LOGOS Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Poszukuje jakiegoś skryptu\moda który zwiększyłby zasięg skanera dupleksowego i tripleksowego. Przeszukałem większość tego forum i nic nie znalazłem może ktoś z was używał czegoś takiego, a może wie ktoś jak coś takiego zrobić? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 5 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2011 Nie spotkalem sie ze skryptami zmieniajacymi zasieg skanerow, sa zas skrypty ktore dodaja jakies nowe funkcje (skanowanie ladunkow, rangi pilotow etc), ale nie zmieniaja zasiegu tych istniejących skanerow.Z kolei w modzie Ship Rebalance skanery maja zmienione zasiegi. Dupleksowy jest dla malych statkow i ma zwiekszony zasieg, zas tripleksowy jest tylko dla duzych statkow i swym zasiegiem ogarnia znaczna czesc mapy, aczkolwiek ten mod jest czyms wiekszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 16 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2011 Z tego co mi wiadomo to skaner tripleksowy ma zasięg do 30km. Można ten zasięg podwoić do 60 km za pomocą skryptu CODEA. Myśliwce zwiadowcze wyposażone w skaner tripleksowy utworzą formacje, za pomocą której nasza flota, lub lotniskowiec widzi do 60km. Może nie całkiem o to ci chodziło, ale to jedyny sposób, jaki na dzień dzisiejszy znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Prosta sprawa:Należy przy pomocy Mod Managera lub X3 Editor 2 odszukać i wypakować z plików .cat/.dat plik Globals.pck.Plik ten znajduje się też w plikach .cat/.dat moda 500km comm range i jesli ktoś używa tego moda to powinien wypakować plik z niego.Można go otworzyć bezpośrednio w programie X3 Editor 2 lub po wypakowaniu otworzyć plik Globals.xml w edytorze tekstowym (najlepiej w Notepad++).Linie:SG_SCANNER_RANGE_SHIP;5000000; SG_SCANNER_RANGE_SHIP_UPGRADE2;10000000; SG_SCANNER_RANGE_SHIP_UPGRADE3;15000000;Odpowiadają w kolejności za zasięg bez skanerów, zasięg ze skanerem dupleksowym, zasięg ze skanerem tripleksowym. Zmian wartości (np. podwojenie ich) spowoduje zwiększenie zasięgów skanerów.Plik Globals.xml po zapisaniu zmian najlepiej przekopiować bezpośrednio do katalogu types w katalogu głównym gry, jeśli nie mamy takiego katalogu to należy go utworzyć i wkleić do niego ten plik. Dlaczego? Bo zawarte tam pliki mają zawsze najwyższy priorytet i instalacja jakiegoś nowego moda zmieniającego Globals.xml nie zmieni nam zasięgów (oczywiście może to być problematyczne, jeśli mod będzie zmieniał inne parametry z tego pliku, bo tych zmian nie będziemy mieć w grze). Ale jeśli nam się znudzi duży zasięg, lub będziemy chcieli mieć zmienione inne parametry zmieniane przez zainstalowany ostatnio mod, to wystarczy tylko usunąć plik Globals.xml z katalogu types i po sprawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Aja, tylko, że to już cheat. NO cóż na pewno komuś się przyda. Ja tam wolę mieć u swego boku eskortowce, które tworzą taką formacje dzięki której widzę dwa razy dalej, bez naginania systematyki gry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Jest możliwość, to czemu nie można tego zmienić. Są tacy co używają Cheat-a. I co?A czasem mody zmieniają nie tylko tła sektorów, ale również ich rozmiary. Wtedy zasięg skanera tripleksowego wygląda jak byśmy nie mieli żadnego skanera. Jeśli ktoś nie umie, nie zna możliwości Oprogramowania Eksploracja i polecenia Mapa Sektora to chcąc odkryć wszystkie stacje w sektorze taka modyfikacja mu się przyda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gie_N_koV Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 CytatA czasem mody zmieniają nie tylko tła sektorów, ale również ich rozmiary.Jaki to mod? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 CytatCytatA czasem mody zmieniają nie tylko tła sektorów, ale również ich rozmiary.Jaki to mod?Różne, szczególnie te dodające nowe sektory. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOGOS Opublikowano 23 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2011 Dzięki za wszystkie odpowiedzi w tym temacie, szkoda tylko że tak mało czasu ostatnio miałem ze dopiero teraz mogłem coś z tym pokombinować. Szczególnie przydał mi się post Yaceka za którego bardzo dziękuje. A co do wypowiedzi Lizarda zgadzam się z nim w 100% pod warunkiem ze ktoś w ogóle nie używa skryptów i modów bo tak jak powiedział Yacek w poście na temat wielkości sektorów mody i skrypty wiele zmieniają w grze, w moim przypadku dzięki modowi 500km comm range oraz modowi no frog widzę dużo dalej przez co skaner o zasięgu 30 km to trochę tak jakbym latał prawie tylko na wzrok, najpierw kieruje się na cel bo go widzę a dopiero potem skaner mi mówi ze tam ten cel jest, z mojej perspektywy powinno być odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.