Yacek Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Jest już dostępny patch 3.2 dla TC.Zmiany jakie wprowadza patch: New Features and Improvements:- Improved missile friendly fire behaviour- Push effect of "push" lasers now uses falloff- Player missiles now immune to bullet damage for 2 seconds after launch- Added new windowed mode resolutions and support for res.dat file- Several performance optimisations- Improved target rectangle scaling at high screen resolutionsFixes:- Fixed ships never docking at docking clamps unless SETA is engaged- Fixed hitting Boost sending you back through the gate you have just come through- Fixed some dialogue choice lines in the Buy Sector Information service- Fixed rare broken handling of right mini-monitor- Fixed rare crash when Game Over is shown- Fixed rare Alt-Tab problem during startupPobrać można jak zwykle z działu Download Egosoftu: http://www.egosoft.com/download/x3tc/patches_pl.phpPatch nie dodaje nowego zestawu plików cat/dat, tylko nadpisuje pliki 13 cat/dat, więc można spokojnie instalować mając jakieś mody dodające kolejne pliki cat/dat.Savy jak zwykle są kompatybilne po instalacji patcha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwain Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Witam,A ja mam takie pytanie w związku z tym patchem, moja wersja z płyty miała patch 3.0, ściągnąłem patch 3.1 i zainstalowałem po zainstalowaniu miałem do 22 cat/dat, dodałem kilka modów i mam teraz 26 cat/dat, więc czy teraz po ściągnięciu patcha 3.11 i 3.2 nic mi się z modami nie poplącze? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Nie poplącze. Pisze przecież że patch 3.2 nadpisuje pliki 13.cat/dat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwain Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Oki :-) rozumiem że patch 3.11 zrobi sobie kolejne cat/dat ? i czy w ogóle muszę instalować patch 3.11 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 W dniu 18.01.2012 o 16:40, Gwain napisał:Oki :-) rozumiem że patch 3.11 zrobi sobie kolejne cat/dat ?Ech, ile razy można pisać to samo. Nie, nie zrobi sobie kolejnych. Nadpisze pliki 13, czyli zastąpi stare pliki 13cat/dat dodane przez patch 3.1 nowymi o tym samym numerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwain Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 W dniu 18.01.2012 o 16:44, Yacek napisał:Ech, ile razy można pisać to samo. Nie, nie zrobi sobie kolejnych. Nadpisze pliki 13, czyli zastąpi stare pliki 13cat/dat dodane przez patch 3.1 nowymi o tym samym numerze.Dziękuję za wyczerpującą odpowiedź tylko zwróć uwagę że teraz pytałem o patch 3.11 :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 18 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Patche 3.0, 3.1, 3.1.1 i 3.2 dodają lub zmieniają plik 13cat/dat. Więcej plików cat/dat czystej gry nie ma. Wszystko co masz powyżej numeru 13 to pliki modów zewnętrznych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gwain Opublikowano 18 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2012 Wszytko zrozumiałem, dzięki za cierpliwość :-)pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.