littlekiller Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 (edytowane) Jako ,,twardych wrogów" uważam M6, M7, M2 i M1 od tego zacznijmy...W czasie eksploracji oraz w czasie questów, wielokrotnie natykamy się na ,,twardzieli". Gram dość długo i wymyśliłem taktykę która powinna przypaść do gustu wszystkim wielbicielom akcji i odrobiny szaleństwa (a także biedniejszym pilotom) zapraszam do lektury:Jak rozwalić M6, korzystając z TM?- TM musi mieć myśliwce-myśliwce muszą mieć niezłą tarczę (M5 odpada)- TM musi mieć przynajmniej 400 KJ tarczy- Wszystkie statki muszą być porządnie uzbrojone (badziewie typu emiter impulsowy odpada)Opis:1. Sprawdzamy czy klient (M6) ma towarzystwo, musi być samotny by akcja się udała.2. Podlatujemy na maksymalnej prędkości kierując się wprost na M6, myśliwce mogą pozostać nieco z tyłu lub lecieć za nami gęsiego by klient zaatakował najpierw TM.3. Gdy zbliżymy się, M6 przerwie atak i zacznie wykonywać unik, my również wykonujemy unik, ale trzymamy się ogona M6, w tym momencie wchodzą nasze myśliwce.4. Utrzymując zerowy dystans. Wszystkie statki nawalają w bezradną M6 (która wciąż próbuje uniknąć kolizji) aż do jej zniszczenia.- Jeśli po zerwaniu tarczy M6, nasza tarcza jeszcze się trzyma, możemy staranować M6 by przyspieszyć walkęJak rozwalić M6, korzystając z M6?- Wszystko tak samo jak punkt wyżej tyle że bez myśliwców.Jak rozwalić M7 korzystając z M6?- Tym razem potrzebujemy konkretnej broni- miotacza masy materii, ilość miotaczy jest dowolna, podobnie jak i miejsce jej założenia.- Musimy mieć spory zapas amunicji- Nasza M6 musi być szybka i zwinna oraz mieć najlepsze tarcze.- Z kolei TY drogi czytelniku musisz mieć refleks, podzielną uwagę, odrobinę talentu i brawury.Opis:1. Sprawdzamy czy klient ma towarzystwo, jeśli tak, akcja trochę się skomplikuje.2. Sprawdzamy czy klient rzuci się w pogoń gdy tylko się zbliżymy; czy leci w kierunku portalu (ignorując naszą obecność).3. Jeśli nie zechce nas zaatakować, wskakujemy mu na ogon i zaczynamy strzelać z dogodnej pozycji.4. Jeśli w pobliżu są wrogie myśliwce, ściągamy na sobie ich uwagę, odciągamy od klienta i zestrzeliwujemy5. Gdy teren jest czysty podlatujemy do klienta.6. Z odległości kilku kilometrów klient zacznie strzelać z ciężkich dział, unikamy pocisków silnikami bocznymi.7. Z odległości około 2 km odezwą się lżejsze działka, nie mamy szans uniknąć wszystkich pocisków, ale unikami ograniczymy ilość trafień.8. Gdy przekroczymy barierę 1.5 km otwieramy ogień i strzelamy, cały czas wykonując uniki, dobrze jest lecieć wzdłuż klienta i w niewielkiej odległości od niego cały czas prażąc.9. Jeśli w dowolnym momencie walki osłony naszego statku spadną poniżej 50-40-30% zawracamy i uciekamy cały czas wykonując uniki, potem czekamy aż tarcze się naładują i ruszamy do następnego podejścia10. Punkty od 6 do 9 wykonujemy na okrągło, dopóki klient nie padnie.Jak rozwalić M2, M1 korzystając z M6?- Wszystko robimy tak samo jak w przypadku walki z M7, lecz w przypadku starcia z lotniskowcem, szczególny nacisk stawiamy na niszczenie wypuszczonych przez M1; M3, których wyrzutnie bomb odłamkowych są groźne dla tarcz.- Poza tym jedyna różnica polega na gęstości ognia kładzionego przez klienta.Klasy statków wymienione we fragmentach ,,korzystając z..." to najmniejsze statki w których przypadku możliwe jest wykonywanie takich akcji.Powyższe akcje wykonywałem osobiście korzystając ze statków:TM Zefir, 600 KJ tarczy, Działa akceleratorowe na wszystkich gniazdach i w myśliwcach (M4 Solano 75 KJ tarczy)M6 Skiron, 1 GJ tarczy, miotacze masy materii na wszystkich gniazdach.Powyższe statki są do kupienia w stoczni OTAS, gdy by ktoś był zainteresowany...Tak naprawdę nie walczyłem z M2, ale pokonałem M1 więc myślę, że starcie z M2 byłoby nawet łatwiejsze . Edytowane 24 Października 2011 przez littlekiller Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 Miotacz masy? Cóż to takiego? Chyba masz na myśli Miotacz Materii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
littlekiller Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 tak właśnie to miałem na myśli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 23 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 W dniu 23.10.2011 o 16:19, littlekiller napisał:tak właśnie to miałem na myśli No to może byś poprawił w pierwszym poście tematu?A próbowałeś kiedyś użyć rakiet? Polecam Tajfuny, można nimi zniszczyć praktycznie każdy duży statek z bezpiecznej odległości.Można też używać Droidów Bojowych albo jeszcze lepiej Droidów Bojowych MkII uzbrojonych w Działka Akceleratorowe. Skutecznie odwracają uwagę wroga, a przy okazji mogą pomóc w zbijaniu osłon. Oczywiście skuteczność wzrasta wraz ze wzrostem ilości Droidów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
littlekiller Opublikowano 23 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2011 już miotacze masy materii zedytowane. O rakietach nie napisałem bo nigdy nie byłem ich zwolennikiem, to samo droidy. Może faktycznie byłoby lepiej użyć droidów do odwrócenia uwagi klienta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
littlekiller Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 Ok teraz czas na małe sprostowanie:Walcząc z M1 i M2 warto przywrócić oryginalny maping klawiszy tzn. założę się, że pod ,,w" macie przyspieszenie a pod ,,s" zwolnienie. W oryginalnych ustawieniach klawisze te sterują silnikami bocznymi o orientacji góra - dół. Mając cały zakres uników łatwiej unikać pocisków, ergo: walka trwa krócej i nie jest tak ryzykowna.Powyższa zależność jest szczególnie ważna w walce z M2, które bez przerwy zasypują nas huraganowym ogniem ciężkich dział. Testowałem to w praktyce, moim asystentem był xenoński K. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 W dniu 26.11.2011 o 15:27, littlekiller napisał:Walcząc z M1 i M2 warto przywrócić oryginalny maping klawiszy tzn. założę się, że pod ,,w" macie przyspieszenie a pod ,,s" zwolnienie.Założę się że ty tak zmieniłeś Wiele razy, w różnych tematach znajdziesz podpowiedź aby używać klawiszy WSAD do uników. Teraz w końcu wiesz dlaczego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
littlekiller Opublikowano 26 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 wcześniej grałem w CoD-a w którym sterowanie odbywa się przez WSAD, stare odruchy pozostały .Poza tym wcześniej wystarczały mi uniki lewo-prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.