie po za sektorem Menelaus Paradise. Tak mi się wydaje że te pliki .dat .cat i xlm z opcji startowych blokują pewne działania skryptów. Kolejny przykład: od dwóch gier mam instalowany skrypt Improved Kha'ak, ustawienia zawsze te same. I co? W poprzednich dwóch grach cisza i spokój, w tej już 8 sektorów przejęli Kha'ak.A tak przy okazji, mam pytanie: kojarzy ktoś w ustawieniach sztucznej inteligencji przełącznik Pirate Expansion? Przy ustawieniu na TAK powodował ciągłe powstawanie nowych Habitatów Piratów. Nie wiem co za skrypt go dodawał, teraz go nie mam i bardzo mi go brakuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 21 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 CytatTeż mi się tak wydaje. Tylko że Xenon Migration miałem już dawno i Q też nie widziałem nigdzie po za sektorem Menelaus Paradise.Dziwne, bo ja grając Obiecującym Odkrywcą miałem problem i to właśnie z Q-moszkami. W okolicach Brenans Triumph zawsze nadziałem się na Q z konkretną obstawą. Zawyczaj bruździły w sektorach pirackich, zachaczając jednak o Elenas Fortune i inne argońskie sektory w tym rejonie. Zauważyłem też iż częściej pojawiała się wspomniana ekipa Xenków w grze ze standardowej opcji startowej niż z XTM.CytatTak mi się wydaje że te pliki .dat .cat i xlm z opcji startowych blokują pewne działania skryptów.Nie wydaje mi się. Grałem z nimi i bez nich. Nie zauważyłem zmiany.Zwróć uwagę, że Sorkvild gra jako Świadek Gonerów czyli podstawowa opcja startowa. Potwierdzało by to tezę, że przy wyborze podst. profilu startowego ilość wrogów jest większa niezaleznie jednak od plików 12 cat/dat (przynjmniej u mnie).Cytat Kolejny przykład: od dwóch gier mam instalowany skrypt Improved Kha'ak, ustawienia zawsze te same. I co? W poprzednich dwóch grach cisza i spokój, w tej już 8 sektorów przejęli Kha'ak.Tak mi się wydaje że miałeś coś zamieszane w skryptach. U mnie we wszystkich grach po zainstalowaniu tego skryptu Khaaki w godzinę potrafiły przejąć 4 może 5 sektorów a drugie tyle spacyfikować, by po kolejnej godzinie gry je przejąć (i to na ustawieniu Improoved Khaak - Normal). W dodatku widok 2 Niszczycieli Khaak w Argon Prime to nic dziwnego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 21 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2008 No to sam już nie wiem, ale poprzednia gra była na świeżej instalce i też Improved nie działał tak jak teraz, gdy przeinstalowałem jeszcze raz wszystko i tylko plików z opcji startowych nie dodałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.