Skocz do zawartości

Mody zmieniające bramy skokowe i efekty otwarcia tunelu


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pojawiły się ostatnio cztery mody zmieniające bramy skokowe i efekt otwarcia tunelu pod przestrzennego. Te mody to:

1. [MOD] Warp Gate Redesign - V1.0 Available 13/2/2011

Mod dostępny jest w wersji .spk, więc instalujemy go przy pomocy PM Lite.

Mod dostępny jest w dwóch wersjach:

Necron Warp Gates

Babylon 5 Hyperspace Gates

Mod może współpracować z innymi modami do zmian bram:

Replacement Event Horizon Textures by Trixx - opis poniżej

Gate Effect Pack by Zeron-mk7 - opis poniżej

Convert Trans-Orbital Accelerators to Jump Gates by Graxster

2. [MOD] New gate designs v1.1

Mod dostępny jest w formacie .zip. Paczka zawiera 6 katalogów. Każdy katalog zawiera pliki NN.cat i NN.dat oraz plik jpg z przykładem zmiany bramy skokowej. Po wybraniu jednego wariantu zmian kopiujemy pliki NN.cat i NN.dat do katalogu głównego gry i zmieniamy im nazwę na kolejny numer plików .cat/.dat, czyli mod instalujemy jako fake patch.

UWAGA: możemy instalować tylko jeden wariant. Jeśli przekopiujemy kilka wersji i nadamy im kolejne numery, to w grze efekt zmiany zobaczymy tylko z ostatniego zestawu plików .cat/.dat (o najwyższym numerze).

Przykłady zmian:

Wariant 1

Wariant 2

Wariant 3

Wariant 4

Wariant 5

Wariant 6

3. [MOD] Replacement Event Horizon Textures - Hi-Res & 3 Flavours

Mod zmienia efekty otwarcia tunelu pod przestrzennego.

Dostępny jest w trzech wersjach:

Original Style:

Dual Ripple :

Ripple :

Wszystkie trzy wersje dostępne są w dwóch formatach: .zip - do ręcznego wypakowania i .spk do instalacji poprzez PM Lite (ale w wersji 1.30 RC1)

Oczywiście można zainstalować na raz tylko jedną wersję.

4. [MOD] Gate effect pack v2.0

Mod dostępny jest w formacie .zip. Paczka zawiera 26 katalogów. Każdy katalog zawiera pliki NN.cat i NN.dat oraz plik jpg z przykładem zmiany bramy skokowej. Po wybraniu jednego wariantu zmian kopiujemy pliki NN.cat i NN.dat do katalogu głównego gry i zmieniamy im nazwę na kolejny numer plików .cat/.dat, czyli mod instalujemy jako fake patch.

UWAGA: możemy instalować tylko jeden wariant. Jeśli przekopiujemy kilka wersji i nadamy im kolejne numery, to w grze efekt zmiany zobaczymy tylko z ostatniego zestawu plików .cat/.dat (o najwyższym numerze).

Przykładowe efekty:

Wszystkie można oglądnąć pod tym linkiem: screeny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...