fieryangel Posted July 24, 2008 Share Posted July 24, 2008 Wpadłem na pomysł na pewien mod, gdyby komuś chciało się go zrobić. Niestety nie znam się na ich tworzeniu i szczerze mówiąc nie zamierzam tego zmieniać Chodzi i o takie coś co usuwało by z lisy Własności, statki o danej nazwie.Ja zawsze nazywam jakoś tam fabrykę, np. LuthorCorp i wszystkie statki dla niej pracujące również mają to w nazwie - dla porządku. Mod przydałby się dlatego, że przy dużej ilości statków (jak sami wiecie) szukanie na tej, wg mnie beznadziejnie zaprojektowanej liście, znalezienie czegoś zajmuje dużo czasu i jest niewygodne - nie daj boże jak Ci gra tnie...I tak jak wspominałem można by wyłączyć z listy dobrze prosperujące, nie wymagające wglądu, bądź prawie nie wymagające wglądu kompleksy wraz z ich obsługą, co jednocześnie skróciłoby listę o parę lat świetlnych O ile w ogóle jest możliwe wykonanie takiego narzędzia...A może istnieje już podobny mod ? Jeśli tak to proszę o namiary.@Dopiszę tu, żeby nie śmiecić już więcej...Zna ktoś, o ile jest, a jak nie ma to może ktoś znający się na rzeczy chciałby napisać, skrypt, który zapętlałby komendę "Kup towar" ? Po to, żeby można było transportować towar (głownie chodzi o silkon i ore) z oddalonych kopalni. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts