Skocz do zawartości

Skrypt (Kod MD) All Plots Complete


Yacek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cytat
Cytat
Cytat

Bajzel w TC. Przeinstaluj grę.

Dziwne... Jak zaczołem HUB-a od początku (save z tego czasu) to bramy były 😀 😀 🤔 😀 😀 😀

No fakt, dziwne 😁 Może wystapił jakiś błąd.

Wszystko mi się we łbie p*******, poprawka: już po*********o. W skryptach musze mieć jakiś, który uszkadza APC. Wszycho jasne....... 😁 😀 😀 😀 😀 😀 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Mam kłopot ze Statkiem Eksperymentalnym. Otóż, zacząłem grę jako Nostalgiczny Argon aby od razu dobrać się do Statku Eksperymentalnego. I chociaż gra mi go przyznała, widzę go w zakładce swoich własności ( klawisz R) to, gdy wydaje rozkaz aby leciał za mną, pisze, że leci i nic się więcej nie dzieje. Nie pisze mi w lokalizacji gdzie jest, ani nie mogę uruchomić podglądu sektora, celem zobaczenia gdzie on jest (wciskam klawisz i nic). Po za tym nie mogę zobaczyć co ma w ładowni, wyskakuje mi pusta karta z pytajnikiem. Natomiast Gryfa z sektora M148 widzę doskonale i mogę robić z nim wszystko co mi się tylko podoba (podgląd, rozkazy etc. sprawne). Używam APC w wersji 1.5.

EDIT

Gdy zaglądam do skrzydeł, przy lokalizacji Statku Eksperymentalnego jest "0(Niezidentyfikowany Obiekt)", a u góry karty SE pisze na czerwono "<<Dostępne są jedynie zachowane informacje o obiekcie!>>". Statek na pewno jest w Grze (spr. w pliku TShips X-tra packu Cadiusa).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie przeglądam plik :All Plots Complete.xml" w AD5.5 i znalazłem kawałek o Statku Eksperymentalnym (Linie 1406-1417 | wersja skryptu 1.5).

<cue name="DPPC01.Enter Argon Prime">

<condition>

<check_value value="{player.sector}" exact="{sector@DPPC01.Argon Prime}"/>

</condition>

<action>

<do_all>

<create_ship name="DPPC01.X Shuttle" typename="SS_SH_X_SHUTTLE" race="player" dockobject="DPPC01.AP Shipyard" invincible="0">

<equipment loadout="default"/>

</create_ship>

</do_all>

</action>

</cue>

Nie wiem tylko czy jest tu coś źle czy nie :/ Może ktoś lepiej obczajony ze skryptami, niech rzuci na to okiem? To Wszystko co znalazłem o Statku Eksperymentalnym w pliku. Przepraszam, że post pod postem ,ale chciałbym aby ktoś to zauważył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem w Argon Prime od razu, lecz statek dodaje tylko po wleceniu do Argon Prime. Zaczynając profil Patrioty Argońskiego (Omicron Lyre) nie dostałem Experimental Shuttle. Dla pewności jeszcze, spróbowałem z profilu Skromny Kupiec (zaczyna się w Herron's Nebula). Wleciałem do Argon Prime i od razu mi dodało statek, tyle, że jest w spisie własności i nic po za tym... :/ Jak daję komendę "leć za mną" albo "zadokuj do" to pisze, że wykonuje polecenie, chociaż w rzeczywistości jest w stanie bezczynnym. No i oczywiście ni widu go ani słychu :/ Po za tym w jego opisie są pytajniki przy minimalnej szybkości i czymś tam jeszcze... W ładowni niby coś jest ale jak w nią wchodzę to mam pustkę z tym pytajnikiem :/ Aha, mapa Scorpa go nie widzi, chociaż np. Vidar się pojawia jako freeship. To samo Jaguar w Nieznanym na wsch. od Zyarth's Dominion.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zabawiłem się w edytowanie tego modu... I tak, zmieniłem najpierw invincible="0" na invincible="1" gdyż przeglądając plik w programie Noth (taki lepszy notatnik), zauważyłem, iż wszystkie inne zadokowane statki mają "1". Wchodzę do gry... NIC. Jak było tak jest. No to wpadłem na pomysł i podpatrując na frazy jak jest usytuowany Gryffon.

<create_ship race="player" typename="SS_SH_A_M7_SPECIAL">

<position x="0" y="0" z="0"/>

<sector x="14" y="8"/>

<equipment loadout="maximum"/>

</create_ship>

No to zmieniłem tak też Statek Eksperymentalny.

<create_ship race="player" typename="SS_SH_X_SHUTTLE"

<position x="0" y="0" z="0"/>

<sector x="1" y="3"/>

<equipment loadout="default"/>

</create_ship>

Koordynaty sektora chyba dałem ok, bo z tego co się orientuję to Kingdom End ma 0,0. A M148 licząc od skraja na mapie Scorpa ma 15 na 9 więc... Chyba ok dałem 😀

Fraza "<position x" zrobiła mi się w Noth krwisto czerwona. Nie wiem czemu. Jako, że zaczynamy dokładnie na tych samych koordynatach profil Nostalgiczny Argon w Argon Prime, zanim zacząłem akceptować wiadomości (pierwsze dwie od Cadiusa, trzecia Loki Operation) odleciałem kawałek dalej. Pierwsza wiadomość, OK, druga i trzecia to samo. I NIC. Skrypt APC nie ruszył...Sama edycję pliku All Plots Complete.xml przeprowadziłem w Adobe Dreamweaver CS5.5 więc nie wiem co jest źle 😉 Wzorowałem się na Gryffonie. Nie wiem no... Plik xml nie jest "sztywny", sprawdziłem to. Opcja "Tylko do odczytu" nie jest zaznaczona. Za dużo spacji dałem w pliku przed <position i <sector?? Nie mam pojęcia. Dobrze, że wcześniej skopiowałem prawidłowo działający plik (z małą zmianą tylko z 0 na 1).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cadius raczej nic nie zmontował, zmienił "Engine effect (color)", "Engine glow effect", "Particle emitter" oraz dodał dwa lasery. Przywróciłem oryginalne, ale nie łudziłem się, że to coś da, bo wyłączyłem już wcześniej jego mod przed uruchomieniem gry i nadal było to samo... Więc "babol" jest w samym All Plots Complete. Ale skoro go nie mogę dostać to nie, tylko w takim razie, jak zrobić aby w ogóle go nie dostawać w "nagrodę"? Bo wkurzałbym się co chwilę widząc, go w zakładce własności :/ No chyba, że by ktoś porównał w swoim APC te frazy co wklejałem tutaj, może ktoś coś "fabrycznie" namechesił w skrypcie? Chyba, ze błąd jest w innym miejscu skryptu :/ Ech... szkoda, że w X3TC skryptowanie nie jest tak łatwe, jak pisanie eventów w Europa Universalis II :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

<!--cue name="DPPC01.Enter Argon Prime">

<condition>

<check_value value="{player.sector}" exact="{sector@DPPC01.Argon Prime}"/>

</condition>

<action>

<do_all>

<create_ship name="DPPC01.X Shuttle" typename="SS_SH_X_SHUTTLE" race="player" dockobject="DPPC01.AP Shipyard" invincible="0">

<equipment loadout="default"/>

</create_ship>

</do_all>

</action>

</cue-->

Zmieni to tę część kodu w komentarz, czyli cue nie będzie wykonywane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Yacku, zadziałało:) Wprawdzie fabuła pewnie jest uznana za zakończoną, ale wolę nie mieć nagrody, niż mieć ją wybrakowaną ;] Ale (taki mały off top)... X3:TC samo mi "wynagrodziło" te kłopoty 😀 Włączyłem, po wcześniejszej edycji skryptu tak jak pisałeś Yacku, grę na profilu Zatruty Paranidianin 😉 Wiedziałem, że od gry dostanę troochę kasy, więc liczyłem, że zdołam wylatać moim mizernym lataniem resztę gotówki PRZED upływem czasu 😀 Jakie było moje zaskoczenie, gdy gra nie dość, że ustawiła Mnie w ulubionym Haven's Assertion, to jeszcze zamiast oczekiwanych 10-14 mln (kwota jest losowa, tyle razy uruchamiałem już grę pod Statek Eksperymentalny, że zdążyłem to zauważyć 😀), dostałem za którąś z fabuł ( nie pamiętam już, którą) ponad 28 mln kredytów 😀 😀 😀 W Takim razie, uznaję, iż Ja i X3:TC z APC jesteśmy Kwita 😁 😁 😁 😁 😁

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, Yacku, jeśli to będzie kod do wstawienia w All Plots Complete to tak, ale jeśli coś innego to nie 😀 Nie popadłem w depresję z powodu braku Statku Eksperymentalnego 😉 A mam takie pytanie jeszcze, jak dostać się do sektora z HUB-em?? Bo nie mam go na mapie, w grze... A na mapie Scorpa są w tym sektorze jakieś dwa akceleratory, ale nie wiem z czym połączone 😀 I mam zagwozdkę jak się dostać do mojego HQ aby je sobie wybudować w moim sektorze (Mgrophiya) 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

All Plots Complete - kończy wszystkie fabuły ( 9 ) czy jakieś PHQ, HUB czy inna - odpalą się jeszcze w trakcie gry (np. po osiągnięciu wymaganej rangi u Boronów..itd). To że uznaje za ukończone FF, Terran i Goner to widze od razu, dalej się nie rozglądałem.

Hyba zacznę w profilu ATF - w M6 wolnym jak pociąg relacji Gdańsk - Warszawa 😀

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisz w odpowiednich tematach.

Kończy wszystkie fabuły, zarówno te w trakcie, których jesteśmy, jak i te, których jeszcze nie rozpoczęliśmy.

Jeśli chcesz później wykonać jakąś fabułę (jeszcze raz lub dlatego, że jej nie robiłeś) możesz użyć skryptu Reset Plots http://xudb.pl/topic/1077-skrypt-reset-plots-resetowanie-fabul/page__view__findpost__p__16036

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...