Skocz do zawartości

Przelot z Heretic's End do Pasa Asteroidów - problem


szczekan
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gram od niedawna, miałem od razu większą chęć gry swobodnej, toteż nie rozegrałem żadnego gotowego scenariusza. Do tej pory wykonywałem misje handlowe oraz przewozy pasażerskie (wszystkie legalne), poznawałem kolejne sektory, statki, podnosiłem reputację. W tej chwili część gospodarczą działalności wykonują Delfiny i Mistrale z rozwiniętymi handlowcami wszechświatowymi na pokładzie. Ja z kolei pracuję nad reputacją u ziemian. W tym celu czekam na misje w Heretic's End i powoli zwiększam reputację (aktualnie miejscowy radny 57%). Frustruje mnie jednak taka sytuacja, kiedy mam zawieść jakiegoś ziemianina, lub wykonać dla niego jakąś misję w obszarach wszechświata, do którego muszę przelecieć przez Pas Asteroid. Nawet kiedy wiozę na pokładzie ziemianina jestem po kilku sekundach rozbijany w drobny mak. Mam pytanie, czy w którymś momencie ta sytuacja się zmieni? Czy trzeba zrobić najpierw jakieś misje z gotowych scenariuszy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Ja na Szabli robiłem scenariusz, aż do czasu kiedy dostałem się do M3 dostępnego z fabuły. Problemów nie było. Wystarczy to co dostaniecie z tej fabuły.

Rozbijają cię w drobny mak?

Ja się z tym nie spotkałem, bo nawet jak szli mnie ubić to nie mogli mnie dogonić wystarczy tylko myśliwiec może być szybki M3 i spokojnie zrobisz co trzeba, dopóki nie zrobisz sobie odpowiedniej reputacji u ATF.

Tylko jeżeli chcesz robić coś z klasą/rozwałką to dobry byłby M6 gdyż pozwala na więcej, choć zwykłe M4-M3 starczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M3 spokojnie wystarczy, a w późniejszym etapie możemy przejąć Vidara, a on nam już spokojnie wystarczy. Ja akurat miałem drobne problemy, bo jak się gra ze skryptem na inwazje, to do standardowych wrogów zwykle trzeba doliczyć patrolik xenków/krzaczków/piratów, a wtedy się wesoło robi bo zwykłe M3 nie wystarcza... 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oj... nie starcza, a misje fabuł lepiej robić bo, np:

-dostajesz kilka okrętów [w tym TL i M6+ sporo kasy]

-dostajesz stacje [xenon HUB]

-masz dostęp do ziemniaków

-[u mnie] w stoczniach Aldrin wszystkie #deffa

-awansujesz w rangach ras

-rozwijasz imperium

a odnośnie skryptów na rozrost walki: przydatne, ale po zdobyciu M2 [zwłaszcza w TOTT kupienie Universala] lub M7 [tylko TOTT! i jakiś z AMT! lub "gwizdnięty" z orbity M0 Warlord, okazyjnie Cytadela]... i wtedy można negocjować.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Owszem, fabuły warto robić, z czasem niezłe fanty dają. A co do skryptów na inwazje, to lubię ten dreszczyk emocji, gdy w co drugim sektorze trzeba kombinować jak pokonać lub wyminąć wrogie jednostki 😀 A czasami można nawet na niezłe bitwy natrafić 😀 I pytanko - statki #defa normalnie po ziemskiej fabule są dostępne, czy to zasługa skryptu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...