Cyprioniusz Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Czy ktoś po za mną uważa, że ciekawie byłoby wprowadzić ten statek do Terran Conflict, nieco zmniejszyć ruch we wszechświecie i zabawić się w kapitana "planetołamacza" ??? Ciekawa byłaby opcja łączenia się z asteroidą w celu eksploatacji zasobów mineralnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 9 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2012 Wiesz ile by było z tym roboty ? najmniej 2 miesiące po 1-2 godziny dziennie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyprioniusz Opublikowano 10 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2012 Chętnie bym się za to wziął, jako wielki fascynat takich ciekawych projektów, aczkolwiek nie znalazłem przejrzystych poradników na temat tworzenia statków do iksów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyprioniusz Opublikowano 11 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2012 Chociaż w ogóle jeżeli idzie o Ishimurę, to moim zdaniem najlepiej byłoby się dogadać z twórcami Dead Space w sprawie praw autorskich i zrobić grę/symulator kapitana "planetołamacza", ale taki wypasiony symulator z rozbudowanym wnętrzem statku, członkami załogi, z którymi będzie dało się pogadać, możliwością interakcji ze sprzętem na pokładzie statku i całą masą takich detali (jak na przykład realistyczny system uszkodzeń w wyniku zderzeń z asteroidami, innymi statkami czy zdarzeń losowych [np. uszkodzenie wiertła, wyrwa w kadłubie], w przypadku uszkodzeń konieczność posłania inżynierów w celu naprawienia usterki [oczywiście wszystkie detale związane z naprawą], które uczynią grę realistyczną) Potem ewentualnie można to rozwinąć o możliwość dokowania do stacji kosmicznych, skoków do innych systemów (aczkolwiek moim zdaniem lepsza byłaby jedna mapa, ale taka naprawdę ogromna, ażeby nie obciążać procesora, wczytywana byłaby jedynie przestrzeń odległa o kilkadziesiąt kilometrów w grze, wokół statku), może jako DLC możliwość gry inżynierem, czy górnikiem Wtedy to SI sterowałaby poczynaniami kapitana, a co za tym idzie, statku. Ogólnie w realiach Dead Space i przy jego grafice skoncentrowanej na wnętrzach tych instalacji oraz na grafie np. z EvE , jeśli chodzi o symulację kosmosu, można postawić całkiem ciekawą gierkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczekan Opublikowano 14 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Może można. Póki co z rozczarowaniem oddaję Dead Space (PS3) do Empiku, żeby wymienić to na coś bardziej sensownego. Lubie klimaty hard SF, także takie ocierające się o Obcego, ale sterowanie i liniowość tej gry mnie dobiła. Miałem nadzieję, że w wersji PC sterowanie będzie lepsze, ale jest równie badziewne. Dead Space, dead game, jak dla mnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyprioniusz Opublikowano 14 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2012 Aczkolwiek gra jest klimatyczna i lokacje są dosyć ciekawe (a mnie strasznie jara walka w próżni przy braku grawitacji )Dobra, koniec z tradycyjnym dla większości tematów off-topem. Jakby jakiś doświadczony stoczniowiec miał czas i chęci, to pomysł jest, a jakby zechciał co nieco napisać na temat profesjonalnego tworzenia statków do X3: TC, to zyskałby również pomocnika (ewentualnie konkurencję ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 15 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2012 Kiedyś zrobiłem statek nazwałem go SuperNova 18 działek na przodzie 10 tarcz 25mj i wielkość Odkrywcy z niewiadomych przyczyn nie chciał pojawić się w grze Co do tego planeto łamacza to w X3 nie wyjdzie bo po doleceniu do planety jest komunika "Warning , enterin atmosefer" i BUM. Mozna to usunać ale prawa autorskie nie pozwalają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyprioniusz Opublikowano 16 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Od razu widać, kto nie czyta ze zrozumieniem Czy ja napisałem, że tym "planetołamaczem" będziemy "łamać planety" ? Napisałem jedynie o przyciąganiu tymi kotwicami u dołu asteroidy, na której normalnie stawialibyśmy kopalnię. Mając górników na pokładzie i ogniwa energetyczne w ładowni możemy wydobywać zasoby z asteroidy nieco szybciej niż tradycyjne kopalnie. Kiedy wydobędziemy odpowiadającą nam ilość lub wyczerpią się ogniwa energetyczne, kończymy prace górnicze i odłączamy się od asteroidy (ewentualnie asteroida może zostać podczas tego procesu skruszona).Co do planet... to stacjonarne, ogromne obiekty w grze i trzeba byłoby nieźle namieszać w kodzie źródłowym, żeby nadać im system zniszczeń i wszystkie cechy asteroidy (po rozwaleniu podstawki rozpada się na setki ogromnych asteroid lub setki tysięcy o wielkości odpowiedniej na umieszczenie kopalni). To raczej byłoby ciężkie do osiągnięcia, acz urozmaiciłoby rozgrywkę o możliwość zabawy w niszczyciela planet Wtedy można byłoby dodać eksperymentalną rakietę xenońską i patrzeć, jak planeta wyparowuje lub zamienia się w kuliste jezioro lawy, zawieszone w nicości I to mógłby być pierwszy poziom zniszczeń Potem rozpad na kilka ogromnych asteroid. Każda z nich na setki mniejszych, te mniejsze zaś na tysiące jeszcze mniejszych, z których będzie można pozyskiwać surowce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chak510 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 Marzenie .... Szkoda , że czegoś takiego w X nie ma . Rzuciłbym taką bomkę na Trójokich taki prezent na święta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.