Riess Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 Z tego co widzę obecnie ludzie hejtują remaster oryginału za dwie rzeczy:- głupie jak but AI indywidualnych jednostek używające skryptów z HW2. Korwety w HW2 latały dookoła celu ostrzeliwując go z centralnie umieszczonej wieżyczki. Korwety w HW1 miały wiele wieżyczek ("multiguny" aż 6) przy czym podczas ataku trzymały dystans do przeciwnika i starały się zwrócić do niego przodem aby móc ostrzeliwać go ze wszystkich wieżyczek. W remasterze korwety te latają tak jak w HW2, I masz korwety które strzelają do celu z dwóch bocznych wieżyczek, bo cel nie znajduje się w zasięgu pozostałych 4.- dynamiczne skalowanie trudności zapewniające tym którzy pamiętali co się wyprawiało od połowy HW2 powrót do znanych godzin przeklinania i irytacji niemożliwą do zrównoważenia przewagą liczebną CPU. Myślałeś że 13 krążowników Vaygrów z Balcory było absurdem? To teraz masz 15 krążowników Taiidan w Bramie Tannhausera. Baw się dobrze, albo pamiętaj aby zezłomować większość swojej floty przed skokiem z misji 14. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cerber Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 mothership fajny:https://www.youtube.com/watch?v=3jp5TdYBD-Mchociaż imo brak fizycznej kopii w edycji kolekcjonerskiej to jakaś pomyłka...a jak tam multi? niby jeszcze beta, ale jestem ciekaw, jak to w praktycewygąda, duży ruch? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Kupiłem w ramach promocji za połowę ceny na steamie. Pierwszy launcz skoińczył się kraszem, przy drugim podejściu na szczęście już zadziałało.Co najbardziej mnie boli po 1h rozgrywki? Potyczki w HW1R strasznie długie w stosunku do tego co działo się w oryginale, gdzie atak myśliwców na korwety był samobójczy. Tymczasem tutaj korwety strzelają, strzelają i strzelają... ale trafić nie mogą.Wyłazi też zmiana mechaniki gry z symulacji na generator liczb losowych aż boli. W klasycznym HW do przejęcia większych jednostek trzeba było używać sztuczek, odwarać uwagę celu i podchodzić go od tyłu grupą korwet w tym samym czasie (bo zwykle kilka traciliśmy). W nowym HW wszystko wieksze od fregaty szturmowej ma od 5 do 2% szansy na trafienie korwety, więc widzimy nasze korwety szarżujące niszczyciel Taiidan od czoła kiedy ten bezradnie pudłuje chociaż te lecą tuż przed jego lufami. I chociaż biedak strzela to nie trafia, bo niewidzialna kostka nakazuje mu pudłować. Komedia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 13 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2015 Blackbird Interactive pojawiło się na ostatniej konferencji Unity, gdzie opowiadało o mechanizmie do cinematików w prequelu do Homeworldów, Shipbreakers. Prezentacja zawierała również fragmenty rozgrywki: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2016 Oho! Nie spodziewałem się, że znajdę jeszcze jakieś polskojęzyczne forum, które coś mówi o Homeworldzie Piękna to gra(mówi człowiek prowadzący forum od 10 lat poświęcone serii więc...cóż, jestem subiektywny). A jak Wam się podoba nowy tytuł, Homeworld: Deserts of Kharak? Grał ktoś już? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Humm, wiem że AdiJaeger czy-jakos-tak prowadził forum o homeworldach długo, poza nim było też forum jakiegoś klanu na fora.pl Nie grałem, widziałem cinematiki, wzruszyłem się.Osobiście wypatruję zapowiedzianego jakiś czas temu "megapacza" do remastera. Wg. ludzi z Gearboxu jest "tuż za rogiem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Ukazał się właśnie gigantyczny (5gb) patch dla Homeworld Remastered który poza dziesiątkami zmian w balansie, kampanii, wyglądzie i interfejsie przynosi napisany od nowa model zachowania jednostek, przywracający do gry autentyczne formacje oraz balistykę pocisków. Oznacza to że można fregatom narzucić szyk który ten będą utrzymywać atakując, a my nie będziemy się już łapać za głowę widząc jak nasze okręty pudłują ostrzeliwując nieruchome cele bo silnik gry dyktował im 5% szansę na trafienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.