Skocz do zawartości

Ogony spalin - problem


henryk5pio
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem ze spalinami. Otóż, na poprzednim sprzęcie zmieniłem w pliku TShips (z modu Cadiusa ze statkami) linijkę "Engine glow effect" w zakładce "Model" z tych co były na 0 w każdym statku. I niestety na obecnym sprzęcie ta sztuczka działa źle. Jak patrzę na statek z zewnątrz ogona nie ma, ale gdy w takim ustawieniu kamery skręcam to nagle pojawia się skręcający się ogon. Jak lecę na secie (x 600) to co jakiś czas i tak pojawia mi się mignięcie spalin na ekranie :/ Da się to jakoś inaczej naprawić?? Czy też to wina, tego, że X3:TC nie lubi się może z Win7 -64bit, albo z modowanymi sterownikami do 6770M??? Na czystej grze nigdy tego nie zauważałem, ale od razu po instalacji na nowym sprzęcie wrzuciłem sobie mod Cadiusa oraz NPC Bailing Addon i SCS.

EDIT

Znajomy twierdzi, że spaliny to efekty cząsteczkowe, wiec nie "Engine glow effect", lecz (wg. niego) powinienem wyzerować "Particle emitter". Czyzbym źle zrobił??? Bo ogony nadal mam, wł grę na nowo i mam znowu... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wina na pewno nie leży w systemie. Windows 7 w wersji 64bitowej powinien bez problemów odpalać X3TC, a nawet jeśli nie, istnieje magiczny przycisk "Uruchom w trybie zgodności z". Ja bym obstawiał przerabiane sterowniki. Fachowców raczej nikt nie przebije. Sorki, ale bardziej co nie jestem w stanie pomóc. Niech lepiej ktoś, kto w tym siedzi się wypowie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Panowie, wiem, że uprawiam archeologie (ale jako student historii - jako pokrewnej dziedziny - chyba mogę 😉 ), ale zainstalowawszy dzisiaj X3:TC + XRM + CPC + JSON + NPC BA + SCSuite (wszystkie ręcznie z ZIP lub po explorowaniu z SPK - uwolniłem się od uruchomiania PM Lite 😁 ) zauważyłem, że Znooowu mam te cholerne spaliny (na SETA x6 - zawsze na takim ustawieniu latam). Wiem, wiem, wiem... Mogę sobie po raz X przerobić plik TShips... Ale jak pomyślę o klikaniu i zmianie wartości "Particle emitter" ponad 300 razy to mi się słabo robi... Więc pytam, da się inaczej to zrobić? Problem pojawiać się zaczął gdy grałem z CadiusShipPackiem v1.94 i teraz z XRM-em 1.25. Na czystym X3:TC nigdy tak na SETA x6 nie miałem.

Kiedyś, gdzieś, dawno temu, czytałem (chyba) tu na forum , że da się to prościej załatwić (używając XRM-a), poprzez skasowanie jakiegoś (lub kilku) pliku / plików.

Bardzo proszę o informację, jakie to pliki trzeba wyautować z dysku 😁

Bo na samą myśl o kolejnej zabawie ręcznej z plikiem TShips z 14 i 15.dat mam ochotę trzasnąć laptopem o biurko... :/

Dlatego Baaardzo Was Proszę o Pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...