gulip Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 jest to najsilniejsza broń moich ulubionych (z wyglądu) statków ATF.kompletując własną flotę ATF natknąłem się na problem z dostępnością tej broni.znalazłem na xudb następujące rozwiązania:- są 2 fabryki tej broni w sektorach terrańskich, jest także dostępna w kilku terrańskich stacjach wojskowych.- fabryki można kupić za pomocą skryptu ATF Shipyard (ale produkcja idzie wolno).- skrypt Pirate Fence prawdopodobnie dodaje możliwość kupna tej broni ale ja jej nie spotkałem (najsilniejsza broń wspólnoty jest tu do kupienia).- barter umożliwia kupno różnej broni ale PPO nie znalazłem (a propo mało info o barterze w ogóle, a mój kolega twierdzi, że może kupić tam wszystko, ja nie mogę).- można ją zdobyć przejmując statki ATF.- sektory Aldrin 1 i 2 z fabuły Aldrin podobno dodają te fabryki (na razie skończyłem fabułę Terran, Gonerów i robię HUBa więc nie wiem).- i niedawno odkryłem, że przejmując statki Xenonów można ją zdobyć np były w K.- sztuczka z klonowaniem u mnie na PPO nie działana koniec powiem, że założyłem ten temat bo wg mnie PPO na to zasługuje (uzbrojenie Tyra, Wodena Valhalli - dla mnie najładniejsze statki w czystej grze), jednocześnie liczę na wskazówki Weteranów.zaznaczę, że gram bez modów z niezbędnymi (wg mnie) skryptami.PS1 prosiłbym o wskazówki bez zaczynania nowej gry (mam już kawał floty) .PS2 z góry dziękuję za pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xeeris Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Witam. Sam miałem z tym problem w czystej grze (Osaka była the best ). Problem ze zdobyciem tej broni jest następujący, że broń Wspólnoty można kupić praktycznie w większości sektorów Wspólnoty, a Terranie mają bardzo mało fabryk. Jeżeli masz czas, a broni potrzebujesz mało, to najlepiej będzie jeżeli kupisz sobie taką fabrykę ew. będziesz zaopatrywał jakąś fabrykę Terran (Chociaż to jest bardziej ryzykowne) i poczekasz aż się zrobi...... Chociaż ja preferowałbym wskoczenie do sektora Xenonów, znalezienie K lub J (Na J chyba też jest) ustawienie maksymalnej wartości na "wypadanie pilotów" z bardzo dużych statków (NPC BA) i teraz najlepiej będzie zniszczyć wszystko poza K ( J ) i zrobienie save. Potem jak wróg się nie podda wczytać i spróbować jeszcze raz do skutku.Mam nadzieję że cokolwiek pomogłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HYZIO Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 albo przejąć Xenośkie statki bez oddania jednego strzału jak ja robię to SCS ver 3,38 wpadam do ich sektora a jak są w zasięgu działania Salvege Command Suite naciska odpowiedni przycisk i namierzony obiekt jest już mój ( uwaga Działa to na Xenonów , Kaah i Puste statki Piratów musisz zmusić do tego aby opuścili statek aby przejąć czy kogo tam innego se upatrzysz ) . Z tego Ma same korzyści zero strat własnych statki z pełnym uzbrojeniem i osłonami darmowa flota. Nie wiem czy ta sztuczka zadział u ciebie ale możesz spróbować jak chcesz ( wersja TC jaką używam teraz to 3,0 ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 W sumie sam sobie odpowiedziałeś na pytanie. Kilka uwag:W dniu 29.04.2013 o 21:10, gulip napisał:- barter umożliwia kupno różnej broni ale PPO nie znalazłem (a propo mało info o barterze w ogóle, a mój kolega twierdzi, że może kupić tam wszystko, ja nie mogę).Wymiana - działa w czystej grze słabo, ale trzeba próbować. Mod XRM zwiększa możliwości Wymiany na stacjach, może kolega gra z XRM.W dniu 29.04.2013 o 21:10, gulip napisał:- sektory Aldrin 1 i 2 z fabuły Aldrin podobno dodają te fabryki (na razie skończyłem fabułę Terran, Gonerów i robię HUBa więc nie wiem).Też, ale głównie chodzi o to, że po zakończeniu tej fabuły masz dostęp do nowej stoczni, a w nie kupisz fabryki Terran. Co do czasu produkcji, to pewnie będzie w nich tak samo długi.W dniu 29.04.2013 o 21:10, gulip napisał:- sztuczka z klonowaniem u mnie na PPO nie działaDziała. Tylko musisz sprawdzić z jakiej stacji pobieranie jest wyposażenie i uzbrojenie nowo kupowanych statków, sprzedaj w tej stacji 1 szt. PPO i kup w stoczni 10 statków (np.TS) uzbrajając je w tę 1 szt. PPO, będziesz miał w sumie 10 szt. Operacje możesz powtarzać.A to jest odpowiedź, dlaczego w czystej grze tak ciężko jest zdobyć to uzbrojenie:W dniu 29.04.2013 o 21:10, gulip napisał:jest to najsilniejsza broń moich ulubionych (z wyglądu) statków ATF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulip Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2013 Wymiana - działa w czystej grze słabo, ale trzeba próbować. Mod XRM zwiększa możliwości Wymiany na stacjach, może kolega gra z XRM.zgadza się kumpel gra z XRM - ja chcę XRM zostawić na późniejTeż, ale głównie chodzi o to, że po zakończeniu tej fabuły masz dostęp do nowej stoczni, a w nie kupisz fabryki Terran. Co do czasu produkcji, to pewnie będzie w nich tak samo długi.tę stocznie dodaje ATF Shipyard także okDziała. Tylko musisz sprawdzić z jakiej stacji pobieranie jest wyposażenie i uzbrojenie nowo kupowanych statków, sprzedaj w tej stacji 1 szt. PPO i kup w stoczni 10 statków (np.TS) uzbrajając je w tę 1 szt. PPO, będziesz miał w sumie 10 szt. Operacje możesz powtarzać.Masz rację sztuczka działa, wcześniej nie działała bo sprzedawałem PPO nie tej stacji która zaopatrywała Shipyard. Niestety dla Valhalli dodałem stocznie ATF i zablokowałem klonowanie bo nie ma na sprzedaż już żadnego statku z ładownią xl w ilości więcej niż 1 sztuka. Terranie mają trzy shipyardy i tę sztuczkę można zrobić tylko w tym jednym Shipyard-zie Terran na Księżycu bo tylko tam jest PPO. Dzięki za wskazówkiPozostaje mi przejmowanie Xenońskich K i J oraz skupowanie PPO. Chyba, że ten skrypt ATF Shipyard można skonfigurować tak by były tam TSy z ładownią xl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gulip Opublikowano 1 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 W dniu 30.04.2013 o 09:03, HYZIO napisał:albo przejąć Xenośkie statki bez oddania jednego strzału jak ja robię to SCS ver 3,38 wpadam do ich sektora a jak są w zasięgu działania Salvege Command Suite naciska odpowiedni przycisk i namierzony obiekt jest już mój ( uwaga Działa to na Xenonów , Kaah i Puste statki Piratów musisz zmusić do tego aby opuścili statek aby przejąć czy kogo tam innego se upatrzysz ) . Z tego Ma same korzyści zero strat własnych statki z pełnym uzbrojeniem i osłonami darmowa flota. Nie wiem czy ta sztuczka zadział u ciebie ale możesz spróbować jak chcesz ( wersja TC jaką używam teraz to 3,0 )Ja mam X3TC 3.2 a SCS mam 4.07 i takie przejmowanie nie działa. Akurat nie narzekam bo lubię się trochę pomęczyć i byłoby to dla mnie za łatwe.Ale w tej konfiguracji działa w SCS-ie coś takiego, że po przejęciu okrętu dowodzenia reszta statków z zespołu poddaje się bez walki (sprawdzone na ATF i na Xenonach). To mi nie przeszkadza bo wygląda w miarę sensownie.dzięki za podpowiedź, testuję dalejW dniu 30.04.2013 o 06:52, Xeeris napisał:Witam. Sam miałem z tym problem w czystej grze (Osaka była the best ). Problem ze zdobyciem tej broni jest następujący, że broń Wspólnoty można kupić praktycznie w większości sektorów Wspólnoty, a Terranie mają bardzo mało fabryk.Jeżeli masz czas, a broni potrzebujesz mało, to najlepiej będzie jeżeli kupisz sobie taką fabrykę ew. będziesz zaopatrywał jakąś fabrykę Terran (Chociaż to jest bardziej ryzykowne) i poczekasz aż się zrobi...... Chociaż ja preferowałbym wskoczenie do sektora Xenonów, znalezienie K lub J (Na J chyba też jest) ustawienie maksymalnej wartości na "wypadanie pilotów" z bardzo dużych statków (NPC BA) i teraz najlepiej będzie zniszczyć wszystko poza K ( J ) i zrobienie save. Potem jak wróg się nie podda wczytać i spróbować jeszcze raz do skutku.Mam nadzieję że cokolwiek pomogłem Pomogłeś. Chyba kupię te fabryki.A jeżeli chodzi o przejmowanie Xenonów K i J to owszem mają PPO ale nie zawsze i nawet przy ustawieniu Bailing addon na maxa nie poddają się zbyt ochoczo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 1 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2013 SCS używam od dość wczesnej wersji i nie pamiętam, aby udało mi się przejąć przy jego pomocy statek nie opuszczony przez pilota, w tym również statki Xenonów (sic!).Jeśli to działa w wersji 3.38, to jest to albo ewidentny błąd wersji lub konflikt skryptów i ja bym potraktował to jako błąd, który należy usunąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.