fieryangel Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Widziałem gdzieś, chyba w jakimś spisie statków, że Terrańskie statki mają jakieś problemy z wieżyczkami ? Wie ktoś coś o tym ?Nie mam jeszcze żadnego ziemskiego shipa dlatego pytam, bo to może wywrócić mój biznes plan "do góry nogami" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 24 Lipca 2008 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Ów "bug" polega na tym, że w XTM dodano nowy rodzaj broni - Elektromagnetyki. Broń ta nie była uwzględniona przez twórców X3 i niestety twórcy modu nie dali radę, aby w pełni zintegrować go ze statystykami. Żeby uzbroić statki ziemniaków w elektromagnetyki, trzeba użyć komendy na statku, a nie z poziomu zbrojowni na statku... Czy jakoś tak to szło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fieryangel Opublikowano 24 Lipca 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2008 Aha to wiem o co biega, czytałem o tym w FAQ chyba.We wspomnianym opisie pisało tylko "bugged turrets!" i bałem się, że wcale nie będą działały, ale cieszę się, że wszystko z nimi ok Dzięki za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Coś mi się wydaje, że w XTM nie działają wieżyczki o numeracji powyżej 12 (ma to Tyr, Olympos). Strzela max. 12 dział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BAAL-Melkart Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 CytatÓw "bug" polega na tym, że w XTM dodano nowy rodzaj broni - Elektromagnetyki. Broń ta nie była uwzględniona przez twórców X3 i niestety twórcy modu nie dali radę, aby w pełni zintegrować go ze statystykami. Żeby uzbroić statki ziemniaków w elektromagnetyki, trzeba użyć komendy na statku, a nie z poziomu zbrojowni na statku... Czy jakoś tak to szło. A czy w finalnej misji fabuły czystego X3 w systemie Heretics End (czy jakoś tak) nie pojawiła się ziemska flota uzbrojona w elektromagnetyki? XTM dodał soneńskie działa (te np z Mantisa alias Unknown M6) oraz wyrzutnię ciężkich rakiet dla paranidian.CytatWe wspomnianym opisie pisało tylko "bugged turrets!" i bałem się, że wcale nie będą działały, ale cieszę się, że wszystko z nimi ok Dzięki za pomoc.O ile mi wiadomo to problem był nieco inny. Otóż po przejęciu jakiegoś okrętu znikały nowo wstawione działa w slotach. Rozwiązanie polegało na wyłączeniu w rozkazach statku obrony przez wieżyczki (czyli te wszystkie: obrona antyrakietowa, zniszcz wszystkich wrogów itd.), wstawieniu dział i ponownego uruchomienia rozkazów dla turretów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moskit Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2008 Z dwojga złego, po troszku podwójnie masz rację. Ale problem z wieżyczkami, nie tylko mają terrańskie statki, ale duża część flagowców xenonków itp. Po prostu trzeba pokombinować aby w ogóle tam broń wsadzić. Jednakże ziemniaki mają w XTM ten problem, że aby uzbroić ich statki w EM, trzeba wydać rozkaz z konsoli komend, o! A w podstawce to ja kompletnie nie pamiętam czy oni mieli elektrmagnetyki w HE czy nie... Cholera go wie, ale faktem jest, że nie ma odpowiedniego slotu w statsach statków na broń ziemniolków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2008 Odświeżam kotleta bo właśnie pojawił się temat potwierdzający to, co pisałem powyżej. Zbugowane wieżyczki to ograniczenie ilości strzelających dział w danej wieżyczce do max. 12 szt. Taki Tyr na przykład (i nie tylko on) ma zadeklarowane 16 dział w bocznych wieżach, ale strzelać może tylko z 12 z nich (( A tu LINK do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WoyTass Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Pewnie, że byłoby fajnie jakby strzelały wszystkie ale...Któregoś razu wybrałem się Tyrem w odwiedziny do Kha’aków. Ot tak – dla zabawy. W dziobowych miał 8 EDP beta, w bocznych już tylko PDF-y (nie udało mi się kupić więcej EDP ale i tak te wieżyczki były wyłączone) a w pozostałe wepchnąłem ADP. Żadnemu niszczycielowi/lotniskowcowi nie udało się do mnie podlecieć na odległość strzału. A ADP trzaskały drobnicę aż miło... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZERO Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Masz rację Woy, nigdy nie twierdziłem, że to złe statki ... ale mogłyby być jeszcze lepsze. Piszą, że w wersji 7.4 poprawią (jeśli takowa wyjdzie). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azakal Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2008 Ciekawi mnie tylko czemu, temat ograniczenia ilości strzelających dział, na the X universe odnieśli również do Valhalli? Przecież Valhalla ma 6 wieżyczek po 12 dział.Nie trzeba w takim razie np do Tyra kupować 64 dział tylko 56. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.