Kane_Edain Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Mam lekki problem - utknąłem w próbach zmiany kolorystyki efektów broni laserowej (w sumie to pozostałych też).Zaczynam próby z Albion Prelude + LoCo + skrypty + parę własnych dorzuconych statków (dlatego na razie nie daję XRM, a wiem że tam kolorystyka wiązek jest już zmieniona). Znalazłem na forum egosoft coś nazwanego "Awesomefied beam weapons", aczkolwiek opis użycia i zapewne sposób wrzucenia do gry na razie przekracza moje umiejętności.Ktoś zna jakiś skrypt/mod (poza XRM i MSP) podmieniające te bladobiałe wiązki na coś ciekawszego? Albo ewentualnie podpowie jak namieszać w plikach żeby zrobić własne kolory (chociażby dla tri-beam, kyonów itd)? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 31 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Stycznia 2014 well... looks like nobody knows :/mhhhh.... skoro nie ma na to skryptu/modu, to może ktoś by łopatologicznie objaśnił stetryczałemu staruszkowi jak i gdzie podmienić zawartość TBullets na te z "Awesomefied Beam Weapons" z forum Egosoftu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanSolo Opublikowano 2 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 O ile się nie mylę, to w TBullets można niby ustawić dowolny kolor (RGB), ale o ile pamiętam, to, przynajmniej w przypadku, który mnie wtedy interesował, to nie działało i trzeba było edytować/podmienić teksturę. Czyli, sprawdzasz jakiej tekstury używa dana wiązka, wyciągasz ją, modyfikujesz kolor w dowolnym programie i wkładasz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Nie za bardzo to rozumiem, przynajmniej w przypadku danych wejściowych :/Spróbuję wykorzystać te gotowe cytowane przeze mnie w którymś z postów wyżej (awesomefied.... coś tam), ale mam kilka pytań.Jak rozumiem TBullets, TLasers, TCockpits, TShips itd znajdują się zazwyczaj w pliku .cat/.dat, który powinienem edytować aby się do nich dobrać (np za pomocą X3 editor), czasem któryś z modów albo skryptów dodaje TShips lub TBullets do katalogu "types" w podstawce lub w addonie.TBullets podstawowe (używane przez grę) znajdę w którymś z plików .dat? .cat? No i który powinienem edytować - ten z największym numerem (i z podstawy czy z addon w przypadku Albion Prelude), czy inny, np te z katalogu "types"?Takie tam pytania początkującego w tym zakresie :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HanSolo Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 To tak: może się zdarzyć, że Yacek zrobi z nas złom, a później zbierze co zostanie, naprawi skafandrem i sprzeda do stoczni, a to wszystko za odkopywanie podstaw modowania.Przez grę używane są ZAWSZE pliki T.... w folderze "types". W drugiej kolejności będą te z najwyższego numerem .cat. Jeśli masz jakieś mody w folderze "mods", to mają wyższy priorytet niż .cat/.dat z gry. Nie znam struktury plików AP, ale jeśli ma folder "types", to poszukaj tam. Jak nic nie na, to sprawdź "mods". Jak nie masz modów, to przeglądaj pliki .cat (też z AP), jadąc w dół numeracji. Jeśli też nie znajdziesz, to zrób to samo, w tej samej kolejności w TC. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 okies, czyli dokładnie tak jak zamierzałem zrobić.....dzięki bardzo... wieczorem biorę się za "grzebanie" oh, Yacek... zanim nas zezłomujesz to dodam tylko że temat można chyba zamknąć (w skafandrze nie mam radia, więc nie dałbym rady przekazać info). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 3 Lutego 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 Jeśli edytujesz jakiś pliki (TBullets, TLasers, TCockpits, TShips itd) to bezpieczniej wydobyć je (X3 ModManagerem np.), edytować i potem wrzucić do katalogu Types. Po pierwsze, masz wtedy pewność, że gra ich użyje (kolejność odczytywania plików), po drugie, jeśli zmiany nie będą takie jak chciałeś, wystarczy usunąć te pliki by powrócić do ustawień standardowych z czystej gry lub zmodowanej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kane_Edain Opublikowano 3 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2014 ookies.... TBullets znalazłem dopiero w 03.cat addona (AP)... istotnie ciężko to by było źle zedytować :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.