Yacek Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2012 Mini mod Lost Colony Expansion jest głównie przeznaczony dla moda XRM.Można go również również użyć w czystej grze.Informacje o wersjach moda są w oryginalnym temacie moda (link powyżej).Mod dodaje kilkanaście nowych sektorów, zarówno należących do różnych ras, jak i Nieznanych.Dostęp do nowych sektorów możliwy jest z nowych bram skokowych jakie pojawiają się w sektorach:Aldrin 2 - północna bramaMenelaus' Frontier - północna bramaRhonkar's Might - północna bramaMegnir - wschodnia bramaInstalacja:Mod dostępny jest w formacie archiwum .zip.Po wypakowaniu otrzymamy dwa katalogi: director i t, oraz dwa pliki cat/datMod instalujemy jako Fake Patch kopiując pliki cat/dat do katalogu addon i zmieniając i nazwę na kolejny numer plików cat/dat (pamiętamy aby numer był dwucyfrowy, czyli miał 0 na początku np. 06)Plik LCEex.xml z katalogu director kopiujemy do katalogu addon/directorZ Mamuta pobieramy tłumaczenie moda, rozpakowujemy je i plik 9333-L048.xml kopiujemy do katalogu addon/tW archiwum spolszczenia znajduje się również katalog types zawierający plik Jobs.txt. Ponieważ mod zmienia plik Jobs z moda XRM dodając do niego wiersze odpowiadające za respawny statków w nowo dodanych sektorach, a ja nie lubię statków cywilnych, w spolszczeniu dostępny jest zmodyfikowany plik Jobs moda LoCo, z usuniętymi statkami cywilnymi. Jeśli ktoś chciałby również nie mieć statków cywilnych to kopiuje plik (lub katalog types) do katalogu addon\types (lub cały katalog types do addon).Mod jest kompatybilny z zapisami sav, więc nie ma potrzeby uruchamiania nowej gry po jego instalacji.Link do tłumaczenia: http://www.mamuthq.net.pl/pobierz_plik_421_ap-xrmlost-colony.htmlMapa galaktyki AP+XRM+LoCo 2.01: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamek9 Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 A czy jest gdzieś mapa z dodanymi nowymi sektorami ?Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Sierpnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2012 W dniu 25.08.2012 o 12:32, zamek9 napisał:A czy jest gdzieś mapa z dodanymi nowymi sektorami ?Jest, w mapie Scorpa.Pojawiła się nowa wersja moda 1.01Na Mamucie jest aktualizacja zawierająca nowy plik Jobs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 27 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 Pojawiła się mała aktualizacja skryptu: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3960951#3960951Zmiana dotyczy pliku Jobs, który został uaktualniony dla XRM w wersji 1.26Na Mamucie jest dostępna nowa wersja, zawiera ona plik Jobs z usuniętymi statkami cywilnymi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamek9 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Pojawiła się wersja 1.03 i takie pytanko ponieważ nie wiem czy dobrze zrozumiełem, po aktualizacji na 1.03 save nie beda poprawnie dzialaly ?Mam XRM 1.29+IEX 1.5a+LoCo 1.02 i teraz cos tam wyczytałem, że po instalacji LoCo 1.03 save nie bedą kompatybilne z wczesniejsza wersja... ale bez 1.03 nie darady grac w XRM 1.29 znowu. Wiec po instalacji XRM 1.29 i chcac miec loco trzeba rozpoczac gre od nowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prowler Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Ja z innej beczki- ktoś gra(ł) z tym modem ? Warto instalować ? Lubię się bawić w przejmowanie i zasiedlanie pustych sektorów, a mod wygląda zachęcająco. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Pojawiła się nowa wersja moda kompatybilna z XRM 1.29. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 W dniu 25.05.2013 o 11:55, Prowler napisał:Ja z innej beczki- ktoś gra(ł) z tym modem ? Warto instalować ? Lubię się bawić w przejmowanie i zasiedlanie pustych sektorów, a mod wygląda zachęcająco.Warto. Szczególnie w wersję w własnym plikiem Jobs, który jest zmodyfikowana wersję pliku Jobs z XRM. Modyfikacja powoduje generowanie statków NPC (w tym patroli Xenonów) w nowych sektorach dodanych przez LoCo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamek9 Opublikowano 25 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Niestety gre i tak trzeba zaczynać odnowa z nowym patchem 1.03, poniewaz patch ten koliduje z wczesniejszymi wersjami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 25 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2013 Dlatego warto było poczekać. Patch 3.0 wprowadził zmiany w mapie galaktyki, to wymusiło zmiany na modzie XRM, a w konsekwencji zmiany w modzie LoCo. Ja spokojnie poczekałem na wszystkie poprawki modów z którymi gram, teraz zaczynam nową grę z nimi. I jestem zadowolony.Jeśli chcesz kontynuować grę, to nie instaluj tej wersji. Nie wprowadza ona nic po za kompatybilnością z XRM 1.29 i tylko dla tych którzy rozpoczynają nową grę. W XRM 1.29 też można grać bez rozpoczynania nowej gry, ale wtedy nie będzie się miało dostępu do wszystkich nowych fabuł patcha 3.0 AP.Na Mamucie jest aktualizacja spolszczenia moda do wersji 1.03. Zawiera ona również plik Jobs z LoCo z usuniętymi statkami cywilnym. Kto chce może go użyć. Kto nie chce, niech wgra tylko plik z katalogu t. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sunairam Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2013 Czy Lost Colony Expansion v2.01 25/08/2013 - vanilla & XRM znów wymaga nowej gry ?!!"Notification for this version:2.01 is savegame compatible with 1.03b and 2.0 LoCo XRM version 2.01 requires XRM 1.29 " No i się wyjaśniło ps.[ spolszczenie [AP XRM] Lost Colony 1.03 już pewnie nie kompatybilne ? ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2013 Dostępna jest nowa wersja moda 2.01Wersja jest zarówno dla XRM, jak i vanilli.Wersja 2.01 dodaje kolejne 20 nowych sektorów.Na Mamucie zostało udostępnione zaktualizowane tłumaczenie moda. Plik zawiera również plik Jobs NoCiv dla XRM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamek9 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Mam takie pytanko, czy instalacja samego LoCo 2.01 dla XRM wystarczy czy mam jeszcze zainstalowac IEX patch 1.03 ? Mam X3 AP+patch 3.0+XRM 1.29d+MSP 1.6+LoCo 2.01+IR 2.0 I instaluje tak : 01-03 EGOSOFT stuff04 IE05 IEX06 XRM (1)07 XRM (2)08 XRMi09 cokpitpack10 MSP 111 MSP 212 LoCo 2.01 dla XRMi teraz właśnie..... czy mam jeszcze dodać IEX patch 1.03 ? czy zakończyc na LoCo 2.01... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 W dniu 24.09.2013 o 12:05, zamek9 napisał:i teraz właśnie..... czy mam jeszcze dodać IEX patch 1.03 ? czy zakończyc na LoCo 2.01...Lepiej dodać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zamek9 Opublikowano 30 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2018 Witam, czy posiada ktoś jeszcze spolszczenie do LoCo najnowszego ? nie moge już nigdzie znaleźć... linki dawno wygasły Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.