Argorden Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Znowu problem z CPM otóż mam zainstalowane skrypty NPC Bailing i RRF, podobno RRF ma duże możliwości konfiguracji a w CPM jest do wyboru tylko NPC nic o RRF ] Więc co jest grane? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Tak ma być. Nie wszystkie skrypty korzystają z PCM Cycrowa.RRF konfiguruje się inaczej. Dawno nie grałem i mogę się mylić, ale w Rozgrywka/Ustawienia SI, tam się włącza RRF, a konfiguracja włącza się automatycznie, potem chyba w rozkazach statku jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argorden Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 W Ustawieniach SI nic niema ] Zresztą już wcześniej tą zakładkę w menu odkryłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 A powinno być, RRF to AL plugin, czy skrypt SI, więc musi tam być. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Ew. zobacz ustawienia klawiszy, może trzeba jakiś przypisać do wywołania menu RRF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argorden Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Niema klawiszy do podpisania Niema go w PCMNiema go w ustawieniach SIZero śladu po skrypcie ] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Nie zainstalowany.Źle zainstalowany.Nie spolszczenie (może masz readtexty). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argorden Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 ZainstalowanyInstalowany kilkakrotnieSpolszczenia nie ściągałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 CytatSpolszczenia nie ściągałemCzemu? Grasz w jaka wersje gry? Polską, czy Angielską. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argorden Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Gram w PL ale do skryptu spolszczenia nie ściągałem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 CytatGram w PL ale do skryptu spolszczenia nie ściągałem.No to jak chcesz używać skryptu? Chyba że plik 44 sam sobie przerobiłeś na 48. Jeśli nie, to nie ma się co dziwić że nie masz opcji w grze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argorden Opublikowano 5 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Nie rozumiem....Plik lang.dat przerobiłem 44 na 48 i mam PLA skrypty ściągnąłem i żadnych spolszczeń do nich nie ściągałem(są w oryginalnej wersji). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 co ma lang.dat do spolszczenia skryptu RRF? zmień nazwe skryptu z xxxx-L044.xml na xxxx-L048.xmlw środku w drugiej lini poszukaj 44 i zmien na 48.tak się "spolszcza" skrypty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 To co zrobiłeś, to zmieniłeś tylko wersję językową gry. Każdy skrypt i mod ma własny plik tekstowy, który należy dostosować (w ten sposób jak opisał wyżej LeWaR) do wersji gry w jaką gramy. Możesz o tym przeczytać w FAQ, polecam lekturę.Jak myślisz, po co cały czas tłumaczymy skrypty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LeWaR Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 CytatJak myślisz, po co cały czas tłumaczymy skrypty?Chciałem coś napisać, ale się powstrzymałem.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 CytatCytatJak myślisz, po co cały czas tłumaczymy skrypty?Chciałem coś napisać, ale się powstrzymałem....Nie rozumiem. Napisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argorden Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Nie rozumiecie...Ja mam gdzieś czy skrypt jest PL mi chodzi tylko o to żebym mógł go konfigurować w PMC ] A napisałem że grę "spolszczyłem" bo myślałem że może to mieć jakiś wpływ na skrypt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yacek Opublikowano 6 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 To ty nie rozumiesz.Skrypty korzystają z innych, własnych plików tekstowych. Jeśli masz grę w wersji polskiej, to skrypty muszą posiadać pliki tekstowe polskie, nie ważne czy przetłumaczone, czy z tekstem angielskim. Ale pliki xxxx-L048.xml (gdzie xxxx to numer strony kodowej używanej przez skrypt), muszą być w katalogu t. Jeśli będą tam tylko dodane przez skrypt plik w wersji angielskiej to gra ich nie odczyta i efekty w grze są takie właśnie jak opisałeś i readtexty.Niestety, ale wiemy to lepiej od Ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Argorden Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Kłaniam się i przepraszam na kolankach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.