henryk5pio Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Mam problem ze spalinami. Otóż, na poprzednim sprzęcie zmieniłem w pliku TShips (z modu Cadiusa ze statkami) linijkę "Engine glow effect" w zakładce "Model" z tych co były na 0 w każdym statku. I niestety na obecnym sprzęcie ta sztuczka działa źle. Jak patrzę na statek z zewnątrz ogona nie ma, ale gdy w takim ustawieniu kamery skręcam to nagle pojawia się skręcający się ogon. Jak lecę na secie (x 600) to co jakiś czas i tak pojawia mi się mignięcie spalin na ekranie :/ Da się to jakoś inaczej naprawić?? Czy też to wina, tego, że X3:TC nie lubi się może z Win7 -64bit, albo z modowanymi sterownikami do 6770M??? Na czystej grze nigdy tego nie zauważałem, ale od razu po instalacji na nowym sprzęcie wrzuciłem sobie mod Cadiusa oraz NPC Bailing Addon i SCS.EDITZnajomy twierdzi, że spaliny to efekty cząsteczkowe, wiec nie "Engine glow effect", lecz (wg. niego) powinienem wyzerować "Particle emitter". Czyzbym źle zrobił??? Bo ogony nadal mam, wł grę na nowo i mam znowu... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piteropeter Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Wina na pewno nie leży w systemie. Windows 7 w wersji 64bitowej powinien bez problemów odpalać X3TC, a nawet jeśli nie, istnieje magiczny przycisk "Uruchom w trybie zgodności z". Ja bym obstawiał przerabiane sterowniki. Fachowców raczej nikt nie przebije. Sorki, ale bardziej co nie jestem w stanie pomóc. Niech lepiej ktoś, kto w tym siedzi się wypowie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 U mnie na secie czasami wyskakują spaliny przed maską. Na TC i AP. W Reunion nie pamiętam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Kolega miał rację Po wyzerowaniu każdemu statkowi z osobna wartość: "Particle emitter"w pliku TShips zniknął u Mnie problem ze spalinami migającymi przed maską Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trucx Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 W dniu 28.04.2012 o 21:17, LeWaR napisał:U mnie na secie czasami wyskakują spaliny przed maską. Na TC i AP. W Reunion nie pamiętam.Mi tak samo ale rzadko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 29 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2012 W Reunionie nigdy.W TC od samego początku gry, czyli od czasu wydania.W AP nie.W AP + XRM tak, ale zmniejszenie SETA z x10 na x6 pomogło i nie mam problemu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 9 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2012 Panowie, wiem, że uprawiam archeologie (ale jako student historii - jako pokrewnej dziedziny - chyba mogę ), ale zainstalowawszy dzisiaj X3:TC + XRM + CPC + JSON + NPC BA + SCSuite (wszystkie ręcznie z ZIP lub po explorowaniu z SPK - uwolniłem się od uruchomiania PM Lite ) zauważyłem, że Znooowu mam te cholerne spaliny (na SETA x6 - zawsze na takim ustawieniu latam). Wiem, wiem, wiem... Mogę sobie po raz X przerobić plik TShips... Ale jak pomyślę o klikaniu i zmianie wartości "Particle emitter" ponad 300 razy to mi się słabo robi... Więc pytam, da się inaczej to zrobić? Problem pojawiać się zaczął gdy grałem z CadiusShipPackiem v1.94 i teraz z XRM-em 1.25. Na czystym X3:TC nigdy tak na SETA x6 nie miałem.Kiedyś, gdzieś, dawno temu, czytałem (chyba) tu na forum , że da się to prościej załatwić (używając XRM-a), poprzez skasowanie jakiegoś (lub kilku) pliku / plików.Bardzo proszę o informację, jakie to pliki trzeba wyautować z dysku Bo na samą myśl o kolejnej zabawie ręcznej z plikiem TShips z 14 i 15.dat mam ochotę trzasnąć laptopem o biurko... :/Dlatego Baaardzo Was Proszę o Pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bell Opublikowano 10 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 http://xudb.pl/topic/2056-mod-x3-rebalance-mod-xrm-total-conversion/page__view__findpost__p__34098 wersja PLhttp://forum.egosoft.com/viewtopic.php?p=3700456#3700456 wersja ENG Proszę bardzo ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henryk5pio Opublikowano 10 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2012 Dzięki za info Wprawdzie zrobiłem to ręcznie, ale jak coś by się znowu sknociło, to wiem już jak to innym sposobem naprawić Dzięki Bell Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.