Sorkvild Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Jest to 'ulepszona' wersja wczesniejszego moda o tej samej nazwie autorstwa ulfius'a. Dodaje on oglosy komunikacji radiowej dla wiekszych statkow wlacznie z M8 i M6. Po wlaczeniu F2 czy przelatywaniu obok slyszymy buczenie silnika oraz wyzej wspominane odglosy zalogi. Calkiem klimatowe, zwlaszcza gdy gramy na sluchawkach badz z poglosnionymi efektami dzwiekowymi. Polecam, aplikujemy jako fake fatch, czyli numerek wyzej od ostatniego pliku Link na forum Ego:http://www.egosoft.com/admin/forum/view ... c&start=15 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Deja vu mam wrażenie jak bym wcześniej pisała w tym temacie posty . Więc tak, mam zainstalowany tem skrypt i.... Nawet jest fajnie tylko że ja to musiałam zmniejszyć głośność poniżej 50 % ale.... było warto. Faktycznie skrypt nadaje pewnego smaczku, a raczej atmosferki, chętniej i częściej leci się na widoku F2 lub na przełączeniu stanowisk bojowych, czyli domyślnie klawisz F1.Nie wiem czy mam pisać dalej.... ale raz kozie wio Na zdobycznym M6M Ciężki Smok efekty dźwiękowa wyglądają całkiem przyzwoicie jak już pisałam wcześniej. Ale tak się zastanawiam czy może dało by się zrobić jakąś większą paczuszkę z odpowiednimi, klimatycznymi dźwiękami? Przykładowo pamiętacie motyw gdy załoga Nostromo przebudziła się przedwcześnie gdyż statek odebrał akustyczny dźwięk niby SOS gdzie załodze niebawem przyszło się przekonać ze to było ostrzeżenie? Replay starała się nawiązać łączność. Tak wspominam ponieważ to też było klimatyczne i można by zwiększyć takową paczuszkę, bo słuchanie kilku sekundowych utworków szybko się nam może znudzić. Czy jest jakiś program do przechwytywania dźwięków z filmów, które potem można by było zastosować w tej że właśnie paczuszce? Kolega raz mi wspominał że gdy grał w X3R i gdy wleciał do sektora ziemskiego tam tez były rozmowy i muzyczka która nadawała klimatycznego nastroju. Wiecie o czym mówię ? Bo ja nie, nie grałam w x3R.Więc jakie jest wasze zdanie? bo co do tej paczuszki to faktycznie warto ją mieć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 16 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 http://www.youtube.com/watch?v=dBgyUV3L9mMPierwsze sekundy filmiku czy dało by się to jakoś wyciąć jakimś programem gdy Replay stara się nawiązać kontakt ? Następnie można by ścieżkę dźwiękowa przedłużyć i gotowe.Znalazłam w necie rozmowy które można by było wkleić w całe to pipkanie dało by to zdecydowanie lepszy dźwięk http://www.youtube.com/watch?v=C9runNgtTb0&feature=fvw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 16 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2010 Ja bym nagral dzwiek z filmu programem np Audacity (record z what you hear), aczkolwiek ten z filmu Obcy jest za krotki. Podklad musialby byc nieco dluzszy np 20 sek. Potem mozna to pomnozyc do 3 minut. Majac juz jakis kawalek mozna na to nalozyc transmisje radiowa np. zywa transmisja Nasa ze stacji kosmicznej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 A więc tak zakończyłam testy tego cudnego "skryptu" i wiecie co ? jest czadowy.W pliku znajdują się 4 pliki wav o ile dobrze pamiętam i tak ( piszę z głowy ) każdy z nich jest odpowiedzialny za następujące 4 nowe dźwięki jakie występują w grze :Pierwszy - jest odpowiedzialny za dodatkowe odgłosy pipkania, buczenia i rozmów załogi w trakcie oglądania naszego statku (F2)Drugi - jest odpowiedzialny za to gdy mijamy większą jednostkę słyszymy jej odgłosy przez radio ( pipkanie buczenie , silniki i rozmowy załogi ). Mało tego gdy nasza jednostka stoi w miejscu a inna większa jednostka przybliża się do nas to głos tych efektów również się przybliża.Trzeci - gdy pojawiamy się w sektorze gdzie są większe konstrukcje ( Elektrownie Słoneczna XL ) i ją mijamy również słyszymy odgłosy z odległości pewnego dystansu.Czwarty - gdy wlecimy do sektora w którym znajduje się stocznia słyszymy odgłosy wiercenia , stukania młotami , czasem nawet ludzkim lub obcym krzykiem . Ten dźwięk jest odtwarzany bez względu na to w jakiej odległości znajdujemy się od stoczni.Więc tak sprypt podany przez Sorka jest mały nie pozorny, ale ileż może dać frajdy gdy widzimy nasza jednostkę M6 lub większą "pomykającą" bezkresne czeluści kosmosu, którym towarzyszy dźwięk pikania naszych sensorów dalekiego zasięgu, komputerów pokładowych jak i w porywach "dialogi" naszej załogi. Niby nic ale naprawdę cieszy i bardzo gorąco polecam ten "skryptcik" czy jak go nazwać .Sork pisałeś że ten odgłos z Obcego jest za krótki, to w sumie bez znaczenia ponieważ te odgłosy można tylko dograć do obecnego pliku. Stworzenie nowego mija się z celem ponieważ każdy efekt, widok jest odpowiedzialny za już przypisany plik dźwiękowy jaki występuje w tej paczuszce. Ale uważam że można by było do obecnych ścieżek dźwiękowych dograć konwersacje załogi i temu podobnych dźwiękach by uczynić paczuszkę jeszcze bardziej miodną.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Widze, ze juz sie zabralas za ten plik. Ja go jeszcze nie rozpakowalem, ale dzieki za info. Bynajmniej juz wiem co jest w srodku. Z tego co piszesz wyglada na to ze modyfikacje tego modzika nie powinna stanowic problemu, co z reszta dobrze rokuje;) Poki co pogram sobie z oryginalna zawartoscia , aczkolwiek nie wykluczam w przyszlosci zabrania sie za to i powiekszenia zawartosci.Ale jak ktos zauwazyl na forum ego, to ten dzwiek powinien byc tez w jakims stopniu slyszalny w momencie, gdy statek stoi w miejscu i sie nie porusza. Fajnie gdyby rowniez dochodzil do nas dzwiek w czasie gdy jestesmy za sterami duzego statku. Na pewno w polaczeniu z jakims dobrym kokpit modem podnioslo by 'miodnosc' w czasie lotu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jagoda Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Ten skrypt jest po prostu boski, małe gówienko a jak cieszy Wiesz generalnie fajny klimacik jak uciekasz przed jakimś statkiem i wieszcz czy cie dogania czy tez nie. Bardzo przydatne by uniknąć kolizji no i super klimacik.Pozdrawiam i dzięki za ten skrypt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 A jak z wydajnością przy tym modzie? Czy nie ma na nią wpływu? Jeśli nie ma to też sobie dodam, bardzo ładnie go reklamujecie PS. Posty o dublu, zostały na prośbę Sorkvilda przeniesione do śmietnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Yack, to jest jedynie mod dzwiekowy. ZMieniajacy glos pracy silnika duzego statku przy widoku zewnetrznym. Mozna smialo aplikowac, na wydajnosc nie ma wplywa ujemnie, ale ma wplyw na miodnosc - dodatni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 No wiesz, każdy dodatkowy skrypt/mod ma jakiś wpływ na wydajność, nie ważne co zmienia.A co do miodności, mówisz miód w uszach? Dawno nie myte? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Sprawdz to sie przekonasz, moze istnieja jakies istotne roznice wydajnosciowe Co do drugiego to propunuje upgrade zasobow leksykalnych http://www.sjp.pl/co/miodno%B6%E6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 17 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 Sprawdzę, ale nie dziś, sprawdzam teraz coś innego, info niebawem.A co do leksykonu, mnie tam więcej miodności nie potrzeba, jak za słodkie to też nie dobrze A grę już mam słodką i milusią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 17 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2010 CytatSprawdzę, ale nie dziś, sprawdzam teraz coś innego, info niebawem.Lepiej od razu powiedz, ze XTC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Jako że dzisiaj ktoś miał problem z tym skryptem, to pozwolę sobie opisać, co należy uczynić by ten mod działał prawidłowo. Gdy już przypiszemy nr .cat i .dat musimy w ustawieniach opcji w zakładce Audio ustawić Efekty dźwiękowe tak by nie były zagłuszane przez muzykę i kwestie mówione, czyli głosy. Osobiście polecam następujące ustawienie:Efekty dźwiękowe: 100%Muzyka :75%Głosy: 83%Teraz możemy podlecieć do M6,M7,M7M,M1,M2,TL i słyszeć w eterze odgłosy rozmów załogi jak i "pipkanie" przeróżnych systemów pokładowych statku. Mod w ogóle nie wpływa na wydajność gry, ponieważ zastępuje i dodaje efekty dźwiękowe. Natomiast jak wspomniał wcześniej Sorkvild mod bardzo pozytywnie wpływa na otoczenie. Efekty dźwiękowe wraz z zbliżającą się jednostką będą wzrastały, dzięki temu doskonale będziemy wiedzieli czy oby czasem nie leci na nas jakaś wroga jednostka. Czasem to jest przydatne w zgiełku walk większych jednostek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Wszystko działa (gada, gra i buczy) dzięki Faktycznie muzyka mi chyba zagłuszała efekty bo już jest ok. Polecam każdemu tego moda. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Jest tak jak mówiłem. Małe, a jak cieszy ;D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Racja, szkoda tylko że te dźwięki są takie ciche (przynajmniej u mnie) bo trzeba nieźle podkręcić głośność żeby było je dobrze słychać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Kwestia wlasciwego ustawienia poziomu jak mowil Lizard. Tez tak mialem, ze slabo bylo slychac ale potem poustawialem ze bylo perfekt. Dzwiek gdy mijamy duze statki jest fajny Jak bede mial czas to moze pobawie sie ze zrobienie nowych glosow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Z chęcią się przyłączę. W necie jest sporo "soundów" mogą to być syreny alarmowe, a nawet krzyki lub strzały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sorkvild Opublikowano 17 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Myslalem nad nieco zbiasowanymi dialogami astronautow z misji Apollo + odpowiednie odglosy silnika statku. Mozna wlasnie zrobic szumy, ze calosc zamieni sie w taka radiowa malo zrozumiala gadanine. Gdzies juz sie z takim rozwiazaniem w jakims modzie spotaklem, brzmialo fajnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Niestety za szybko chyba się pochwaliłem, że jest ok Nadal dźwięki mam ledwo słyszalne, te ustawienia głośności, które podał Lizard w ogóle u mnie nie mają zastosowania. Muszę ustawić mniej więcej muzyka 10%, odgłosy około 40 głosy bez znaczenia żeby słyszeć "szum w eterze" i to przy głośności podkręconej na maxa. Nie muszę chyba tłumaczyć jak irytujący może być przy takiej głośności dźwięk silników... Szkoda bo pomysł mi się bardzo podoba... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lizard Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 U mnie działa idealnie. Nawet jak jestem w odległości 11 km od stoczni to słyszę jak tam wiertarki i wkrętarki chodzą, młoty stukają i temu podobne. Bo zapomniałem dodać że ten mod wspiera też wielkie stacje jak stocznioe lub doki o ile dobrze pamiętam . Co do ustawień to podałem ci takie jak u mnei działą idealnie. Może masz coś ze sprzętem lub sterownikami Audio, tak też może być. Kodeki też mogą mieć z tym wiele wspólnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Xdex Opublikowano 17 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2011 Chyba w końcu ogarnąłem o co chodzi. Byc może ktoś jeszcze będzie miał podobny problem z tym więc proponuję zadokować najlepiej do stoczni i dopiero ustawiać poziomy dźwięków. Po zadokowaniu wyłącza się muzyka więc jest dużo łatwiej a stocznia chyba jest najgłośniejsza. Duże statki też dosyć głośno nadają tyle, że u mnie w miarę dobrze słychać z odległości nie większej jak 2 km a stocznie około 6 max ale może przygłuchy jestem Tak czy inaczej klimatyczny dodatek, dzięki panowie za pomoc i sorrki za marudzenie Gdyby ktoś robił jakieś modyfikacje tego moda to chętnie przetestuję hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.