Skocz do zawartości

Wywala gre po instalacji ręcznej skryptow


Szynszyl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Próbujesz załadować save czy startujesz nową grę ? O problemie z PM Lite niedawno ktoś pisał tutaj http://xudb.pl/topic/1368-tc-cmod3-problem-z-plikami-save/#entry20615 , może to się tyczy też Twojego przypadku.

Ogólnie, żeby zainstalować skrypty/mody ręcznie nie trzeba nic zmieniać, rozpakowujesz tylko pliki do odpowiednich folderów i uruchamiasz grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciężko coś poradzić, za mało danych podajesz. Gdybyś tak choć listę skryptów/modów podał, bo może masz jakiś konflikt między nimi.

Do tego piszesz że używałeś PM. PM tworzy w katalogu gry swój własny katalog "Plugin Manager", gdzie zapisuje dane o swoich ustawieniach i skryptach. Masz tam może jakieś złe dane, przenieś gdzieś na bok cały katalog "Plugin Manager" i spróbuj uruchomić grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh nigdy się nie nauczę 🙁

Wiec po kolei. Mam patch 2.7 instalowany na czysta grę. skrypty:

EMP

Konfiguracja pluginów wersja PL

Menedżer wyrobów tez wersja PL

Cheat collection packages

combat mode 3

factory complex creator

lib.chem.strings-2.97

NPC Balling Addon

race invasion

race respondet fleets (nie wiem czy dobrze napisałem chodzi o skrypt wprowadzający siły szybkiego reagowania)

Salvage claim software

Salvage comandsand NPC

salvage insurance contract

SS TT Performance (podmiana shaderów)

Zaawansowany autoskok wersja pl

Jak coś jeszcze potrzeba to dajcie znać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to coś masz skopane skoro CMOD masz jako 09.

Jeśli masz patcha 2.7.1 to powinieneś mieć najwyższy numer plików cat/dat z czystej gry+patche 12. Tak więc wszystkie mody muszą mieć numery większe niż 12.

To że pliki CMODA maja oryginalnie numery 09, nic nie znaczy. Kopiując je nadpisałeś pliki z patchy TC. Dlatego gra się nie uruchamia. Instalując CMODA powinieneś zmienić mu numer na wyższy niż ostatni numer plików cat/dat w katalogu głównym gry.

Problem rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...