Skocz do zawartości

Problem z budową kompleksów


lookastychy
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, być może ktoś z Was spotkał się z podobnym problemem i zna rozwiązanie... Przynajmniej mam taką nadzieje.

Nie mogę połączyć fabryk w kompleks. Nie wiem co jest grane, gdy stawiam fabryki koło siebie, a następnie chcę postawić rurę, na mapie gdy wybiera się łączone obiekty, nie widać żadnej fabryki. Nie jestem nowicjuszem, robiłem to wiele razy do tej pory więc proszę nie pytajcie "czy fabryki są wystarczająco blisko siebie" itd.

Muszę powiedzieć, że problem pojawił się już we wcześniejszej grze (którą to sobie skopałem skryptem RRF, więc zacząłem od początku). Zbudowałem niewielki kompleks, a gdy po jakimś czasie chciałem go rozbudować, po wybraniu opcji postawienia zestawu budowy kompleksu, nie mogłem wybrać żadnej stacji. Teraz mam ten sam problem i przyznam szczerze, że jeśli będę musiał zacząć grę od początku to chyba poczekam na XTC.

Nie sądze, żeby była to wina jakiegoś skryptu, bo wcześniej budowałem normalnie na tych samych skryptach i wszystko działało jak ta lala. Ostatnio dodałem tylko: CODEA, MEFOS, Personel Transport no i po zauważeniu mojego problemu próbowałem się ratować skryptem FCC plus(niestety bez skutku).

Jutro spróbuje przeinstalować grę, być może to zadziała. Mimo wszystko proszę o sugestie, co wg Was może powodować mój problem. Dzieki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedyne co mi przychodzi do głowy, to to, co sam pisałeś. Czy stacje są w odpowiedniej odległości.

Ale konkretnie: masz kompleks z kilkoma fabrykami, kompleks ma punkt dokowania, to ten punkt jest na mapie sektora zaznaczany jak najedziesz na liście stacji Swój kompleks.