starjacker0 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Szukam skryptu, ktory umozliwi automatyczne dokowanie mysliwcow do lotniskowcow, OPB lub stacji, jezeli maja jako baze. Chodzi o to, zeby automatycznie wracaly do hangarow po zniszczeniu wroga atakujacego baze tych mysliwcow.Np. lotniskowiec z 10 mysliwcami w hangarze jest atakowany przez pirata. Mysliwce wylatuja, niszcza pirata i wracaja same do hangaru lotniskowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Może wypróbuj ten skrypt: http://forum.egosoft.com/viewtopic.php?t=197907Nie testowałem, nie wiem czy to jest to o co ci chodziło. Może spróbujesz i dasz znać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2008 Sprobowalem i nie zadowala mnie ten skrypt. Polecenie atakuj i laduj musze wydac kazdemu mysliwcu z osobna, a po zlikwidowaniu wroga i wyladowaniu mysliwce maja ustawiony brak polecenia i w razie potrzeby trzeba od nowa wydawac to polecenie im.Ja bym chcial bardziej cos takiego, aby wystarczylo wydac raz polecenie jednemu lub grupie mysliwcow przyporzadkowanych do jakiejs bazy (stacji, statku z hangarem lub OPB) i zeby one wykonywaly juz polecenie do konca (tzn. rozpylenia ich, bazy lub zmiany polecen przeze mnie) automatycznie: w czasie spokoju stacjonowalyby w hangarze swojej bazy, a w razie ataku same wylatywaly i rozwalaly wroga, a potem automatycznie wracaly do hangaru, czekajac na kolejny atak.Cos jak polecenia logistyczne MK2: TS normalnie stacjonuje w jakiejs stacji, a gdy pojawi sie towar w jedenj z obslugiwanych stacji, to leci po niego, wykonuje swoja robote i wraca do ktorejs ze stacji, czekajac az towar znowu sie pojawi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrihedd Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Sprawdzałeś może Anarkis Carrier Command?Wprawdzie nie zainstalowałem jeszcze tego skryptu więc nie do końca wiem co daje ale jedna z komend ma taki zachęcający opis:Cytat<t id="1232">Automatyzuje lotniskowiec. Będzie on sam się bronił i wysyłał statki kiedy zajdzie taka potrzeba.</t>Jeśli ktoś wie jak to działa to proszę o info, bo sam jestem na przyszłość zainteresowany (jeszcze nie dorobiłem się niczego co mogłoby mienić się lotniskowcem ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2008 Ciekawie to wyglada, zwlaszcza ze obsluguje takze OPB. Jednak jest jeden mankament - wyslane mysliwce nie atakuja wroga praktycznie w ogole: tylko z wiezyczki strzelaja do przeciwnikow (z glownych dzial w ogole), a w dodatku slamazarnie lataja (taka np. Nova tylko kilkanascie m/s).Trzeba jakos ten problem wlasnie z dzialaniem mysliwcow rozwiazac i skrypt bylby fajny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 A nie wystarczył by ci skrypt każący wszystkim myśliwcom wylecieć a potem dajesz im rozkaz do ataku ?? Ja poszukuje takiego skryptu nakazującego start wszystkim myśliwcom abym nie musiał każdego startować z osobna zna ktoś takowy?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 No niestety nie wystarczylby. Zalezy mi na tym, aby zostawic mysliwce w lotniskowcu patrolujacym sektor oraz w OPB (wchodza tam 3) i nie myslec juz o tym. Wiem ze duze jednostki slabo sobie radza z malymi mysliwcami, wiec wole dac im dodatkowa ochrone w postaci mysliwcow. Na razie nie dokonuje zadnych inwazji tylko zwiedzam galaktyke, wiec duze jednostki sluza mi tylko jako ochrona sektorow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Poszukajcie w temacie Fight Command Software MK3 - w opcjach ma dokowanie do statku bazy gdy nie ma wrogów. - każdy ze statków musi miećten soft zakupiony, podobno dobry jest. Ja mam za świeżą grę, aby przetestować to coś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Faktycznie - mysliwce tu sa "zywsze" niz w przypadku Anarkis Carrier Command.Podmienia on 4 pliki z folderu scripts, zaleznie od wersji (sa tam jakies 4 wersje w archiwum, ja wybralem te pliki z folderu o nazwie XTM), te zmodyfikowane przez XTM, wiec mam pytanie, czy nie kloci sie z XTM? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Skoro jest wersja pod xtm to nie powinno się kłócić. W opcjach AI poszukaj o dokowaniu myśliwców - Domyślnie jest "NO". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
starjacker0 Opublikowano 1 Września 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 OK, zaznaczylem wszystko co trzeba i jest dobrze... jak na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Pewnie się zbłaźnię ale jak to zainstalować?? Wiem jest instrukcja w pliku ale nie wiedzieć czemu po zainstalowaniu nie działa mi :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 A uruchomiłeś skrypt w opcjach AI? Jak LeWar zauważył, domyślnym ustawieniem skryptu jest NO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 1 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2009 Szczerze mówiąc to skopiowałem foldery "srcript" i "t" i nie wiedziałem co dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Podczas gry wejdź w opcje, na końcu masz ustawienia sztucznej inteligencji. Musisz tylko znaleźć ten skrypt i go włączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Kurcze wypakowałem pliki do script i t i wywala mi do windows z komunikatem błędu i info że X3.EXE zostanie zamknięty.Poprawka odpaliłem nowa grę i nie wywala mnie ale w menu Al nie mam tego skryptu za to jest pełno Readtext`ów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vrihedd Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Jeśli chodzi o readtexty to ściągnij sobie z tutejszej bazy skryptów spolszczenie do ACC, powinno pomóc.U mnie skrypt nie wymaga odpalenia w menu AL. W ogóle nie ma wśród tamtejszych opcji.Jeśli zamierzasz go testować to pamiętaj, że działa tylko na statki klasy TL i M1. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szynszyl Opublikowano 2 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2009 Mam pytanie co mam zrobić z plikami z folderu files?? nie mam XTM i nie wiem gdzie sprawdzić czy mam któryś z ze skryptów z tego folderu.Ściągnąłem spolszczenie do ACC ale nie pomogło natomiast po instalacji skryptu o którym tutaj mowa wywala mi grę gdy próbuje załadować save`a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.