Yacek Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Ktoś w temacie o TC wspomniał że w tej grze (XBTF) można było lądować na planetach. Ponieważ ja swoją przygodę z X-mi zacząłem dopiero od X3, mógłby ktoś, kto grał w tę grę opisać na czym polegało to lądowanie i co dawało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Riess Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Imho to o lądowaniu na planetach, to było w kontekstcie Elite, a nie BtF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Może, nie znam się na tym, nie grałem. Ale może ktoś powie co w tym było takiego fajnego że wszyscy za tym płaczą. Może ja też zacznę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
S11 Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Oczywiście, że w XBTF nie było lądowania . Teraz ta gierka to już przeszłość i archaizm, ale w swoim czasie była czymś wspaniałym i rewolucyjnym, jak Elite2 w swoim czasie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2008 Zasugerowałem się tym:CytatTak w ogóle to ciekawe czy kiedykolwiek znów wylądujemy na planecie w jakimś Iksie... Ja zrozumiałem to "znów", że taka możliwość w X-ach była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...