Skocz do zawartości

Mobilna kwatera główna


Mortis
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! Nie wiem czemu, ale nie działa mi przycisk enter na tym forum, wszystko muszę pisać jednym ciągiem, ech. Mam kilka małych pytań, co do których nie znalazłem odpowiedzi, a wierzcie mi, szukałem długo. A więc gram w X3 Terran Conflict, wersja najnowsza, polska językowa. Szukam skryptu dodającego możliwość posiadania mobilnej kwatery głównej (statku). Ot, zapragnęło mi się być piratem, który nigdzie nie zagrzeje miejsca na dłużej. Jedyne co znalazłem to pewien skrypt w liście tych przetłumaczonych, który dodaje nanotechologie do statkow i jakies konpleksy w stoczniach, w których można rozbierać wszystko i budowac od nowa. Brzmi super, ale mi nie chce dzialac. Cuda na kiju robilem z moim Terran Conflict, ale nie działa. Może wersja nieodpowiednia? Kto wie, na moje oko się zgadza. Wszystko ladnie przepakowałem, podmieniłem z polska wersja, mam biblioteki i dodatkowe ustrojstwa poinstalowane, edytor uruchomiony, magiczne imie wpisane... ale się nie pojawia nic nowego, szkoda. To była pierwsza kwestia, druga brzmi: Jest jakiś sposób na zdobycie choćby stacjonarnej kwatery glownej, bądź cokolwiek innego, co może produkować statki? W FAQ jest jakiś skrypt od tego, opisany przez Yacka, jednak linki do pobrania wygasły :/ To co, pomoze ktoś? 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.06.2013 o 09:55, Mortis napisał:

Hmm... no wszystko ładnie, naprawdę. Ale czy ktoś mógłby może wrzucić na jakiś upload server pliki z tego skryptu? http://xudb.pl/topic/36-faq-x3-xtm-tc-komentarze/page__st__60__p__4888#entry4888 . TO chyba bylaby dla mnie najlepsza opcja, aczkolwiek dzięki, Lewar, poprobuje.

Skrypt przeznaczony jest dla X3: Reunion.

Jeśli chcesz kupić normalnie HQ to wypróbuj ten skrypt

http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=226623&postdays=0&postorder=asc&start=0 (PHQ and Military Outpost in Boron Shipyards)

albo http://forum.egosoft.de/viewtopic.php?t=308762&postdays=0&postorder=asc&start=0 - dodaje też nowe statki i stacje, w tym stocznie produkujące statki szybciej niż HQ. Polecam 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A spolszczenia jakieś? Readtexty to zuo 😀 próbowałem zainstalować ten skrpt: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=255379 ale mi nie działa, nie mam pojęcia dlaczego, bo wszystko niby jest. Instaluje manualnie wszystko, spolszczenia itp. i nic. Mam tez ten skrypt potrzebny dla innych skryptow od Cycrowa, nie pamiętam jak się nazywa, który jest wymagany i nigdzie nie widze skryptu Logain Industries Production Modules. A szkoda, bo to byłoby spełnienie marzen 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.06.2013 o 11:52, Mortis napisał:

A spolszczenia jakieś? Readtexty to zuo 😀 próbowałem zainstalować ten skrpt: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=255379 ale mi nie działa, nie mam pojęcia dlaczego, bo wszystko niby jest. Instaluje manualnie wszystko, spolszczenia itp. i nic. Mam tez ten skrypt potrzebny dla innych skryptow od Cycrowa, nie pamiętam jak się nazywa, który jest wymagany i nigdzie nie widze skryptu Logain Industries Production Modules. A szkoda, bo to byłoby spełnienie marzen 😀

Z tego co się orientuję to Cadius Ship Pack ma już w sobie spolszczenie. LI PM nie bawiłem się nigdy i niestety nie pomogę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.06.2013 o 11:52, Mortis napisał:

próbowałem zainstalować ten skrpt: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=255379 ale mi nie działa, nie mam pojęcia dlaczego, bo wszystko niby jest. Instaluje manualnie wszystko, spolszczenia itp. i nic. Mam tez ten skrypt potrzebny dla innych skryptow od Cycrowa, nie pamiętam jak się nazywa, który jest wymagany i nigdzie nie widze skryptu Logain Industries Production Modules. A szkoda, bo to byłoby spełnienie marzen 😀

U mnie działa bez problemów wrzuciłem po kolei Comunity plugin configuration,LI Production Modules v7.2,PM Bug Fix: 05/01/2011,opcjonalny LI_MOD v7 i rekomendowany Research and Development.

Moduły pojawiły się w :

Spoiler

Argoni: Treasure Chest,Ringo Moon

Boroni: Rolk`s Drift,Hollow Infinity

Splici: Thuruk`s Pride, Njy`s Deception

Teladianie: Greater Profit, New Income

Paranidianie: Emperor Mines, Priest Refuge

Ziemianie: Neptun, Saturn 3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

PM BUg Fix? Tego nie instalowałem. Ale jeszcze sprawdze te moduly, bo obserwowałem tylko Argon Prime i Omicron Ly...costam. Swoja droga, ma ktoś jakiś ciekawy pomysl jak się pozbyć kilku argonskich straznikow w Argon Prime, którzy bez powodu sa wobec mnie czerwoni? Nie robilem niczego zlego, żaden ze statkow w okolicy nie miał nielegalnych towarów itp. Nie chcasie przeprosić, a rozwalenie ich na srodku centralnego sektora argonow jest... ryzykowne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czasem wystarczy trochę poczekać polatać po innych sektorach to przyjmą przeprosiny. Kilka razy też miałem tak, że jeden statek policji był wobec mnie wrogi, opcji przepraszania nie było, ale mnie nie atakował ani nic. Po jakimś czasie sam się robił niebieski.

W razie czego pobierz najlepiej na raz kilka misji eskorty, obrony stacji, patrolu w danym sektorze. Statki policji powinny zostać rozwalone przez siły inwazyjne 😉

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.06.2013 o 22:23, Bell napisał:

U mnie działa bez problemów wrzuciłem po kolei Comunity plugin configuration,LI Production Modules v7.2,PM Bug Fix: 05/01/2011,opcjonalny LI_MOD v7 i rekomendowany Research and Development.

Moduły pojawiły się w :

Spoiler

Argoni: Treasure Chest,Ringo Moon

Boroni: Rolk`s Drift,Hollow Infinity

Splici: Thuruk`s Pride, Njy`s Deception

Teladianie: Greater Profit, New Income

Paranidianie: Emperor Mines, Priest Refuge

Ziemianie: Neptun, Saturn 3

Na jakiej zasadzie te moduły się pojawiają? Gdzie dokladnie? Przeszukalem trzy z tych sektorow i nic nie widze. Skrypt mam zainstalowany, ale mimo spolszczenia pojawiają się readtexty. Spotkal się ktoś już z tym w tym skrypcie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, to ja mam chyba jakiś bug. W tych sektorach, w stoczniach nie widze zadnych towarów ani nic, mogę tylko statki naprawiac. Zainstalowalem mod (tzn. przekopiowałem do glownego katalogu z gra i zmieniłem nazwy plikow na kolejne numery "13") i nie pomoglo. Z readtextami sobie poradziłem, zmieniając w nazwie 44 na 48 i w pliku, tak jak było w FAQ. Jednak pojawil się kolejny bug, nie mogę wybrać sobie towarów, jakich będę ptrzebowal do produkcji. W tym glownym men mogę sobie zmieiac rasy, ale to niczego nie zmienia, bo nie pojawiają się inne towary, tylko wciąż te same. I mogę z nich rezygnować, ale nie ze wszystkich. Np. do produkcji Pogromcy nie mogę wykorzystać samych ogniw, czy kredytow, tylko wszystkiego, czego potrzeba, a nie tak chyba miało być, hm?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodaj ten mod LI_MOD v7 jako kolejny plik cat,dat jak nie masz żadnych modułów w stoczniach powinny się pojawić. Co do produkcji statków to jak sobie wyobrażasz wyprodukowanie np. samochodu z samych kabli i lakieru? chyba potrzeba więcej tych materiałów, żeby był pełnoprawnym pojazdem... tu jest tak samo statek potrzebuje kilku różnych komponentów, nie widziałem w tej grze statku składającego się z ogniw...

A żeby dodać inne towary do fabryki, HQ instalujemy sobie skrypt Dockware Manager potem wystarczy kilka kliknięć w menu stacji konsola poleceń-rozkazy-np. slot nr1-zarządzanie towarami-dodaj towar proste jak drut.

Tylko zanim zainstaluje się jakikolwiek skrypt trzeba najpierw przeczytać jego opis i zasadę działania, opcja szukaj nie boli, poza tym ,nie po to Yacek wraz ze swoją ekipą się męczyli i robili FAQ żeby z niego nie korzystać tylko zadawać milion pytań bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALeż ja właśnie zmieniłem nazwy tych dwóch plików na kolejne numery i mimo to np. w sektorze Ringo Moon czy tez Red Light, zawsze je myle, w stoczni nie widze absolutnie zadnych towarów. Czarna dziura, nie ma nawet stacji ani statkow, nic. A niby mod miał to naprawić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...