Skocz do zawartości

Mod poprawiający wydajność.


Azakal
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czasem wlatujemy do sektora Xenońskiego w którym znajdują się np.: 3 x K i 3 x J. W pewnym momencie wszystkie w/w okręty wypuszczają kilkukilometrowe salwy ze swoich PDFów. W niektórych komputerach może to wywołać lekką zadyszkę. Mój blaszak, na szczęście nie ulega temu obciążającemu działaniu i radzi sobie całkiem nieźle. Niestety gdy zasiadam za sterami Valhalli, wpadam do Xenońskiego i mój stateczek zaczyna "siać" na lewo i prawo ze swoich 72 dział, do tego kilkanaście J i/lub K wyrzuca wstęgi PDF, nawet u mnie pojawia się slideshow. Skłoniło mnie to do poszukania lekarstwa. Znalazłem dwa mody poprawiające wydajność podczas walk:

1) Bullet Mod

2) Combat Mod 2

Oba mody zmieniają właściwości broni i wygląd pocisków. Nie będę opisywał wszystkich tylko posłużę się przykładem PDF Gamma.

Oryginalne ustawienia: Uszkodzenia kadłuba - 5670, uszkodzenia osłon - 32375, szybkostrzelność - 89 strzałów na minutę, prędkość - 288

Ustawienia w Bullet Mod: Uszkodzenia kadłuba - 964, uszkodzenia osłon - 32375, szybkostrzelność - 45 strzałów na minutę, prędkość - 356

Ponadto zmieniają one nieco właściwości osłon i rakiet. W Bullet Mod osłony bardzo szybko się ładują. Combat Mod 2 również zawiera plik z właściwościami osłon jednakże nie zauważyłem żadnych zmian, w stosunku do oryginału. Dodatkowo drugi mod dodaje Military Hud.

Jeśli ktoś nie chce zmieniać właściwości osłon, rakiet ani wyświetlacza TUTAJ znajdzie okrojoną przez mnie wersję Bullet Mod zmieniającą wyłącznie parametry broni. Testowałem oba mody i pomimo zmienionych osiągów działek walka nie straciła na atrakcyjności a wręcz zyskała. Oczywiście wrażenia estetyczne mają znaczenie drugorzędne wobec znacznej poprawy wydajności 😀

Jeden jak i drugi mod mozna wgrać do katalogu głównego gry jako fake patch więc w każdej chwili mozna je usunąć i grać "po staremu".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BulletMod bardzo mi się podoba. Strzały z przeciwlotniczych dział są o niebo piękniejsze, PDF Alfa ma fajny kolor, a EDP Alfa jest znacznie słabsze i tym samym pozwala na przejęcie jakiegokolwiek statku, bo nie zabiera mu od razu całego Hulla 😀

Polecam ten Mod wszystkim, ponieważ walki z nim są o wiele ciekawsze i trudniejsze, jako przykład podam, że walczyłem Aegirerem vs. Python (na arenie) i bez moda rozwaliłem go jedną salwą (Hull nawet nie zauważyłem jak zszedł 😀), a z modem prawie czterema i teoretycznie zginąłem 3 razy (gdyby nie napęd skokowy to bym nie dał z nim rady, bo musiałem skakać do bramy obok żeby zregenerować tarcze [8xMilitary500MJ] szok).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uzywam Bulletmoda juz od jakiegos czasu. Tak powinno to byc juz w podstawce! Teraz naprawde liczy sie kadlub statku, to ile jest w stanie wytrzymac gdy tarcze juz padna. Moje TS juz nie raz dzieki temu wychodzily z opresji przy pirackich atakach zamiast byc zmiecione przy pierwszej salwie. Mocniejszy kadlub - wiecej zdobycznych statkow. Grajac wczoraj udalo mnie sie moim Mako zgarnac 3 pirackie sokoly i splickiego frachtowca (bez uzywania BSE). Zmienione wlasciwosci rakiet. Teraz mozna uzywac wazek i innych "dumbfire'ow", w podstawowym x3 te pociski byly bezuzyteczne. Bardzo podoba mnie sie tez zastosowanie torpedy firestorm. Bardzo powoli przyspiesza, ale jest w stanie osiagnac ostatecznie bardzo wysoka predkosc koncowa. Dzieki czemu pocisk mozna odpalic z duzej odleglosci bez obawy ze zostanie sie zniszczonym w zasiegu rakiety. To bylo samobojstwo odpalac w kierunku flagowcow firestormy czy niezidentyfikowane.

Apropos Comabt moda to testowalem tylko przez chwile. Na dobra sprawe niewiem, ktory mod jest hmm lepszy bardziej realistyczny. Combat dodatkowo zmienia wyglad HUD na bardziej czytelny oraz dodaje bardziej efektownie wygladajace strzaly. Osobiscie dluzej nie zagoscil z racji trego ze zawiera HUD - ramkowy, a ja nie lubie tych latajacych ramek po calym ekranie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Jak chcesz nowego huda i nowa kolorystyke to wystarczy zainstalowc "Military HUD". Dodajesz pozniej bullet moda i masz co chciales.

Chodziło mi o wygląd salw poszczególnych broni. O to żeby np. zostawić wygląd ADP z Bullet moda i dorzucić wygląd i PPC z Combat, żeby zrobić taki połączony mod ze wszystkimi fajnie wyglądającymi pociskami. Ale teraz widzę, że sens tego jest co najmniej znikomy 😀 MilitaryHud używam.

Po tym filmiku (dzięki prawie zapomniałem, że istnieje coś takiego jak YouTube) przyznaje, że też (uhhh...) mi się bardzo podoba. Przetestuje je po kolei zobaczę który lepszy, bo nie wiem czy jest sens (i możliwość) instalowania obydwu na raz. Szkoda tylko, że (jak mi się wydaje po tym co widziałem na filmiku) CombatMod będzie bardziej spowalniał grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

To nie musisz instalować. Zobacz sobie do katalogu głównego gry X3 jaki masz najwyższy numer plików dat/cat. Przykładowo masz pliki 06.dat i 06.cat, nie masz plików 007.dat i 07.cat.

Więc wypakowujesz z zip-a pliki bulletmod.dat i bulletmod.cat do katalogu głównego gry i zmieniasz mim nazwy na 07.dat i 07.cat i to wszystko.

Uruchamiasz grę i to wszystko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...