Skocz do zawartości

Aurora 4x


Szakal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czy ktoś z was może pogrywa w Aurora 4X ?

http://aurora2.pentarch.org/index.php

Space 4X Turowa

Mikro zarządzanie na takim poziomie ze ciężko czasem ogarnąć takie pierdołki a jednocześnie można to zautomatyzować.

Ja właśnie zaczynam i gra naprawdę daje niezłą frajdę i do tego zaje...strasznie trudna.

Chętnie porozmawiam nad nią z innym graczami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 tygodnie później...
W dniu 30.01.2014 o 19:10, Szakal napisał:

Spodobała się ? 😁

Pierw to musiałbym sobie zerknąć na screeny, a dopiero potem to pobrać.

Serio nie ma nowszej instalki od 5.54? 😉

EDIT: Znalazłem wariant portable 6.30, zobaczymy z czym to się je 🤪

EDIT2: Powiedz mi Szakal, to jest adaptacja planszowych gier 4x w realu, prawda? (btw, zapodaj no serwer gdzie grasz 😉 )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 2 lata później...
  • 1 miesiąc temu...

Grałem kiedyś trochę i o ile początek był ciężki i nudny to później w ogniu bitwy czuło się moc gry. Gdy całą zaplanowana flota rusza do boju, salwy rakiet są złożone z uderzeniowych i celów pozornych, i prowadzisz ogień salwa za salwą, które dolecą do wroga dopiero za godzinę, więc pytanie kiedy przenieść ogień na kolejny okręt, bo do tego czasu to wystrzelasz cały zapas amunicji. Sam oczekujesz salwy wroga. Czy twoja obrona wytrzyma i okręt z aktywnym radarem nie zamieni się w złom? Albo skradanie się z wyłączonym sensorem i wypuszczanie specjalnych rakiet naprowadzanych pasywnie na źródło ciepła.

I ten smutek gdy nowo poznana rasa niszczy ci wysunięty posterunek obserwacyjny, wiesz że wróg jest 3 razy szybszy od ciebie. Wiesz, że w zwykłej walce nie masz szans, bo rakiety też będzie miał znacznie szybsze i musisz go zatrzymać na miejscu skokowym, a kolejna flota która może to zrobić to jest dopiero pod homeworldem. Wtedy przeciwnik wyskakuje przez punkt skokowy i po chwili szoku poskokowego jedną salwą z dużego okrętu dewastuje twojego eskortowca, w czasie gdy z tak samo krótkiego zasięgu tłuczesz go całą flotą i powoli to idzie.

Gdyby tylko przeliczanie "tury" w walce po 5s czasu gry zajmowało mniej czasu 😛 Ale nad tym podobno pracuje, że była na nowszym systemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...