Skocz do zawartości

Mission Director - Jak odpalić kolejną cześć misji


Lord_Viader
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wczoraj skończyłem instalować AP+XRM+TCAP-> http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=321747, i zacząłem wykonywać misje dla terran. Doszedłem do momentu w którym Jackson zleca mi patrol który oryginalnie w TC kończy się w Treasure Chest, w TCAP 1.1 patrol jest przedłużony do Black Hole Sun jednak nie kończy się po zabiciu wrogów. W temacie z tym skryptem, na forum Egosoftu znalazłem post w którym inna osoba napotyka na ten sam problem, dokładnie w tym samym miejscu a sam autor moda radzi mu odpalić kolejna cześć misji za pomocą Mission Directora. Tylko jak to zrobić? Wchodze w Mission Director i po kolei w L3M02 -> L3M02 Terran Plot Scene 2 -> L2M002 -> (...) -> L2M002 Start Patrol -> L0M34 odpala mi początek patrolu w Circle of Laubour. Niestety nie mogę znaleźć "cues" odpalającego dalszy fragment misji. Bardzo bym prosił kogoś kto wie jak znaleźć odpowiedni plik o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To niestety chyba będę musiał sobie darować bo przy moim poziomie wiedzy jest to raczej awykonalne, chyba że bez pisania tego wszystkiego dało by się odpalić Terran Scene 3. Pewnie nie istnieje też żaden tutorial pozwalający laikowi napisać coś takiego.

Skoro tak sobie nie poradzę to tak bardzo offtopic:

Istnieje jakiś mod do XTC który przywracał by normalne działanie bram skokowych? (Skakanie do wrót) Bo zależało by mi na tym żeby zagrać w XTC/XRM (z tego co zrozumiałem to to samo tylko pod inne gry) z misjami z TC, a jednocześnie nie męczyć się latając godzinami od sektora do sektora, samo to ze napęd skokowy jest XL jest już dostatecznym utrudnieniem. W AP mogę chociaż stworzyć boje nadprzestrzenna a do TC mógł bym zainstalować chyba tylko Gateless Jump, nic więcej nie znalazłem. Czy handlarze gracza z polecaniem "sprzedaj towar po najlepszej cenie" wykonują skoki za pomocą tego skryptu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Jest sposób, poszukaj na forum skryptu/kodu MD reset Plots.

2. XTC to inny mod, ty chyba grasz w XRM, nie myl nazw skróconych modów.

3. Ja gram w XRM i normalnie skaczę do ram, po prostu nie instalowałem opcjonalnego nimi moda XRM Advanced Universe Pack. Zanim się coś zainstaluje, dobrze jest przeczytać opis tego, a AUP właśnie specjalnie został tak stworzony, aby nie można było wykonywać skoków do ram, taka namiastka tego co będzie w X-Rebirth. Usuń pliki cat/dat AUP i zacznij nową grę, to będziesz skakał normalnie w XRM.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Mam, tylko ze niestety jak zresetuje Terran Scene 2 to wszystko zaczyna się od początku a patrolu Black Hole Sun i tak nie ukończę i tak.

2. To coś mi się pomyliło, myślałem że XRM pod X3TC = XTC.

W każdym razie jeśli zainstaluje samo XRM na X3TC to będę miał wszystkie oryginalne fabuły i możliwość skakania do bram? Brak floty jakoś przeżyje chyba ze są jakieś mody które dodają polecenia floty z AP do TC? Choć zapewne taki mod naruszał by prawa autorskie i dlatego nie istnieje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2012 o 18:25, Lord_Viader napisał:

2. To coś mi się pomyliło, myślałem że XRM pod X3TC = XTC.

To zobacz do działu o XTC.

W dniu 12.12.2012 o 18:25, Lord_Viader napisał:

W każdym razie jeśli zainstaluje samo XRM na X3TC to będę miał wszystkie oryginalne fabuły i możliwość skakania do bram?

Jeśli koniecznie chcesz fabuły TC, to graj w XRM pod TC. W XRM dla AP jest dodana tylko jedna fabuła z TC (Treasure Hunter).

W dniu 12.12.2012 o 18:25, Lord_Viader napisał:

Brak floty jakoś przeżyje chyba ze są jakieś mody które dodają polecenia floty z AP do TC? Choć zapewne taki mod naruszał by prawa autorskie i dlatego nie istnieje.

Dokładnie, Egosoft zabronił przenoszenia nowości z AP do TC.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2012 o 18:38, Yacek napisał:

To zobacz do działu o XTC.

Jeśli koniecznie chcesz fabuły TC, to graj w XRM pod TC. W XRM dla AP jest dodana tylko jedna fabuła z TC (Treasure Hunter).

Dokładnie, Egosoft zabronił przenoszenia nowości z AP do TC.

No własnie znalazłem mod który dodaje w AP większość plotów z TC, TCAP 1.1 jest wersja kompatybilna z XRM, choć to wersja beta, temat na forum ego martwy a autor moda chyba dał sobie już spokój i na wersje 1.2 nie ma co liczyć. http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=321747

Tylko nie za bardzo rozumiem które wersje plotów z HUB i HQ sa aktywne, te z TC czy te z AP

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem jak ten mod będzie działał w XRM. Autor XRM skorzystał z tego moda i dodał dzięki niemu Treasure Hunter do AP+XRM.

Raczej nie polecałbym instalować go w AP+XRM, własnie ze względu na HUB, już w samym AP+XRM jest zamieszanie z HUB-em, bo można zdobyć go równocześnie dwoma fabułami AP (Borońską i Terrańską). Jak zdobędziesz jedną, a potem rozpocznie się druga, to stracisz na chwilę HUB-a jako swoja własność.

Tak ogólnie, to moje zdanie o fabułach TC jest takie: jeśli ktoś chce w nie grać, niech zagra w czysta grę (lub ze skryptami). Instalując (w TC lub AP) jakieś większe mody (DDTC, TOTT, XRM) lepiej zapomnieć o fabułach vanilli i cieszyć się tym co dają dodatkowego te mody. Można robić fabuły, ale nie przywiązywać do nich wielkiej wagi, bo zawsze można się spodziewać problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko że dla mnie brak fabuły = brak celu w grze, po co zbierać na nowe statki jeśli nie ma się ich do czego wykorzystać? No to zaczynam od nowa żmudny proces instalacji zagram w takim razie w XRM na X3TC, mam nadzieje ze uda mi się bez problemów ukończyć wszystkie fabuły, a jak nie to plot reset. Korzystając z okazji dzięki za spolszczenia do wszystkich modów 😀 i za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 12.12.2012 o 19:19, Lord_Viader napisał:

Tylko że dla mnie brak fabuły = brak celu w grze, po co zbierać na nowe statki jeśli nie ma się ich do czego wykorzystać?

Fabuły zawsze się kończą. I co wtedy? Cel musisz sobie sam wybrać, lub grać bez konkretnego celu, po to by budować własne imperium, zdobywać sektory lub tylko walczyć z wrogami.

A fabuły, są w zasadzie tylko po to by nauczyć gry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...