Viliae Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 WitamZainstalowałem powyższy skrypt, zarówno w mojej zmodyfikowanej (XRM), jak i nie zmodyfikowanej grze (najnowsza wersja ściągnięta z Steam). W wersjach wcześniejszych nigdy nie miałem problemu z readtextami, ale tu mamy wersję dla AI i pojawiły się te diabły, a konkretnie to: "Readtext35-3540", "Readtext35-3542", "Readtext35-3544", "Readtext35-3546". Występują one tylko w menu zarządzania wieżyczkami - tak więc na pewno pochodzą od tego skryptu.Przeszukując forum Egosoftu dowiedziałem się, że te teksty powinny znajdować się w pliku "0001-LXX.pck" (konkretnie pageid 35). Przeszukałem wszystkie 0001-Lxx.pck w moich grach i te linie nie występują (co Gazz lakonicznie skwitował identycznym stwierdzeniem i kazał sobie poszukać).Tak więc mam wielką prośbę: czy ktokolwiek z was ma dostęp do pliku 0001-Lxx.pck (np 0001-L48.pck - oczywiście to może być również xml) z wcześniejszych wydań X3AP (np.: wersji 1.0) i podać mi te brakujące linie?Analizując ten plik myślę, że te brakujące linie powinny znajdować się na stronie kodowej 380035.Z góry dziękuję. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 Grasz w AP, czy TC? Bo wspominasz w poście o AP, a napisałeś w dziale TC.W pliku 0001-L048.xml dla AP linie te nie występują od samego początku. W pliku 0001-L48.xml dla TC nie ma w ogóle takiej strony kodowej.PS. Z tego co pisze w temacie skryptu, oraz w samym skrypcie, to używa on stron kodowych 47050 i 57050, a tych też nie ma w pliku 0001-L048.xmlW pliku 0001-L044.xml jest dokładnie tak samo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viliae Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 CześćUżywam Albion Prelude - z rozpędu założyłem temat w dziale "skrypty i mody" nie patrząc w której grze, więc jak możesz to zmień dział.W dniu 1.12.2013 o 16:25, Yacek napisał:...PS. Z tego co pisze w temacie skryptu, oraz w samym skrypcie, to używa on stron kodowych 47050 i 57050, a tych też nie ma w pliku 0001-L048.xml... Z całym szacunkiem, ale mylisz się. Opis skryptu mówi o TASK ID (id zadania), a nie o PAGE ID (strona kodowa). A strona kodowa 35 (page id 35) występuje w obu grach - w Albion Prelude dodano strony kodowe z zakresu 38000 (np. plot "Corporation Troubles" wykorzystuje stronę kodową 38900 dla rang korporacyjnych).Według Gazz'a linie te muszą tam być: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=238860&postdays=0&postorder=asc&start=60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 W dniu 1.12.2013 o 17:08, Viliae napisał:Z całym szacunkiem, ale mylisz się. Opis skryptu mówi o TASK ID (id zadania), a nie o PAGE ID (strona kodowa).Tu masz rację.W dniu 1.12.2013 o 17:08, Viliae napisał:A strona kodowa 35 (page id 35) występuje w obu grach - w Albion Prelude dodano strony kodowe z zakresu 38000 (np. plot "Corporation Troubles" wykorzystuje stronę kodową 38900 dla rang korporacyjnych).Ja pisałem, że nie ma w stronie kodowej 380035 linii ID o numerach, które podałeś (3540, 3542, 3544, 3546).Nie ma w żadnym pliku 0001, nie ważnie jakiej wersji językowej.Zainstalowałem skrypt w AP, mam w AI opcję włączenia/ wyłączenia skryptu, nie mam żadnych nowych rozkazów dla wieżyczek mimo włączonego skryptu w AI. Nie mam też readtextów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Viliae Opublikowano 1 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 WitamDzięki za sprawdzenie. Co do zarządzania wieżyczkami to sprawdź w "Gameplay ->; Turret Command Configuration -->;" i teraz dowolna komenda np.: Turret Command Alpha (używam angielskiej wersji gry). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2013 OK. Tam są.Tylko autor skryptu może to wyjaśnić. Napisz mu, że w żadnym z plików 0001 (chodzi o wersje językowe) wyodrębnionych z plików cat/dat 04, nie ma w stronie kodowej 380035 linii ID o numerach, które podałeś (3540, 3542, 3544, 3546).Jeśli on takie linie posiada, to znaczy że albo ma zmieniony plik 0001 albo używa dodatkowego pliku ze strona kodową.Niech przetestuje działanie skryptu w czystej grze. Albo niech chociaż poda teksty jakie powinny być pod tymi readtextami, aby można było samemu dopisać je do pliku tekstowego 0001. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.