Azakal Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 CytatChcieliście benchmarka na starszym kompie, to proszę Was bardzo. Demo uruchomione na moim już dość leciwym kompie, który jest tak na oko generacje, może dwie do tytułuJasny gwint to o ile generacji mój jest do tyłu (Sempron 2800+ socket A) ? Jutro sciągnę demo i dam benchmarka. Zobaczymy ile mój trupek wyciągnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 11 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2008 Ktoś mnie pobije? -------------------------- X3 - Reunion--------------------------Game version: 1.3.0.USGraphic card name and driver used: GIGABYTE RADEON 9600 PRO Version [6.14.10.6542]CPU name: AMD Sempron(tm) Processor 2600+ Family 7 Model EVideo settings during benchmark: Screen resolution: 1024 x 768 * [32] using shader profile: 1.1 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONEGraphic & Shader settings Texture quality: low Shader quality: low High quality bumpmaps: disabled Environment map: disabled Postprocessing: disabled using 16bit vertex format: noFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene 00 15.5 average fps 12.0 minimum fps 22.0 maximum fps Scene 01 12.8 average fps 3.0 minimum fps 31.0 maximum fps Scene 02 16.2 average fps 10.0 minimum fps 23.0 maximum fps Scene 03 24.8 average fps 12.0 minimum fps 55.0 maximum fpsOverall average framerate: 17.3 fps(c)2005 EGOSOFTFor more information http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalovy Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 CytatA mi się demo wiesza :/...ale tylko w trybie benchmark. Puszczone bez benchmarka przewija się normalnie do końca i potem leci od początku. Ma ktoś pomysł, jak to rozwiązać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 12 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2008 Reinstalacja ]//Edit:A ja w demo w ogóle nie mam benchmarka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Hyhy... mam dzisiaj pożyczone 1gb ramu, czyli mam chwilowo 2gb ramu i taka oto jest różnica:-------------------------- X3 - Reunion -------------------------- Game version: 1.3.0.US Graphic card name and driver used: NVIDIA GeForce 6600 GT Version [6.14.10.9147] CPU name: AMD Athlon(tm) 64 Processor 3000+ Family 7 Model H Video settings during benchmark: Screen resolution: 1024 x 768 * [32] using shader profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONE Graphic & Shader settings Texture quality: high Shader quality: high High quality bumpmaps: enabled Environment map: enabled Postprocessing: enabled using 16bit vertex format: yes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene 00 27.7 average fps 17.0 minimum fps 44.0 maximum fps Scene 01 20.6 average fps 9.0 minimum fps 39.0 maximum fps Scene 02 29.0 average fps 20.0 minimum fps 43.0 maximum fps Scene 03 40.8 average fps 24.0 minimum fps 78.0 maximum fps Overall average framerate: 29.5 fps (c)2005 EGOSOFT For more information http://www.egosoft.com Mała bo mała, ale różnica jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ed971 Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Sierpnia 2008 Parę testów dla mobilnych w tym FullHD. -------------------------- X3 - Reunion--------------------------Game version: 1.3.0.USGraphic card name and driver used: NVIDIA GeForce Go 7900 GS VersionCPU name: Intel(R) Core(TM)2 CPU T7200 @ 2.00GHz Family----------------------------------------------------------------------------------------------------------BENCHMARK-1---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Video settings during benchmark 1: Screen resolution: 1920 x 1200 * [32] using shader profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: 4xGraphic & Shader settings Texture quality: high Shader quality: high High quality bumpmaps: enabled Environment map: enabled Postprocessing: enabled using 16bit vertex format: yesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene 00 27.3 average fps 20.0 minimum fps 37.0 maximum fps Scene 01 27.4 average fps 9.0 minimum fps 56.0 maximum fps Scene 02 26.2 average fps 21.0 minimum fps 37.0 maximum fps Scene 03 31.5 average fps 17.0 minimum fps 57.0 maximum fpsOverall average framerate: 28.1 fps----------------------------------------------------------------------------------------------------------BENCHMARK-2---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Video settings during benchmark 2: Screen resolution: 1920 x 1200 * [32] using shader profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONEGraphic & Shader settings Texture quality: high Shader quality: high High quality bumpmaps: enabled Environment map: enabled Postprocessing: enabled using 16bit vertex format: yesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene 00 36.6 average fps 26.0 minimum fps 51.0 maximum fps Scene 01 33.8 average fps 17.0 minimum fps 75.0 maximum fps Scene 02 34.9 average fps 27.0 minimum fps 54.0 maximum fps Scene 03 45.4 average fps 25.0 minimum fps 92.0 maximum fpsOverall average framerate: 37.7 fps----------------------------------------------------------------------------------------------------------BENCHMARK-3---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ideo settings during benchmark 3: Screen resolution: 1280 x 800 * [32] using shader profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: 4xGraphic & Shader settings Texture quality: high Shader quality: high High quality bumpmaps: enabled Environment map: enabled Postprocessing: enabled using 16bit vertex format: yesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene 00 44.0 average fps 35.0 minimum fps 65.0 maximum fps Scene 01 35.8 average fps 16.0 minimum fps 74.0 maximum fps Scene 02 44.5 average fps 33.0 minimum fps 65.0 maximum fps Scene 03 57.4 average fps 34.0 minimum fps 124.0 maximum fpsOverall average framerate: 45.4 fps----------------------------------------------------------------------------------------------------------BENCHMARK-4---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------Video settings during benchmark 4: Screen resolution: 1280 x 800 * [32] using shader profile: 3.0 Antialias Mode: NONE Anisotropic Mode: NONEGraphic & Shader settings Texture quality: high Shader quality: high High quality bumpmaps: enabled Environment map: enabled Postprocessing: enabled using 16bit vertex format: yesFramerates-------------------------------------------------------------------------------- Scene 00 53.3 average fps 43.0 minimum fps 81.0 maximum fps Scene 01 37.0 average fps 16.0 minimum fps 80.0 maximum fps Scene 02 54.0 average fps 39.0 minimum fps 77.0 maximum fps Scene 03 72.6 average fps 45.0 minimum fps 155.0 maximum fpsOverall average framerate: 54.2 fps---------------------------------------------------------------------------------------------------------BENCHMARK-END-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------(c)2005 EGOSOFTFor more information http://www.egosoft.com Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2008 Obiecywałem test nowego sprzętu, oto on:-------------------------- X3 - Reunion -------------------------- Game version: 1.3.0.US Graphic card name and driver used: ATI Radeon HD 4800 Version [6.14.10.6822] CPU name: Intel(R) Core(TM)2 Duo CPU E8400 @ 3.00GHz Family 6 Model 7 Video settings during benchmark: Screen resolution: 1152 x 864 * [32] using shader profile: 3.0 Antialias Mode: 8x Anisotropic Mode: 16x Graphic & Shader settings Texture quality: high Shader quality: high High quality bumpmaps: enabled Environment map: enabled Postprocessing: disabled using 16bit vertex format: yes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene 00 87.0 average fps 79.0 minimum fps 137.0 maximum fps Scene 01 50.4 average fps 19.0 minimum fps 118.0 maximum fps Scene 02 115.0 average fps 67.0 minimum fps 180.0 maximum fps Scene 03 115.9 average fps 59.0 minimum fps 315.0 maximum fps Overall average framerate: 92.1 fps (c)2005 EGOSOFT For more information http://www.egosoft.com Kilka postów wyżej jest test starego sprzętu, różnica kolosalna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stalovy Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 No, udało się... oto wynik:-------------------------- X3 - Reunion -------------------------- Game version: 1.3.0.US Graphic card name and driver used: NVIDIA GeForce 7800 GS Version [6.14.11.6371] CPU name: AMD Athlon(tm) XP 3200+ Family 6 Model C Video settings during benchmark: Screen resolution: 1280 x 1024 * [32] using shader profile: 3.0 Antialias Mode: 4x Anisotropic Mode: 16x Graphic & Shader settings Texture quality: high Shader quality: high High quality bumpmaps: enabled Environment map: enabled Postprocessing: enabled using 16bit vertex format: yes Framerates -------------------------------------------------------------------------------- Scene 00 33.6 average fps 26.0 minimum fps 50.0 maximum fps Scene 01 18.7 average fps 5.0 minimum fps 38.0 maximum fps Scene 02 38.1 average fps 22.0 minimum fps 53.0 maximum fps Scene 03 39.3 average fps 21.0 minimum fps 74.0 maximum fps Overall average framerate: 32.4 fps (c)2005 EGOSOFT For more information http://www.egosoft.com Najgorzej w drugiej części - min.5 fps, ale ogólnie chyba jest OK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 A u mnie benchmark w demie jest zablokowany tak jak w normalnej grze Wie ktoś dlaczego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Pewno nie to demko ściągnąłeś Są dwa dema: playable i benchmarkowe... Musisz to drugie ściągnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Yacek:A jakiego 4800 masz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Gagabyte 4850 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 I chodzi bez żadnych problemów? Przepraszam, że się tak dopytuję ale zaczynam się zastanawiać nad zmianą grafy i... i mam odwieczny dylemat ATI czy Vidia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Ja po wpadce z jedną kartą Vidii lubię tylko ATI, długo czekałem na coś dobrego z tej stajni. A z karty jestem zadowolony, osiągi niezłe, referencyjne chłodzenie, ale ciche, trochę mocno się grzeje, ale jak na razie to nie problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Ja wolałem zawsze Vidię ale może czas zmienić przyzwyczajenia?... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2008 Jak najbardziej zmienić przyzwyczajenia. Aktualnie ATI(lub jak kto woli AMD ) od dłuższego czasu rządzi jeżeli chodzi o najlepszą wydajność w stosunku do ceny w kartach graficznych... 4850 i 4870 to chwilowo absolutne hity cenowe i wydajnościowe... Aż wstyd wspominać okres jak wyszły 8800GTX, a ich cena była duuuuużo większa w czasie premiery i długo dłużej. Teraz gdy wreszcie spada monopol NV na dobre karty, to jest porządna wojna cenowa, czyli tylko dobrze dla nas. Jeżeli ktoś poszukuje dla siebie jakiejś karty, to polecam ten wątek na pclabie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Ja byłem wierny nVidii i nie widzę jeszcze powodu by przenosić się do konkurencji . Zarówno FX5200, 6600GT, jak i aktualna 8800GT sprawowały się/sprawują bez zarzutu i dawały dokładnie taką wydajność i radość z grania (w czasie zakupu rzecz jasna) jak była oczekiwana . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Ja dokładnie jak poprzednik. Zawsze miałem karty NVidia (FX5200, GF7300GTSonic) i na razie nie zmienie ich na ATI. Najmilej wspominam moją FX5200 128 MB z zainstalowanym przeze mnie coolerem od Durona 700MHZ (radiator jest prawie większy od karty). Ta karta uciągnęła nawet XTM ] Teraz leży sobie w szafce na honorowym miejscu CytatPewno nie to demko ściągnąłeś Są dwa dema: playable i benchmarkowe... Musisz to drugie ściągnąć.Rzeczywiście są dwa dema. Tylko, że moje to ja ściągałem z... rok temu, więc nawet nie wiedziałem o istnieniu dwóch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 A ja właśnie z kartą FX5200 miałem problem i od tamtej pory kupuję tylko ATI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Oczywiście każdy ma własny gust i proszę Was aby żaden nie uważał mnie za fanboy'a ATI. Aczkolwiek jeżeli ktoś choć trochę jest aktualny z rynkiem podzespołów do kompa, to wie że Czerwoni nieźle się trzymają aktualnie i NV ma spore problemy z wyjściem na plus z nową generacją kart. Właśnie przez ATI i jej wojnę cenową z Zielonymi. Swoją drogą sam posiadałem już z tego co pamiętam następujące karty/akceleratory 3d:-Riva TNT 2-GF2 MX-Radeon 9200 SE-GF 6600GT(najdłużej i najbardziej wysłużona karta chyba...)-Radeon X1950 Pro(niedawno zresztą kupiony i jak na razie jestem zadowolony z zakupu, chociaż karta nie jest pierwszej młodości ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2008 Z tym FX5200 to tak jak z celeronem, ktoś poużywa celerona i gada że intel do dupy.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 CytatZ tym FX5200 to tak jak z celeronem, ktoś poużywa celerona i gada że intel do ****....Czy ktoś tu napisał, że ATI (lub NVidia) jest do pupy? Każdy wyraził swoje preferencje i upodobania odnośnie kart graficznych bez wartościowania co jest dobre a co złe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 To tylko porównanie było. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hanss Opublikowano 25 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2008 Dzisiaj robiąc porządki na kompie znalazłem zapomniane X2 postanowiłem zapuścić benchmarka...chciałbym mieć takie wyniki XTM czy NH...lub w X3TC.X2 - The ThreatExecuteable compiled Thu Aug 26 22:01:05 2004Video Settings during test: Screen Resolution: 1024*768*32 Bumpmapping: On Realtime Shadows: OffSystem specific video settings: Adapter name: NVIDIA GeForce 8800 GT [NVIDIA GeForce 8800 GT] Vertex Shader: Hardware, version 1 Hardware T&L: Yes Fog capabilities: W-fog Z-fog RangeFog Table(Pixel)Fog VertexFog Caps: READ_SCANLINE Caps2: CANRENDERWINDOWED DYNAMICTEXTURES FULLSCREENGAMMA Caps3: ALPHA_FULLSCREEN_FLIP_OR_DISCARD DevCaps: CANBLTSYSTONONLOCAL CANRENDERAFTERFLIP DRAWPRIMTLVERTEX EXECUTESYSTEMMEMORY EXECUTEVIDEOMEMORY HWRASTERIZATION HWTRANSFORMANDLIGHT PUREDEVICE TEXTURENONLOCALVIDMEM TEXTUREVIDEOMEMORY TLVERTEXSYSTEMMEMORY TLVERTEXVIDEOMEMORY PrimitiveMiscCaps: BLENDOP CLIPTLVERTS COLORWRITEENABLE CULLCCW CULLCW CULLNONE MASKZ TSSARGTEMP SrcBlendCaps: BOTHINVSRCALPHA BOTHSRCALPHA DESTALPHA DESTCOLOR INVDESTALPHA INVDESTCOLOR INVSRCALPHA INVSRCCOLOR ONE SRCALPHA SRCALPHASAT SRCCOLOR ZERO DestBlendCaps: BOTHINVSRCALPHA BOTHSRCALPHA DESTALPHA DESTCOLOR INVDESTALPHA INVDESTCOLOR INVSRCALPHA INVSRCCOLOR ONE SRCALPHA SRCALPHASAT SRCCOLOR ZERO RasterCaps: ANISOTROPY COLORPERSPECTIVE DITHER FOGRANGE FOGTABLE FOGVERTEX MIPMAPLODBIAS STRETCHBLTMULTISAMPLE WFOG ZBIAS ZFOG ZTEST MaxTextureBlendStages: 8 MaxSimultaneousTextures: 8 VertexProcessingCaps: DIRECTIONALLIGHTS LOCALVIEWER MATERIALSOURCE7 POSITIONALLIGHTS TEXGEN MaxActiveLights: 8 MaxUserClipPlanes: 8 MaxVertexBlendMatrices: 4 MaxVertexBlendMatrixIndex: 0 MaxPointSize: 8192.000000 MaxPrimitiveCount: 8388607 MaxVertexIndex: 16777215 MaxStreams: 16 VertexShaderVersion: 1.1 MaxVertexShaderConst: 256 PixelShaderVersion: 1.4 MaxPixelShaderValue: 65504.000000System specific audio settings: SecondarySampleRate (Min/Max): 1/192000 PrimaryBuffers: 1 MaxHwMixingBuffers (Static/Stream/All): 128/128/128 FreeHwMixingBuffers (Static/Stream/All): 122/122/122 MaxHw3DBuffers (Static/Stream/All): 128/128/128 FreeHw3DBuffers (Static/Stream/All): 122/122/122 HwMemBytes (Free/Total/MaxContigFree): 0/0/0 UnlockTransferRateHwBuffers: 0 PlayCpuOverheadSwBuffers: 0 Flags: CERTIFIED CONTINUOUSRATE PRIMARY16BIT PRIMARY8BIT PRIMARYMOMO PRIMARYSTEREO SECONDARY16BIT SECONDARY8BIT SECONDARYMONO SECONDARYSTEREOFramerates Scene 00 444.932 fps Scene 01 443.728 fps Scene 02 252.061 fps Scene 03 465.390 fps Scene 04 348.655 fps Scene 05 235.784 fps Scene 06 361.615 fps Scene 07 551.672 fps Scene 08 424.140 fps Scene 09 191.279 fps Scene 10 237.738 fps Scene 11 179.533 fps Scene 12 216.071 fps Scene 13 856.461 fps Scene 14 335.431 fps Scene 15 389.745 fps Scene 16 544.106 fps Scene 17 351.177 fps Scene 18 138.055 fps Scene 19 444.201 fps Scene 20 293.941 fps Scene 21 335.447 fps Scene 22 451.500 fps Scene 23 338.541 fpsOverall average framerate: 367.967 fps(c)2003 EGOSOFTFor more information http://www.egosoft.com Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 17 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2008 A ja odświeżyłem swoją znajomość z X2, próbując przy okazji swój nowy monitor w rozdziałce 1680x1050 na maksymalnych ustawieniach i muszę przyznać, że gra nadal wygląda fajnie i efektownie oraz potrafi nieźle przetrzepać umiejętności mojego A64 3000+ i Radka X1950 Pro. Oto wyniki z benchmark'a:X2 - The Threat Executeable compiled Mon Jun 25 06:22:45 2007 Video Settings during test: Screen Resolution: 1680*1050*32 Bumpmapping: On Realtime Shadows: On System specific video settings: Adapter name: Radeon X1950 Pro [Radeon X1950 Pro] Framerates Scene 00 54.366 fps Scene 01 117.443 fps Scene 02 57.534 fps Scene 03 47.849 fps Scene 04 35.916 fps Scene 05 31.540 fps Scene 06 50.100 fps Scene 07 88.965 fps Scene 08 80.256 fps Scene 09 27.508 fps Scene 10 34.699 fps Scene 11 32.661 fps Scene 12 37.537 fps Scene 13 70.191 fps Scene 14 46.565 fps Scene 15 45.965 fps Scene 16 85.415 fps Scene 17 47.599 fps Scene 18 25.145 fps Scene 19 44.353 fps Scene 20 49.166 fps Scene 21 45.219 fps Scene 22 72.976 fps Scene 23 62.929 fps Overall average framerate: 53.829 fpsBardzo miło mi się ponownie gra w X2, przy okazji podziwiając fakt że pomimo upływu lat gra potrafi tak ładnie wyglądać. W sumie ciekawi mnie czy nie istnieje jakiś modzik poprawiający może nawet troszkę jakość grafiki mimo wszystko? Jakieś nowe shaderki czy cuś. Parę fotek zamieszczę, dla zaprezentowania aktualnego wyglądu. (jak screeny normalnie z prezentacji gier ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.