Moskit Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Duty Calls - według mnie całkiem zabawna parodia strzelanin jako ogółu, choć widać, że CoD jest głównym celem tegoż "ataku". Miło spędzone 5 minut, tylko mnie też ciekawi dlaczego to wszystko waży ponad 700MB. Jeżeli komuś nie chce się przechodzić tej "gry" to polecam poniższy materiał wideo. Nudziło mi się troszkę dzisiaj to nakręciłem takiego let's playa z Duty Calls. http://www.youtube.com/watch?v=PoiXBVyM3mE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 Dzięki za ten filmik, dzięki niemu w 5 minut zaoszczędziłem być może o wiele więcej czasu . Może w tych 700 Mb jest 699 MB dla Bulletstorm a 1 MB dla DutyCalls, tylko trzeba kupić kod odblokowujący dla tej pierwszej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 5 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2011 No panowie, chcieliście szczegółowych modelów, multimappingu 16 tekstur 2048x2048 dla każdej powierzchni i skryptów shadera dla każdego pikselka na ekranie, to już wiecie gdzie to wszystko się znajduje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.