Skocz do zawartości

XRM Advanced Universe Pack v1.2


zamek9
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Zanim zainstalowałeś, należało przeczytać opis w pierwszym poście tematu o XRM: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3636813#3636813

Cytat

Note - Installing this pack requires that you restart your game - even if you are already running the XRM. You will also need to restart your game to remove the pack.

Back story:

One Jazura ago, for an unexplained reason the gate system started behaving erratically. Their destinations kept altering and some switched off all together. It was even affecting Terran-made gates. Understanding that their economies relied on the gate system, the Commonwealth races, knowing their expertise in jump gate technology, had no choice but to ask the Terran's for help.

Terran scientists managed to stabilise the gates using technology from their old Trans-orbital Accelerators. The gates were no longer erratic, however, jump drives could no longer lock onto the gates. While attempting to lock onto the gates, it was found that if a jumpdrive's sensitivity was increased, it would start to lock onto random areas of space.

The races have now marked these "weak points" in space-time with jump beacons enabling jump drives to be used once more, albeit in a much more limited fashion.

Features:

This universe addon significantly alters the dynamics of the universe for both the player and the AI.

- Jump Drives will no longer lock onto jump gates.

- There are strategically placed jump beacons throughout the universe which are now the only locations you can use the jump drive to get to.

- Speed is now, as they say, of the essence!

This is the first release of this pack and there may well been unforeseen consequences of the gate changes with other scripts (although I've been playing it for a while now with no problems). Use at your own risk!

Nową grę po instalacji uruchomiłeś? Bo jest to wymagane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem wszystko(a raczej z translatora skorzystałem) i nadal mało rozumiem stąd moja prośba by mi ktos przyblizył w naszym ojczystym języku.

Tak czy wczytuje save czy zaczynam grę od nowa(gra dowolna), bramy mi znikają a na ich miejsce pojawiają sie "niewidzialne" boje nadprzestrzenne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 23.08.2012 o 11:34, zamek9 napisał:

Tak czy wczytuje save czy zaczynam grę od nowa(gra dowolna), bramy mi znikają a na ich miejsce pojawiają sie "niewidzialne" boje nadprzestrzenne.

Słabo czytałeś. Taka właśnie jest idea tego moda. Wyłącza on Bramy Skokowe, nie można do nich skakać. Za miast tego są Boje Nadprzestrzenne. Taka namiastka tego co będzie w X-Rebirth (podobno)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przez boje się nie przelatuje jak prze bramę, do boi skacze się.

Ale jak możesz opuścić sektor, to ci nie powiem, nie używam tego dodatku.

Teoretycznie, sądząc z opisu i postów w temacie XRM, przez bramy skokowe można przelecieć. Nie da się tylko skoczyć do nich (rozkaz skocz do...), zamiast tego skacze się do Boi Nadprzestrzennych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...