Yacek Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Skrypt Ship Browser pozwala na szybkie porównanie statków wybranej np. klasy w celu wyboru przed kolejnym zakupem, statku. który będzie nam najbardziej odpowiadał pod względem uzbrojenia, osłon, prędkości lub możliwości zadokowania w nim innych statków.Instalacja:Skrypt dostępny jest w formacie .zip po pobraniu należy rozpakować archiwum i wypakować do katalogu Scripts w TC lub addon/scripts w AP. Tłumaczenie dostępne jest na Mamucie, link jak zwykle w temacie o spolsczeniach skryptów. Tłumaczenie (plik 8103-L048.xml) po wypakowaniu z archiwum kopiujemy do katalogu t (TC) lub addon/t (AP).Uwaga, są dwie wersje skryptu, jedna dla AP druga dla TC. Skrypt działa z modem XRM.Oczywiście ci co nie umieją wypakowywać i kopiować plików mogą go zainstalować przy pomocy PM i opcji Install package.Po instalacji musimy w grze przypisać skrót do skryptu w zakładce Interfejs. Skrypt uruchamiamy tym skrótem będąc w przestrzeni kosmicznej. Skrypt zapamiętuje nasz wybór i przy następnym uruchomieniu pokazuje listę statków odpowiadającą naszemu poprzedniemu wyborowi.Plik txt tłumaczenia zmieniłem już tak aby pokazywał wszystkie dostępne w grze statki. Jak to się robi opisuje autor skryptu w pierwszym poście w temacie skryptu.Na pierwszej stronie browsera możemy porównać wybrane statki po rasie, która je sprzedaje, lokalizacji, gdzie możemy je kupić, rodzaju dokujących do nich statków i ich ilości, oraz kosztach zakupu.Na drugiej stronie możemy porównać statki wg uzbrojenia głównego i w wieżyczkach, energii uzbrojenia oraz generatorowi osłon.Skrypt pozwala na:1. Kupno odpowiedniego statku do odpowiednich zadań.2. Wybór naszego kolejnego statku jakim będziemy latać, przed zakupem w ciemno.3. Sprawdzenie statystyk statków w grach z modami, gdy takie statystyki nie są dostępne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 16 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 Przydatny skrypt, używam od jakiegoś czasu Przy okazji jedna bardzo fajna funkcja- skrypt pokazuje jakie klasy statków zmieszczą się w hangarze danej jednostki. W vanilla nie przydaje się to zbytnio, ale np. w XRM gdy mamy multum statków z zewnętrznymi węzłami dokowania dla TS i/albo M6 można szybciej i sprawniej sprawdzić co i gdzie uda się upchnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 16 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2014 W dniu 16.02.2014 o 18:52, Prowler napisał:... w XRM gdy mamy multum statków z zewnętrznymi węzłami dokowania dla TS i/albo M6 można szybciej i sprawniej sprawdzić co i gdzie uda się upchnąć.Ale należy pamiętać, że ogólna ilość dokujących statków, nie oznacza iż tyle statków TS/M6 zadokuje. Najczęściej do takich M7 może dokować 1-2 TS/M6, reszta to mniejsze statki. Są co prawda wyjątki (Rybitwa - 6xM6). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 17 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2014 W dniu 16.02.2014 o 19:30, Yacek napisał:Ale należy pamiętać, że ogólna ilość dokujących statków, nie oznacza iż tyle statków TS/M6 zadokuje. Najczęściej do takich M7 może dokować 1-2 TS/M6, reszta to mniejsze statki. Są co prawda wyjątki (Rybitwa - 6xM6).O tym wie już chyba każdy kto trochę pograł z XRM Chodziło mi o te konkretne szczegóły, bo czasem jest to dosyć pokręcone i okazuje się, że np. do części M7 czy TL mogą zadokować zarówno TM, M6, TS i myśliwce, a do pozostałych jedynie TS i myśliwce. Ba, do niektórych M7 nie wejdą nawet M3, tylko M4 (np. Yokohama, Agamemnon, Thresher, większość M7M) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.