Szakal Opublikowano 27 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2013 Czy ktoś z was może pogrywa w Aurora 4X ?http://aurora2.pentarch.org/index.phpSpace 4X TurowaMikro zarządzanie na takim poziomie ze ciężko czasem ogarnąć takie pierdołki a jednocześnie można to zautomatyzować.Ja właśnie zaczynam i gra naprawdę daje niezłą frajdę i do tego zaje...strasznie trudna.Chętnie porozmawiam nad nią z innym graczami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 7 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 Kurdę serio nikt nie gra ?Wielka Szkoda http://www.rockpapershotgun.com/2013/11/21/interview-aurora-the-4x-sci-fi-dwarf-fortress/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 12 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2014 gdyby ktoś z was się nudził i chciał coś fajnego poczytać ...to twórca aurory napisał kilka absolutnie pierwszorzędnych AAR-ówhttp://aurora2.pentarch.org/index.php/board,60.0.htmlniektóre z nich oprócz dostępności na stronie można sobie ściągnąć jako plik Worda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Manigx Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Właśnie próbuję rozpracować grę.Rakiety przeciwokrętowe muszą być wyposażone w czujnik aktywny lub pasywny, czy mogą się bez niego obejść działając w zasięgu układu kierowania ogniem okrętu?Jaki rozmiar rakiety przeciwokrętowej będzie optymalny 5MSP czy 6MSP? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 29 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 rakieta same w sobie nie muszą mieć sensorapoczytaj http://aurorawiki.pentarch.org/index.php?title=Missiles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shivon Opublikowano 29 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2014 Wiesz co Szakal, chyba będę musiał przemyśleć sprawę odnośnie tejże gry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 30 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 Spodobała się ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shivon Opublikowano 30 Stycznia 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2014 W dniu 30.01.2014 o 19:10, Szakal napisał:Spodobała się ? Pierw to musiałbym sobie zerknąć na screeny, a dopiero potem to pobrać.Serio nie ma nowszej instalki od 5.54? EDIT: Znalazłem wariant portable 6.30, zobaczymy z czym to się je EDIT2: Powiedz mi Szakal, to jest adaptacja planszowych gier 4x w realu, prawda? (btw, zapodaj no serwer gdzie grasz ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szakal Opublikowano 2 Lutego 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2014 Gre robi jeden koleś w wolnym czasie fan rożnych 4x http://www.rockpapershotgun.com/2013/11/21/interview-aurora-the-4x-sci-fi-dwarf-fortress/Aurora nie ma jako takiego multi Jedynie P2MCos jeszcze chcesz wiedzieć ? chętnie pogadam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 26 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2016 Ktoś jeszcze grywał lub gra w to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2018 Recenzja od youtubera: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peroox Opublikowano 27 Września 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2018 Grałem kiedyś trochę i o ile początek był ciężki i nudny to później w ogniu bitwy czuło się moc gry. Gdy całą zaplanowana flota rusza do boju, salwy rakiet są złożone z uderzeniowych i celów pozornych, i prowadzisz ogień salwa za salwą, które dolecą do wroga dopiero za godzinę, więc pytanie kiedy przenieść ogień na kolejny okręt, bo do tego czasu to wystrzelasz cały zapas amunicji. Sam oczekujesz salwy wroga. Czy twoja obrona wytrzyma i okręt z aktywnym radarem nie zamieni się w złom? Albo skradanie się z wyłączonym sensorem i wypuszczanie specjalnych rakiet naprowadzanych pasywnie na źródło ciepła.I ten smutek gdy nowo poznana rasa niszczy ci wysunięty posterunek obserwacyjny, wiesz że wróg jest 3 razy szybszy od ciebie. Wiesz, że w zwykłej walce nie masz szans, bo rakiety też będzie miał znacznie szybsze i musisz go zatrzymać na miejscu skokowym, a kolejna flota która może to zrobić to jest dopiero pod homeworldem. Wtedy przeciwnik wyskakuje przez punkt skokowy i po chwili szoku poskokowego jedną salwą z dużego okrętu dewastuje twojego eskortowca, w czasie gdy z tak samo krótkiego zasięgu tłuczesz go całą flotą i powoli to idzie.Gdyby tylko przeliczanie "tury" w walce po 5s czasu gry zajmowało mniej czasu Ale nad tym podobno pracuje, że była na nowszym systemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.